Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.


TibiV

@icristian,

și acest video ti se pare defaimator si nedrept?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

slartibartfast

@icristian UMB face treabă bună, dar în județul Dolj lucrează Tirrena-Scavi. Vorba vine ,,lucrează", că chiar nu e greu să-i prinzi pe ei într-o pauză.

frunzaverde

@paullie - observ o incercare de mistocareala subtila - te-as sfatui sa ti-o tii pentru tine, mai ales cand nu te pricepi la subiect deloc. Grupele respective, pentru informarea ta, nu servesc unei singure linii, ci tuturor directiilor (liniilor) din nodul feroviar.

Triajul are ramificatie directa in 203 spre nord, si in 101 spre ambele directii - spre Slatina cu evitarea complexului. Deci serveste la fel de bine si traficului Craiova - Bals - Slatina, si traficului Caracal - Craiova si traficului Slatina - Valcea.

A, si pentru informarea ta, linia Piatra Olt - Podul Olt nu este 201, ci 203. Sectia de calatori este 201, dar e irelevant cand vine vorba de infrastructura, mai ales de cea de marfa. Apropo, triajul respectiv a avut propriul indicativ de linie, 101Jb, fiind considerat o grupa a statiei Piatra Olt.

@horatiu.cosma - Nici una din liniile din Piatra Olt nu sunt "secundare". Si astea sunt numarul de trenuri de calatori care trec intr-o zi normala de vara, prin Piatra Olt:

PO - Slatina :  13.5 perechi / zi
PO - Bals :  10.5 perechi / zi
PO - Valcea : 9 perechi / zi
PO - Caracal : 5.5 perechi / zi

Este o incarcare de trenuri mai mare decat statiile Caracal sau Rosiori, de exemplu, si asta explica de ce e nevoie de multe linii in grupa principala. Nici una din linii nu este secundara, Caracal - Rm. Valcea e, de altfel, taxata pentru TUI categoria B, VS=100-120 km/h.

Grupa respectiva, repet, am mai scris-o dar n-ai citit, nu serveste exclusiv 203 (Piatra Olt - Valcea - Sibiu), ci mai ales 101 (Craiova - Piatra Olt - Pitesti - Slatina). Nu ar trebui sa fi confuzat ca e perpendiculara pe 101 - rebrusarea poate fi un avantaj masiv, mai ales cand trebuie sa formezi garnituri noi.  De altfel, podul 3 nici macar nu e gandit pentru legatura cu 203, ci doar pentru rebrusare si manevra; deci nici vorba ca directia principala a triajului e nord-sud.

Si da, in momentul asta, doar doua linii din grupa sunt circulabile (sau ma rog, erau, inainte de constructia DX-ului). Nu neaga nimeni asta. Dar, in viitorii 3-5-10 ani, vor trebui reactivate (exact cum astazi se vorbeste de reactivare la Ciulnita si la Valul lui Traian, dar nu se mai poate, ca intr-un caz s-a ras tot, in celalalt s-a ras o legatura esentiala in magistrala).

De ce vor trebui reactivate am explicat - 100 e praf si pulbere. In 5 ani a fost complet inchisa de 10 ori. In urmatorii 3 ani va trebui inchisa macar 6 luni, ori pentru ca se va reface viaductul Carcea (unde trebuie refacute pilele) ori pentru ca viaductul va deveni necirculabil (in momentul asta solutia provizorie nu mai tine mult). La fel, multele inchideri constante, restrictii pe un singur fir, interdictii de circulatie cu loco cuplate, fac ca 101 sa preia tot mai mult trafic - inclusiv trafic super-primar (locomotive duse la reparat de la Bucuresti la Craiova). Atunci, "triajul care arata ca la Mariupol" se poate reactiva in 5 zile. Nu e mare scofala sa se reactiveze o linie pentru 10-20 km/h : se schimba cateva cupoane, se schimba cateva zeci de traverse pulbere. A se vedea Putna - Radauti, 10 ani abandonata, redeschisa dupa 1 saptamana de lucrari.

Dar fara podul ala, fara posibilitatea sa scoti trenuri si sa faci manevre, e fix degeaba grupa. Si alta chiar nu mai ai pana la Bradu. Si la Bradu, unde e terminal Dacia si Petrom, e plin ochi. Dincolo, mai e Chitila si Tj. Bucuresti, la jumate de zi de mers.

Un loc de asteptare pe magistrala de rezerva este ESENTIAL.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

paullie

Din pacate eu nu cred ca se va face nimic din activitatea de formare de trenuri etc dar sper sa ma insel. Si acum daca, sa zicem, se va face si pentru asta trebuie podul 3, atunci podul 2 de ce trebuie?

Sealand01

@frunzaverde sau oricine ne poate explica ce se intampla atunci pe M100, adica ar trebui făcute investitii și pe aceste linii, eu sunt de acord pt ca naveta Craiova-Sibiu nu e una mica și "săgețile albastre" nu fac fata, dar o Doamne câte probleme are M100, cea mai aglomerata linie din tara, am mai zis, vine taica-meo(Operator pe roșiori-videle) distrus după fiecare tura la câte probleme sunt.

Ionescu Marius

Quote from: frunzaverde on June 13, 2022, 06:20:46 PM@paullie -

De ce vor trebui reactivate am explicat - 100 e praf si pulbere. In 5 ani a fost complet inchisa de 10 ori. In urmatorii 3 ani va trebui inchisa macar 6 luni, ori pentru ca se va reface viaductul Carcea (unde trebuie refacute pilele) ori pentru ca viaductul va deveni necirculabil (in momentul asta solutia provizorie nu mai tine mult). La fel, multele inchideri constante, restrictii pe un singur fir, interdictii de circulatie cu loco cuplate, fac ca 101 sa preia tot mai mult trafic - inclusiv trafic super-primar (locomotive duse la reparat de la Bucuresti la Craiova).

este ESENTIAL.
Și sa nu uitam ca la anu în 2023 trebuie terminata centura de sud a Craiovei, care trece pe sub M101 la 1 km de actualul viaduct. Se poate ca atunci 1 luna de zile,
în vara, M101 sa fie total închisă! presupun !

alexd4u2

DEx12, Tronsonul 3, zona Priseaca - Jitaru:


p_mrs

Subtraversare Găneasa | Relocare CF | DEx12 | 2022-06-15


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Skynick

Mai mergeau doua poduri. S-au grabit sa termine repede.

p_mrs

Fosta fabrica de grinzi Tronson2 Lot2 + Pasaj DJ677 | DEx12 | 2022-06-15


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

p_mrs


vancouver

La UMB cum s-o putea realiza sensul giratoriu fara sa inchida o banda pe DN timp de 6 luni ? ? ?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Nu ar trebui propagat un fake news. Nu se închide niciunde o banda pe DN 6 luni pentru făcut un giratoriu.