News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 22 Guests are viewing this topic.

mike_us

Pe harta cestrin UMB a ajuns la 42% pe lot 4 respectiv 97% pe lot 3. Hai ca se apropie de 50%.

oneLess

#9181
Un nou update azi pe CESTRIN:

T1 - PROGRES FIZIC LA REZILERE - 57.06% , PROGRES FIZIC PE NOUL CONTRACT - 1.05%
T3 - cum a zis colegul ^
T4 - cum a zis colegul ^

Nici t1rema nu făcea mai mult în 3 luni jumate!


Tavi

O filmare pe T4 de sfarsit de an ar merge  O:-)


IonutP

Se mișcă greut, dar din imagini pare ca au câțiva km buni pregătiți de asfaltare. La structuri mi se pare ca stau îngrozitor de slab...

carutasul

Mulțumim de filmare. Nu pare un "început în forță" cum le place unora să zică. Presupun că acum de-abia au comandat din nou grinzile și bănuiesc că de terasamente nu se apucă încă. Parcă aș zice că ar merita să asfalteze segmentul final care pare că are stabilizat și cu o mică improvizație la intersecție am câștiga câțiva km în 2 luni :) Vom vedea, lotul nu prea pare dificil, structuri modeste și în rest deja pregătit terenul, o firmă serioasă ar termina în decembrie...

Vlad94

Cred ca ar trebui pus accentul pe tronsonul care se suprapune cu DJ643F si sa fie deschis cat de repede.

Sorinus

Mie si structurile mi se par in stadii ok, iar pasajul peste centura Craiova nu este esential pt deschiderea lotului. Tirrena imi pare ca, chiar si-ar fi dorit sa-l faca, n-a fost chiar o firma rea in Ro.

carutasul

păi Tirenna probabil a sperat până în ultima clipă la vreun împrumut/ aport de capital salvator, pentru că atâta vreme cât au fost solvabili au lucrat decent însă bănuiesc că nu s-au aliniat astrele. De asta cred că au fost mereu pregătiți pentru "sprintul final" în caz că le ieșea...Și la noi e o diferență mare între momentul în care depui documentele pentru licitație și cel când începe efectiv lucrarea, se pot întâmpla multe în acest interval mai ales în perioadele mai tulburi...

Ionut

Nu prea înțeleg discuțiile. Se așteaptă cineva la modul realist să fie gata T1 în 2024?

Sorinus

Este Ro, deci sansele sunt mici, dar realist vorbind, exceptand nodul cu centura Craiova si pasajul de acolo, restul lotului e poate chiar banal, nu mai are niciun nod din cate stiu, nu intersecteaza decat o data DN-ul si cateva DJ-uri, pasaleje sunt cel putin incepute iar cel peste DN65 e chiar avansat.

Asa putina incredere ai in Ozaltin?

carutasul

eu deocamdată nu merg până la a crede că o să termine anul viitor, am zis "o firmă serioasă ar termina" că poate îi ambiționez :) Deocamdată nu știu cât de relevantă e lucrarea la DN6, acolo e mai dificil de lucrat că e sub trafic dar în mare parte nu au avut decât lucrări minore, n-au avut nevoie de așa multă forță de muncă ci mai degrabă de o bună organizare. Dincoace trebuie și ceva forță de muncă, multe camioane, destui fierari, e cumva diferit, vom vedea cum se descurcă să aducă subcontractori, utilaje etc. De posibilă ar fi posibilă o finalizare dar depinde de prea mulți factori printre care și interesul lor ...

Ionut

Au termen în martie 2025.
Nu au putere să accelereze.
Abia s-au mișcat până acum.
Nu prea dă ecuația.

gabi00ro



bad news...
imi amintesc ca am postat ceva similar dupa ce s-a deschis lotul respectiv, numai ca atunci diferenta de nivel erea undeva la 7-8 cm.
exista o oarecare asemanare cu Jitaru?? unde lucrurile s-au grabit pentru o deschidere fortata...

Ionut

Eh, iese la poliș.

(Din ce-mi pot da seama e vorba de podurile CF de la Găneasa, T2, UMB.)