Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

RaduC

 :banana: :vroomvroom:
Este! Înseamnă că îmi cumpăr Duster! Și în Irlanda se  vând cele făcute în India, și îmi era o ciudă, ca nu sunt făcute la noi, suficient de mare încât sa ma împiedice sa îmi iau unul. Acum mai trebuie doar sa trec de nevastă-mea... Înseamnă că vor introduce curând modele noi... Abia aștept. (oricum e plin deja prin Irlanda de Dacia, sunt mașini apreciate, pe o piață care e tare fițoasă)

adiarc

merita...iti recomanda unul care a condus si masini cu mult mai multe pretentii si care a avut si Duster - modelul nou - pt un an de zile...timp in care am facut peste 60.000 de km , in tara si in strainatate...pe autostrazi , pe drumuri jud., pe sosele cu gropi , pe drumuri desfundate , forestiere , prin zapada de un m...crede-ma merita cu adevarat..n-am ramas niciodata impotmolit....desi uneori uzam f repede stergatoarele si consumam repede lichidul de parbriz  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

RaduC

.... Nu trebuie să-mi mai spui. Are un prieten Duster, și e tare mulțumit. La consum e cel mai bun din clasa... Pe mine asta ma doare :p

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


nirolf

Avertisment de la vicepresedintele Dacia: Daca drumul Sibiu - Pitesti, fie el si expres, va fi intarziat, sa nu ne surprinda ca incarcarea uzinei Dacia va incepe sa coboare
Quote
"Sunt n localitati [n.r. pe ruta actuala Sibiu - Pitesti] unde esti obligat sa mergi cu cu 50 la ora. Sunt blocaje. Zona asta peste Dealul Negru, configuratia drumului nu iti da voie sa mergi cu o viteza mai mare de 25-30 la ora, pante, curbe, serpentine. Daca acest drum, fie el si expres, va fi intarziat la calendele grecului, sa nu ne surprinda ca, incet dar sigur, o parte din incarcarea uzinei de la Pitesti va incepe sa coboare", a avertizat vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe, in emisiunea Biziday de la TVR 1.

    Avertismentul vicepresedintelui Dacia vine dupa ce in urma cu cateva zile directorul general al companiei preciza ca unele proiecte ale grupului ar putea fi alocate in viitor uzinei din Turcia si nu celei din Romania din cauza problemelor de competitivitate din tara noastra. Declaratiile lui Constantin Stroe, vicepresedintelui Dacia vin dupa ce, odata cu publicarea Master Planului General  de Transport, a reiesit public ca realizarea conexiunii rutiere intre Sibiu si Pitesti va fi facuta printr-un drum expres, si nu o autostrada, propus spre finalziare abia in perioada 2021-2030.

cezar-mario2012

 Si unde este logica? Adica fabrica din Turcia este ma aproape de Europa, decât sa mearga pe Valea Oltului? Cred că sunt doar motive false pentru a putea pleca. Renault investește masiv in Maroc, atât in Turcia,  cat și in Maroc, salariile și utilitățile sunt mai ieftine,  deci se pot obține prețuri mai competitive.  Un mare minus pentru noi, in primi ani de la preluare Dacia vindea cam 80% din productie in Romania, acum raportul s-a inversat.

adiarc

asa cum spuneam , Dacia inca nu poate muta productia la Maroc , pt ca nu are inca suficienti specialisti...dar in 4-5 ani o va putea face fara probleme si o va face treptat...mie mi-e teama ca procesul SA NU FII INCEPUT DEJA...de ce ?pt ca anul acesta este prevazuta o scadere a productiei uzinei Dacia cu aproape 10% , in conditiile cresterii vanzarilor de Dacia in Europa
asa ca hai s-o tot lalaim cu autostrada sau Dx , Sibiu-Pitesti

din pacate si Ford ne lasa cu ochii in soare

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Ford+muta+in+Marea+Britanie+productia+motorului+EcoBoost+de+la+C
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

ce e trist este implicarea zero a guvernantilor...afli direct si sec ca se inchide o fabrica ( cum am aflat de fabrica Ruuki de la Giurgiu , zilele astea ) , fara ca guvernanti sa miste un deget , sa negocieze , sa faca ceva.....stau ca ... :bash:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund

"Francezul de la conducerea Dacia: Dacă Renault ar trebui să investească acum într-o nouă uzină în Europa Centrală şi de Est, nu sunt sigur dacă ar mai alege România"
http://www.zf.ro/auto/francezul-de-la-conducerea-dacia-daca-renault-ar-trebui-sa-investeasca-acum-intr-o-noua-uzina-in-europa-centrala-si-de-est-nu-sunt-sigur-daca-ar-mai-alege-romania-13354436

Si da, adiarc, guvernul are alte treburi si nu economia tarii, iar culoarul IV este desfiintat de oamenii lui ponta si 'ajustat' pe Valea Prahovei(pentru cei care vor construi acolo si vor percepe taxe - e demential!) Nici Dacia si nici transportorii nu vor mai pupa curand o autostrada pe Valea Oltului - e de groaza!

adiarc

#670
sper totusi ca  cei de la Bruxelles , le vor da cu flit guvernatilor...si le vor spune elegant ca aberatiile din Master Plan , NU SUNT FINANTABILE

vom vedea dupa alegeri....nici bancile aflate in cursa pt Comarnic-Brasov nu pun botu la praful in ochi pt sustinerea acestei autostrazi , prin Master Plan..atat ele ( bancile+Vinci ) , cat si cei de la Bruxelles , ii vor aduce pe guvernanti nostri , cat de curand cu picioarele pe pamant
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

#671
Dacia a lansat Duster Pick-Up, parte a unui contract prin care va livra 500 exemplare catre OMV Petrom

Marti, 7 octombrie, au fost livrate primele zece masini, iar pana la final de 2015 la OMV Petrom vor ajunge 500 de masini. Detalii despre valoarea contractului nu s-au dat, insa e vorba de leasing operational.

Duster Pick-Up are o bena de 1,7 metri lungime, suspensii ranforsate si o sarcina utila de 450 kg, mai mica decat la un pick-up de serie.  Masinile au motor diesel de 1,5 litri, 110 CP.


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

e mai complicat cu acela cu , cabina dubla.Nu cred ca mai face fata motorul de 1,5 diesel 110 CP.Parerea mea ar trebuii sa fie min motorizarea 1,6 , 130 cp...ca sa poti sa urci pe dealuri cu 5 pasageri si cu bena plina , prin noroaie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#673
http://www.zf.ro/auto/maure-dacia-avem-nevoie-de-autostrada-pentru-a-castiga-lupta-cu-tanger-13370164

Zilnic spre şi de la uzina Dacia pleacă şi vin 2.000 de camioane pe traseul Nădlac-Sibiu-Piteşti,
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

asta ar trebui trimis ca citat catre AECOM...dar ei stiu foarte bine asta...de aceea in Master Plan analizeaza strict traficul generat de relatia Valcea-Sibiu care e evident mic, mai mic decat Brasov-Sibiu de exemplu. Concluzia...nu avem nevoie de autostrada de la Valcea la Sibiu. :D
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).