Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Fenrir

Marius, multumim pentru filmare. Oare ce s-a intamplat aici, a fost curba prea stransa pentru domnul/doamna cu masina alba din sant :lol: ?

CapitanulPtk

^^ Multumesc si aici Marius pentru filmare! Ma bucur ca avem un punct de plecare pentru 2024 pe Tr4. In rest, nu stiu de ce sunt dezamagit, pana la urma ma asteptam sa vad ca sunt in urma. Au ajuns ca Alsim pe acest tronson.

Dani

Daca isi incordeaza UMB muschii pana in decembrie e gata si T4, fara emotii!

archaeus

^
E cam complicat sa iti incordezi muschii pe vreo 3-400 de km

CapitanulPtk

#9214
Sunteti obositori cu aceste umflari ale UMB-ului. E vorba de un contract si de anumite termene pe care trebuie sa le respecte. Prefer de o mie de ori o companie care lucreaza organizat, metodic (ex. Porr), fara sprint-uri inutile. Ar trebui sa lucreze permanent, intr-un ritm bun, nu sa plimbe utilaje si oameni intre loturi, cu perioade in care nu se intampla nimic. Ma rog, atat se poate.

voicul

Nimeni nu a vazut stalpul din mijlocului traseului 27.43?
Eu stiu ca intai se preda tot amplasamentul si abia dupa incepe termenul din contract.

Pana la Albota ... doar sa nu munceasca sa nu ajunga acolo in 2024.
Restul mai greu anul asta.

mike_us

@voicul Pai "partenerul serios" a dat-o in bara si la lotul 3. Sa speram ca se mișca măcar anul asta cu tot ce mai e de rezolvat sa nu pățim la fel.
 Cu un ochi de nespecialist mi se pare lotul asta mai simplu decât lotul 2 chiar si decât lotul 3 si destule structuri par avansate. Nu știu daca se poate pina la A1 dar si eu zic ca pina la Albota sunt șanse mari. Trebuie văzut si ce priorități își alege UMB din cele multe loturi care le au.
 Ce se întâmpla la Coloneşti? Rămâne descărcarea provizorie sau o sa facă una ca lumea?

ion59

O mare surpriza filmarea de la inceput de an. Foarte buna si clarificatoare in multe aspecte. Multumim pentru timp si efort! Dupa parerea mea nu stau rau, dar este foarte mult de lucru pentru a incheia in acest an. Daca se doreste! Ciclul de alegeri va influienta mult calendarul lucrarilor de infrastructura. Se vor dori deschideri si una din cele posibile este la acest lot. Daca se va intentiona acest lucru este necesara o mobilizare serioasa cam pe tot parcursul anului. Cu multi oameni si multe utilaje. Se va vedea in vara cum stau lucrurile. Sunt totusi peste 30 km de drum expres.

TVlad

#9218
O fi chiar asa de greu sa pastreze aliniamentul drumurilor cind le trec pe deasupra?






Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Da, este greu...
Daca te referi la faptul ca drumul serpuieste asfel incat pasajul sa fie perpendicular pe A sau DeX...
S-a discutat si rediscutat... Grinzile de beton au o lungime maxima care nu poate fi ... depasita.
Iar ca sa pui grinzi metalice la un drum africol, sau DJ... nu prea este fezabil....

Plus ca te obliga sa reduci viteza in apropierea ... cocoasei..

TVlad

#9220
Asta nu e chiar drum agricol, zic ca ar fi putut face un efort sa il pastreze rectiliniu.

Vad ca pe tronsonul asta de drum expres nu sint admise pilele mediane care ar fi permis incadrarea in lungimea maxima a grinzilor de beton armat. Dincolo, pe A0 nord, sint admise...

Ramsil

#9221
Tot lotul 4 de la Colonești pana unde intersectează drumul. Județean spre Suseni este la același stadiu.
DE La Suseni pana în A1 e vorba de 5 km la care nu s-a lucrat nimic. Nu ar fi asa mult pentru un an de lucru, dar pb rămâne A 1 unde nici măcar forezele nu au fost sa facă săpăturile pentru piloni.
Toate șansele sa fie gata pana la A1 cu excepția nodului rutier, dar sa nu uitam ca dacă chiar vor se poate face cu totul.
La Podu Broșteni abia acum 2 luni s-au turnat pilonii, la primăvară o sa apară și podul.
Șanse de 100% sunt pana la legătură cu Albota, dar sper sa fie 100% totul pana la sfârșitul anului.
Da, cum au zis mai mulți acest tronson este foarte simplu fata de T2 și T3.
Singurul lucru mai complotat este nodul rutier cu A1 unde se va lucra destul de greu ținând cont ca exista permanent flux foarte mare de mașini.

alexV

Toti constructorii de la noi folosesc cam aceeasi metoda la rampe: pamant compactat si o placa de racordare din beton. Tasarea pamantului dureaza ani, oricat de bine compactezi. La inceput e mai pronuntata. SI idepinde mult de volumul de umplutura si de stabilitatea terenului de fundare.

Am vazut si simtit cu totii rezultatele, pe mai toate loturile de autostrada.

Sunt si alte solutii, chiar si un alt principiu. Anume: umplutura sa fie dintr-un material mult mai usor decat pamantul. De exemplu materiale plastice reciclate, beton celular (aerat, ca BCA-ul), agregate din fibre de sticla, sau - cel mai suprinzator pentru mine - blocuri de polistiren intre pereti de sprijin.

Referinta:


Quote from: gabi00ro on December 29, 2023, 07:20:13 PM

Bachus01

Greu de crezut ca vom avea finalizat T4 la sfarsit la 2024.

Argumente:
- la începutul lui 2023 T3 era mai avansat fata de ce avem acum pe T4
- pe T3 la început de 2023 aveam aproape toate structurile sus, expropieri si utilități aproape rezolvate . O singură problemă la Jitaru . Aici avem destule supra/subtraversari inca neincepute .
- 2024 este an electoral. Tind sa cred ca vom avea prioritizat mai mult A7 . Impact electoral mai mare (cel putin in mintea politicienilor)

Este doar părere,  iar decizia este in pixul politicienilor si Umb ului . Anul trecut au dat in circulatie aprox 50 km . Anul acesta sa spunem ca vor avea forta pt aproximativ 60-70km . Matematica e simpla.

dumbravaandrei

da, tine de prioritizare. Dar sa nu uitam ca pe T3, au fost perioade in care n-a miscat umb-ul vreun fir de praf..