Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

JohannDB

    """ Și, cu o întârziere de peste un an doar pe partea de execuție, grecii de la Aktor ar trebui și ei să dea gata lotul 3 al Autostrăzii A0 Sud între A1 și DN6,..."""
    """....grecii de la Aktor ar trebui și ei..."""  Dar ce-o fi-n capul lor ?
    Hmmmmm, încerc să fiu optimist, dar mai am îndoieli; și eu îs sătul de neterminatul și gâtuitul DNCB de care mă feresc ca "Aghiuță" de tămâie, să-l trec ziua; numai noaptea, ca liliecii, că numai atunci nu îmbătrânesc în "stau"-urile locului.....

ncb

Drumul Expres DEx 12 Autostrada M. Colonesti 、 Albota. Monitorizare Lucrari Infrastructura 12.04.25


BabaDog

Ionut

Ei ei, nu este Colonești-Albota, ci Albota-A1.
Mulțumim!

Pare-se că rămâne cum am zis în poziția API, săptămâna viitoare deviază circulația pe A1, breteaua/devierea aia e aproape gata. Sper așa să fie și până în 15 iunie să tragă full-gas ca să circulăm. Vedem ce au de gând în curând.

voicul

Poate dau drumul totusi la bretele mai repede. De la un moment dat sa va putea face asta fara sa mai afecteze munca in santier (chit ca asta inseamna doar cu 2 - 3 stapamani mai repede).

Oricum se munceste bine aici.

danutzu_1069

Asa, si cu stația de asfalt si beton plus parte de OS din spațiul de servicii, cum face?
Cum aduce asfaltul si betonul necesar nodului?

Hai sa mai gândim un pic inainte de a debita...

voicul

Ce asfalt vrei sa mai aduca inainte cu 1 - 2 - 3 saptamani de deschidere?

Gandim inainte sa debitam. Altfel ies discutii interminabile pe forum.

Mai simplu: o sa fie niste lucrari gen: aruncat vopsea pe asfalt, strans suruburi ... care nu ar influenta munca UMB ca circula masini pe bretele.

naivu

Din experiența de până acum, nu se fac două deschideri la mai puțin de 3-6luni una de cealaltă; nici Constructorul nu vrea să lucreze sub trafic, nici Beneficiarul nu vrea să muncească pt două recepții în loc de una!  :)
Imho e exclus să mai avem deschidere parțială pe Albota-A1. Probabil nu aveam nici deschiderea Colonesti-Albota dacă nu era decembrie.

danutzu_1069

@voicul , si cu ce te ajuta sa dea drumul la bretele cu 2 - 3 săptămâni mai devreme?
pe ei sigur nu ii ajuta, ca nu e deloc plăcut sa lucreze sub / printre trafic. Daca discutam de 2 - 3 luni, poate.

voicul

Pe mine cu nimic, ca nu am drum pe acolo, dar pe cei de acolo ar fi o scurtatura evidenta fata de traseul actual ... chiar si doar cu 1 - 2 saptamani inainte de receptia finala.

Pe UMB nu i-ar incurca - si aici ma adaug ceva ca am gandit, dar nu am zis - ma refer mai sus doar la bretelele scurte, tocmai ca sa nu ii incurce pe cei de la UMB - adica sa poata sa aiba acces cu si la santier fara stres de trafic.

danutzu_1069

@voicul, ca tot ai gândit, zi-mi te rog, cum au acces din OS, la zona cu podul si bretelele din partea cealaltă, daca se da drumul la circulație pe bretele care vrei tu??? O schița ar ajuta foarte mult.
Punem semafoare sau nene cu fanioane??

A, nu... punem giratoru...e favorit.  :lol:  :lol:

naivu

^^Chiar dacă bretelele scurte doar trec pe lângă șantier, atât timp cât nu le dau în trafic, pot parca un utilaj pe ele, pot depozita niște materiale, tot e un spațiu care le poate fi de folos. (și la care nu vor renunța fără presiune din partea Beneficiarului).

vm75

Am observat ca pe langa spatiul de servicii unde e organizarea de santier (langa DJ659A) se mai amenajeaza un spatiu de servicii dupa aprox 4 km, spre nodul cu A1. Pe harta API apare doar spatiul de servicii unde e OS. Oare s-a schimbat ceva intre timp si dupa ce se desfiinteaza OS ramane doar spatiul celalalt? Nu prea ar avea sens sa ai doua spatii de servicii in mai putin de 5 km

catalin2407

Intr-o postare pe FB, Irinel spune asa:

*până la sfârșitul acestei luni, se vor monta grinzile aferente pasajului principal peste A1.

Vorbeste prostii sau chiar nu e pila mediana? Suntem noi in eroare?


Fenrir

Daca ne gandim la situatia economica a siderurgiei autohtone, cred ca sunt de bun augur modificarea proiectelor si implicarea companiilor care sufera in acest moment din cauza tarifelor. Din cate imi amintesc, acele grinzi lungi montate peste Olt si Oltet au fost fabricate la Galati.

oneLess

^^ Pe PiSi4, lotul lui Porr ? Sau care lună ?!