Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 13 Guests are viewing this topic.

vm75

Sigur se deschide T4, partial pana la Albota sau macar pe bretelele scurte de la A1. E an electoral si politicienii au nevoie de inaugurari cat mai multe, nu doar de progres. Multi votanți rosii vin din Oltenia, asa ca vor insista sa se deschida si T4. Si vad ca a inceput sa le placa sa se laude cu autostrazile complete, iar T4 ar da bine la imagine. Bine, ar mai fi si T1 ca sa fie 100%, dar acolo greu de facut vreun pronostic

horatiu.cosma

An electoral va fi și aici, și pe A7, și la Brăila - Galați, și pe Lugoj - Deva, și la Timișoara și și și. Și toată lumea va trage de fix aceeași oameni care au muncit zi și noapte să se deschidă T3 în ultima zi posibilă de lucru a anului pentru UMB. Iar T3 la început de 2023 era mult mai avansat decât acum T4, cu aproape toate podurile gata, terasamente sus, săpături în mare finalizate, rigole pe mulți km. Jumate din T4 are terasamentele în stadiu incipient, multe structuri încă neîncepute, drumurile de legătură de la Albești și Podu Broșteni încă neîncepute, pe traseul lor e pădure nerezolvată, nodul cu A1 încă neînceput la modul serios. Lansez un pariu pentru optimiști, ca să beneficieze măcar API de pronosticurile noastre, eu zic că nu se va deschide nimic pe CraPi în 2024.

vm75

Ai dreptate, dar de-aia am zis ca vor trage acolo unde au sanse de finalizare in 2024, nu doar de progres bun pentru finalizare in 2025. Ca sa nu dau nume, pentru cei de la butoane prioritare vor fi zonele Buzau si Olt. Doar ca pe A7 au termen oficial doar pe lotul 1 (fara miza, pentru ca nu are descarcare in DN2B) si pe cocoasa Focsani. In schimb aici au termen noiembrie si, chiar daca vor mai inventa o scuza, tot nu va da bine in bazinul lor. Mie mi se pare mai avansat lotul T4 decat lotul Aktor de pe A0. Pe asta chiar as paria, ca UMB va deschide T4 inaintea Aktor pe A0S3

Duta C


Adrian.TM

#9229
Până la urmă, UMB-ul are de tras nu numai pe DeX 12, ci și pe Centura Timișoara Sud, unde termenul contractual este...iulie 2024, și stau destul de rău la momentul actual.

UMB a dovedit până acum că poate, sper să reușească prioritizarea lucrărilor, și să termine atât lucrările asumate din sudul țării, cât și cele din vest.

reed

Da,clonează Umbrarescu mâine 1000 de muncitori sa termine in termenul contractual. :lol: Ce deluzionali sunteti unii

Adrian.TM

^
Cuvântul cheie: ,,sper".
Nu am zis că o să vedem și fapte.

carutasul

Primul tronson are podurile în stadiu avansat și cred că în bună parte e gata de asfaltare așa că mă aștept să înceapă asfaltarea în primăvară, că nu știu dacă mai au în altă parte de asfaltat deci echipele sunt disponibile. În schimb probabil că al doilea tronson va fi lăsat mai în urmă și probabil că 2025 scrie pe el... Mai ales că au structurile de la Galați de făcut, nu înțeleg de ce n-au dat lotul ăla la cineva local, Arcada sau care mai sunt pe acolo disponibili, ca să aibă cu cine lucra la podul peste A1...

mike_us

@vm75 Si eu cred la fel se vor concentra unde au șanse sa deschidă km de autostrada. Care ar fi zonele unde au șanse? Dx12 lot 4, Brăila - Galați la limita, si poate ceva pe A7 (Focșani - Buzău). In rest nu vad unde s-ar putea deschide. Deci măcar prima parte a lotului 4 s-ar putea sa fie șanse anul asta.

gruia88

Eu inca sustin ideea sa deschida pe T4 - sens CraPi pana la bretelel scurte cu descarcare pe A1 si sensul PiCra sa il incarce de la Albota , si asa pot sa se concetreze pe restul de Nod cu A1 .

Acum nu stiu daca este fezabila ideea sau daca se poate implementa astfel incat sa poata continua lucarile .

Totul depinde de prioritati, am vazut si in anul 2023 ca pronosticurile de la inceput s-au schimbat pana la final , asa o sa fie si pe 2024 pronosticurile o sa difere de realitate in functie de prioritati, mobilizare , fonduri etc.


mike_us

Quote from: reed on January 07, 2024, 06:13:28 PMDa,clonează Umbrarescu mâine 1000 de muncitori sa termine in termenul contractual. :lol: Ce deluzionali sunteti unii

@reed Cred ca sunt soluții mai simple decit clonarea.
Firmele private daca au suficiente contracte/ flux de lichidități pot creste (angaja, cumpăra utilaje). In cazul UMB am găsit pe net ca au crescut de la 2,300 de angajați in 2021 la 3,400 in 2022. Totuși e o creștere de aproximativ 50%. Nu am găsit date pe 2023 poate le știe cineva.

pasadia

Ce ai vazut tu e un articol care se bazeaza pe cifrele din bilantul contabil anual, bilant care este publicat pe mfinante.ro. Pentru 2023 cifrele o sa poata fi vizualizate cam prin iunie 2024.

Tehnostrade, CUI 17042060, este una dintre firmele lui - dar sunt mai multe si evolutii similare (in sus sau in jos) a numarului de angajati pot fi si pe celelalte firme. Poti cauta informatiile aici (dupa CUI, sau dupa nume si judet) -  https://mfinante.gov.ro/ro/web/site/info-pj-selectie-nume-si-judet

dumbravaandrei

#9238
@mike_us a incercat sa subcontracteze pe cei de la Marcu si nu a mers. Asta dupa ce au incercat sa ii subcontracteze/cumpere pe cei de la Iasi unde iar n-a reusit. In general, slabe sanse sa gasesti firme cu peste 1000 de angajati care nu au deja contracte in derulare pentru cel putin 2-3 ani

carutasul

Cred că problema nu e că UMB nu vrea să angajeze ci că s-a cam terminat "zăcământul". Indiferent că sunt angajați la UMB sau la Marcu, oamenii cam ăștia sunt (că totuși îți trebuie mulți cu calificare, șoferi, fierari, excavatoriști etc) Adusul din altă parte are problemele lui...