Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

igorashu

Da, e în clasa cu A4.
Nu știu prețurile la SH, dar Octavia nouă (looove it!) echipare Scout, 1.8 benzina (180 CP), cu DSG(!), e 25.800 EUR (TVA inclus, pretul de pe situl Skoda). A4 allroad e aproape dublu.

yetiman

Mai bine Octavia Scout 2.0 Diesel 184CP DSG. Urca la 31.000 euro cu dotari suplimentare, dar merita toti banii.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

sincer ma asteptam la mai mult. Pe site la top gear vorbeau de 25.000 lire pentru versiunea entry. Probabil in cateva luni....1 an o sa scada rapid. Totusi Octavia scout e aparuta in 2014.

Din pacte si un A6 al road second...nu e deloc ieftin....

Sa vedem totusi care vor fi preturile la Lodgy Stepway si ce poti pune pe ea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

istvan78

Pai in primul rand Lodgy stepway nu va avea tractiune integrala. Platforma nu are suport pt. arhitectura 4x4. La fel cum nu au nici Sandero Stepway, nici la Fabia sau Roomster Scout, nici altele din clasa asta.

Apoi, tu chiar alaturezi in aceeasi propozitie A6 Allroad (cat costa de noua, vreo 60.000?) cu Lodgy Stepway?  :lol:

igorashu

Quote from: alecu26 on October 15, 2014, 10:25:02 PM
Totusi Octavia scout e aparuta in 2014.
Nu e așa - Scout e o variantă de echipare destul de veche.
Uite modelul vechi, bazat pe Octavia 2: http://www.bestauto.ro/auto/skoda/octavia-scout/

MNU

Exista si Octavia Scout MQB (2014) care la versiunea 2.0 TDI pleaca de la cca 25.000 EUR (tva inclus) pentru versiunea cu cutie manuala (6tr) si 28.000 eur la cutia DSG.

alecu26

Quote from: istvan78 on October 16, 2014, 12:14:46 PM
Pai in primul rand Lodgy stepway nu va avea tractiune integrala. Platforma nu are suport pt. arhitectura 4x4. La fel cum nu au nici Sandero Stepway, nici la Fabia sau Roomster Scout, nici altele din clasa asta.

Apoi, tu chiar alaturezi in aceeasi propozitie A6 Allroad (cat costa de noua, vreo 60.000?) cu Lodgy Stepway?  :lol:

evident A6 alroad second. Si ca sa ajunga in zona de pret a Lodgy...vad ca trebuie sa fie cu 1-2 generatii in urma.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

^ De ce nu incerci un Nissan Qashqai daca nu te dai in vant dupa SUV-uri? Eu am un X-Trail (am prins un super pret la el) si isi face toti banii.
Consum : drum in Grecia 4000 km, 7,1%, dar nu am mers cu 50 in localitati si 120 pe autostrada (cat au ei limita), cam cu 30 peste limita
In tara am scos un drum Cluj- Bucuresti (intrarea in militari) cu 5,6% consum - inainte de a se deschide autostrada la Sibiu. Am scos si 6,8 depinde de cat de grabit eram si cat de aglomerat era drumul.
In rest o am de 2 ani si jumatate , 68.000 km si nici o problema,

istvan78

Nu uita ca intretinerea nu va fi in aceeasi "clasa" de costuri, indiferent de generatie.
Daca ai ceva mai multe fonduri te poti uita si la un Passat Alltrack (second, dar nu foarte vechi).
Dar recomandarea mea personala ar merge catre Octavia Scout.

BTW: Nu suntem off-topic?

dr4qul4

chestia cu "pleaca de la" e fumata de mult.
E doar o vrajeala, pentru ca nici macar nu gasesti sa cumperi versiunea de baza. pe langa pretul de plecare trebuie sa mai adaugi inca minim 10% optionale obligatorii.

Daca te intereseaza doar pretul, intretinerea mica, si sa te duca din A in B, atunci Dacia nu are rival.

Acum 2 ani si ceva am cumparat un Opel Astra J (second, inca in garantie, masina pietenei). A lovit-o unul din spate, nu foarte tare, dar schimbatul barii pe spate a fost 1500 ron! a fost pe RCA, dar totusi mi se pare exagerat. la dacia e de 5 ori mai ieftin.
Am renuntat si la Casco - mi-au cerut 800 de euro si m-am linistit.

De la munca am ford focus 1,6 diesel si e 600 euro casco (masina luata  noua acum 2 ani). Dar orice revizie tot sare de 1000 lei. Inainte am avut scoda octavia tour 1,9... revizia cu distributie a fost 2500 lei (la pba au cerut 3500). intai am vrut sa luam skoda octavia 2 facelift. dar au cerut 18000 pe masina diesel 1,6 + clima si cotiera si alte cateva prostii (si asta la oferta pentru ca am luat 7 masini in acelasi timp)
Si voi vorbiti de Audi si alte masini 4X4. Nissan-ul iti da pret mic, dar te cocoseaza la piese.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Nissan Quasqai tot mare, inalt e. Acea masina mi s-a parut compromisul perfect intre o masina de mers cu ea cu viteza pe autostrada (fara rulota de tractat) si sa consume decent.....si o masina cu oarecare veleitati de teren pentru a putea tracta o rulota usoara si daca ies de pe asfalt si intru un pic pe pietris sau drumuri mai proaste.

Dar...intradevar...idee buna cu passat alltrack. Mai degraba decat garda (ca nu o sa intru in cine stie ce coclauri cu o masina totusi de oras si care tracteaza o rulota)...ma interesaza sa aiba un pic de tractiune....si pe teren mai rau sa nu raman pe acolo.

La Dacia Lodgy Stepway...va conta si ce motorizari voi gasi pe ea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

erw78ar

 Parerea mea e ca se exagereza la unele reprezentante cu preturi,revizia la un Honda Acord  2010 in arad costa1500ron fara filtru de motorina si la szeged 700 ron cu filtru de motorina!

ciprebbe

Ia bagati discutia pe topicul de SH-uri:P ( si asa sufera de singuratate)
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=124.0

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

#703
http://www.economica.net/dacia-logan-sport-euro-6_89748.html

mi se pare o performanta notabila , ca un model low-cost sa prinda suta sub zece secunde
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Cred ca doar cu sofer sub 50 de km va prinde suta sub 10 secunde.
Motorasul ala va fi fortat la maxim. 125 cp din 1,2? Bine, ford a reusit dintr-un 1.0 dar  nu prea au portbagaj.
Loganul nu e mic deloc. O fi el usoar, dar e incapator.


Oricum, motoarele mici dar nervoase par sa fie viitorul. Singura problema e ca mananca de rup pamantul daca vrei sa traga bine. Si mai si urla. Sper totusi sa aduca si un 1,6 dci cu 130-150 cp, macar pe cele mai mari ca loganul. Pana la urma avem nevoie si de cuplu nu doar de caluti. Si cutia conteaza. Am vazut pe Duster (1,5 105 cp) cutie cu 6 trepte!

focus 1,6 diesel de 115 cp. 6 trepte abia se misca in treapta 1. Din cauza politicilor de mediu este limitata (are ceva ecomode activat). Pur si simplu treapta 1 e doar pentru a pleca de pe loc (incet).


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist