Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

hvm

^
Pai avem Master plan pe CFR? Nu prea avem ce sa facem update. Trebuie nou.  Intreb fiindca mie cred ca mi-a scapat ca ar exista asa ceva (nu e ironie, chiar nu imi amintesc sa fi citit de el)....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

dobrogean

Exista master plan pentru transporturi cu sectiune de feroviar.
Doar ca este o varianta dictata de ministrul care a fost in functie (unul dintre ei) cand s-a derulat contractul cu firma care a livrat master planul.

danutzu_1069


paulmare

https://www.hotnews.ro/stiri-politic-25105405-asteptarea-unui-raspuns-final-citu-kelemen-ciolos-pregateste-varianta-rezerva-schita-numele-ministrilor-unui-guvern-exclusiv-usr.htm

Cutter e din nou "in carti" :)
sper sa ii revedem la treaba pe amandoi, si pe el si pe horatiu.cosma
si sper sa gaseasca un horatiu si pentru cf, acolo e o gramada de munca si o gramada de mentalitati de schimbat

Ionut

Nu se poate sa fie Horatiu si pe feroviar, e practic total ineficient, daca nu imposibil. Eu dau 5% sanse sa revina baietii, vom vedea.

Cristi N

Ideea era sa apara o clona a lui Horatiu specializata in feroviar nu sa il taie pe Horatiu in 2 jumatati.  :D

TibiV

Nu revin baietii prea curand....
Zero sanse - parerea mea.

Pacat...  :(

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Duta C

Asa se intimpla cind sefu guvernului e un zmeu...chiar ca pacat......pt prima data dupa 1990 lucrurile incepusera sa fie asezate cum trebuie sa fie !!

naivu

^Intradevar, inca de cand a venit Bode si Dna Ionita se schimbase ceva, iar si cu Drula la MT intr-un guvern pe urmatorii 4 ani (si sperante pt 8 ) parea ca inceputul unui vis frumos! Iar problema nu e doar zmeul din vitrina, e o intreaga gasca in spatele lui care a decis sa preia puterea absoluta (dupa parerea mea, gasca lui Basescu, mai putin Basescu si Udrea) si considera orice dialog/negociere sub demnitatea lor!

etravel

Quote from: Duta C on October 14, 2021, 10:04:30 PM
Asa se intimpla cind sefu guvernului e un zmeu...
Daca ar intui sefuţu' asta, impreuna cu ciracii lui, pe ce Everest de ura populara sta, ar pleca singur acasa. Nu inainte sa ii cheme pe baieti sa isi reia locurile si treaba.

Sealand01

Ar fi fost bine ca domnul ministru sa ne spuna si noua de ce a preferat conducerea cfr sa anuleze trenuri atat de multe? La presiunea primului-ministru? Adica zombie, Florine s-a termiant, okok, dar pe CF chiar nu s-a facut nimic, din interior a fost o mare sarbatoare cand a plecat Vizante, bine ....si cine a venit in locul lui
Stim cu totii ca fara reparatii nu se poate cere "performanta" sau mai ales "profit"

Xenos

Pornind de la premisa optimista ca va trece guvernul, il putem ruga pe @cutter sa nu mai dea rasol pe feroviar si sa caute un specialist adevarat in domeniu, care sa planifice RK-uri adevarate nu numai operatiuni de imagine? Ar intra in istorie daca ar asculta si opinii avizate nu doar de politruci.

b1

Programul de guvernare pentru infrastructura rutieră:

   USR propune în domeniul infrastructurii de transport - măsura de investiţii în infrastructură rutieră - realizarea a 434 de kilometri de autostradă, 52 de staţii electrice, 625 de hectare perdele forestiere şi 18 parcări securizate cu ajutorul celor 3,095 de miliarde de euro din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR).
   USR doreşte realizarea A 7 între localităţile Ploieşti – Buzău, A 7 – Buzău – Focşani, A 7 – Focşani – Bacău, A 7 – Bacău – Paşcani; A 8 – Tg. Mureş – Miercurea Nirajului + Leghin – Moţca; A 3 – Nădăşelu – Poarta Sălajului şi A1 – Margina – Holdea.
   De asemenea, cu finanţate din POIM (2014-2020), POT (2021-2027), bugetul de stat şi alte surse, conform unui program de investiţii derulat pe minimum 10 ani, se doreşte realizarea a 3.200 de kilometri de autostrăzi, drumuri expres şi centuri ocolitoare.
   Potrivit documentului, este vorba de Autostrada A1 Sibiu – Piteşti; Autostrada A0 de centură Bucureşti; Autostrada A8 Tg. Mureş – Iaşi – Ungheni; Autostrada A13 Sibiu – Braşov – Bacău; Autostrada A10 Sebeş – Turda; Autostrada A3 Ploieşti – Comarnic – Braşov; Autostrada A3 Transilvania Tg. Mureş – Cluj – Zalău – Oradea; Autostrada Timişoara – Moraviţa; Autostrada A7 Paşcani – Suceava – Siret.
   Mai sunt enumerate investiţiile în: Drumul expres Craiova – Piteşti; Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila; Drumuri expres: DX Focşani/Buzău – Brăila – Tulcea – Constanţa, DX Bacău – Piatra Neamţ, DX Tişiţa – Albiţa, DX Arad – Oradea, DX Brăila – Galaţi, DX Tg. Jiu – Craiova, Oar – Satu Mare; Drum de mare viteză (A sau DX) Bucureşti – Târgovişte, Craiova – Lugoj, Bucureşti – Alexandria, Satu Mare – Baia Mare – Dej – Bistriţa – Vatra Dornei – Suceava, Cluj Napoca – Dej; Alternativa Techirghiol, drumurile de legătură Giurgiu – pod Prieteniei, Timişoara – A1, Cluj Napoca – A3, Rm. Vâlcea la A1.
   În ceea ce priveşte variantele ocolitoare, USR propune investiţii pentru localităţile: Bucureşti, Cluj Napoca, Timişoara, Iaşi, Bârlad, Tecuci, Tg. Jiu, Tg. Mureş, Satu Mare, Craiova, Zalău, Galaţi, Sf. Gheorghe, Arad, Rm. Vâlcea, Sighişoara, Giurgiu, Vaslui, Piteşti, Mediaş, Beclean şi Reghin.
   Nu în ultimul rând, în programul de investiţii derulat pe minimum 10 ani se are în vedere şi modernizarea drumurilor naţionale: DN28B Botoşani – Tg. Frumos, DN29D Botoşani – Ştefăneşti, DN 2L Soveja – Lepşa, DN76 Oradea – Deva, DN6 Alexandria – Craiova, DN51 Alexandria – Zimnicea, DN52 Alexandria – Turnu Măgurele, DN71 Târgovişte – Sinaia şi DN73 Câmpulung – Braşov.

Sursa.


Feroviar, naval, aviație ?? :(
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

NGC


b1

Până la urmă feroviarul nu a fost dat uitării:
   Realizarea a 315 kilometri linii de cale ferată modernizate, achiziţia a 20 de trenuri electrice şi 12 trenuri cu hidrogen, dar şi dezvoltarea reţelei de transport cu metroul în Bucureşti şi Cluj-Napoca sunt printre investiţiile în infrastructura feroviară propuse de USR să fie finanţate prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR).
   În PNRR sunt disponibile 3,48 miliarde de euro pe infrastructură şi 416 milioane de euro pentru achiziţii/ modernizare material rulant, potrivit programului de Guvernare propus de USR, consultat de Agerpres.
   Astfel, propunerea USR vizează realizarea a 315 kilometri linii de cale ferată modernizate cu o capacitate crescută cu 30% şi cu sistem ERTMS 2 instalat pe zonele: Arad – Timişoara – Caransebeş şi Cluj Napoca – Episcopia Bihor; 110 km linii de cale ferată electrificată: Constanţa – Mangalia, (Electrificare +Reînnoire + dublare pe anumite sectoare + sistem de semnalizare centralizata) şi Videle – Giurgiu (Electrificare + Reînnoire).
   De asemenea, investiţiile prevăd şi 2.536 km de căi ferate reînnoite cu o viteză mărită la minimum 100 km/h, din care 2.163 km linie desfăşurată cu reparaţii de tip Quick Wins pentru creşterea vitezei de rulare + 263 km reînnoire + 110 electrificare + reînnoire; 973 km de cale ferată şi 121 staţii CF cu centralizări electronice şi electro-dinamice.
   În ceea ce priveşte modernizarea/achiziţia de material rulant se are în vedere achiziţia de 20 de trenuri electrice şi 12 trenuri cu hidrogen; modernizarea a 55 de locomotive electrice capabile de viteză de 160 km/h şi tractarea trenurilor de până la 16 vagoane; achiziţie de 16 noi locomotive electrice cu 4 axe cu sistem ERTMS capabil de o viteză de 160 km/h şi tractarea trenurilor până la 16 vagoane; modernizare a 20 de locomotive de manevră de la motorină la electricitate şi plugin; modernizare a 139 de vagoane (30 de vagoane de dormit, vagoane cuşetă, vagoane de restaurant şi bistro şi 109 vagoane de clasă pentru trenurile InterCity, InterRegio şi Regio).
   Potrivit documentului, investiţiile vor fi orientate şi către dezvoltarea reţelei de transport cu metroul în Bucureşti şi Cluj-Napoca (12,7 km – lucrări de rezistenţă structurală, staţii, tuneluri, galerii), respectiv pe M4 Bucureşti – Secţiunea 1: Gara de Nord – Filaret (6 staţii) şi M1 Cluj – Secţiunea 1: Sf. Maria – Europa Unit (9 staţii).
   Din Programul Operaţional de Transport (POT)/CEF 2021 – 2027, bugetul de stat şi alte surse, conform unui program de investiţii derulat pe minimum 10 ani şi cu o finanţare de 10 miliarde de euro, USR intenţionează să reabiliteze linia de CF Frontiera Curtici – Simeria pentru circulaţia trenurilor cu viteza max.de 160 km/h, tronsonul 2: 614 – Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada – Simeria (FAZA I şi II) precum şi modernizarea liniei CF Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Frontieră, cu redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul peste râul Argeş.
   De asemenea, tot la aceste capitol se are în vedere Modernizarea a 47 de staţii CF; lucrări de reabilitare pentru poduri, podeţe şi tuneluri (la toate regionalele CF); modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferată; lucrări în staţiile Feteşti şi Ciulniţa de pe linia de cale ferată Bucureşti – Constanţa; modernizarea liniei de cale ferată Craiova – Caransebeş; modernizarea liniei de cale ferată Ploieşti Triaj – Focşani; modernizarea liniei de cale ferată Focşani – Roman; modernizarea liniei de cale ferată Roman – Paşcani – Iaşi – Frontieră; modernizarea liniei de cale ferată Paşcani – Dărmăneşti; modernizarea liniei de cale ferată Dărmăneşti – Vicşani.
   Nu în ultimul rând, pe lista investiţiilor în următorii 10 ani se mai află: modernizarea infrastructurii Metropolitane Bucureşti, Cluj, Braşov, Timişoara, Iaşi; modernizarea secţiunii feroviare Predeal – Braşov; racorduri feroviare pentru aeroporturile Braşov şi Timişoara; modernizarea liniei CF Braşov – Sighişoara; modernizarea secţiunii de cale ferată Craiova – Calafat; achiziţie sisteme ,,Trenuri de lucru" pentru a creşte capacitatea tehnică a CFR SA, administratorul infrastructurii feroviare.
Sursa.

La naval și aerian ce facem?
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.