News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Si totusi cele mai multe Dacii pleaca pe tren pana la constanta.
Sambata seara, eram in gara la Titu si am prins bariera: Am numarat 150 de masini X2 pe un singur tren. Iar pe acolo trec zilnic mai multe trenuri. Jumatate cred ca erau Duster.
Iar asta cu 2000 de tiruri e gargara: pe un tir intra 6 masini iar pe 1000, 6000. Chiar credeti ca anual pleaca de la la Sibiu la Nadlac 2,19 milioane de dacii? + cele de pe tren si cele catre Bucuresti/Moldova.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

MNU

Iar componentele se teleporteaza direct in interior sau le aduc cu dirijabile speciale... :lol:

dr4qul4

M-am gandit ca vine camionul cu piese si pleaca incarcat, ceea ce nu e chiar ok.
Oricum sa stii ca unele piese vin de la Titu sau dinspre Constanta. cel putin partile mari (caroseria) nu vine pe camion.

articolul spune 2000 de tiruri doar Pitesti-Nadlac.

chiar daca am avea 500 de tiruri care vin cu piese si 500 care pleaca cu dacii sunt 10 miliarde de euro anual! la fel, fara ce pleaca pe tren sau spre sud si est.

Mai degraba cele 2000 de camioane pe zi reprezinta un varf, si ala putin (mai  mult) exagerat.



Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

savagedanyro

Piesele auto componente ale masinilor NU au cum sa vina cu tirurile care pleaca cu masini.
Masinile sunt transportate cu autotrenuri speciale de transport autovehicule, iar piesele componente vin paletate.

Sunt 2 transporturi total diferite.

TIMISOARA 2021 !

dr4qul4

Asta am zis si eu la al doilea calcul. Totuși, chiar si așa cifra este exagerata.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

MNU

Pe langa furnizorii din sud, o gramada de componente vin din Sibiu, Orastie, Sebes, Chiar si dinspre Fagaras, Brasov si cemai e pe acolo.

dr4qul4

De la BV vin pe rucar-bran.
Oricum sunt multe camioane, dar chiar 2000 pe zi nu au cum sa fie.  Poate doar daca aduna toate mașinile, inclusiv cele de sub 3,5 tone.
La fiecare 100 de trailere iesite avem deja 2 miliarde de euro anual. Poate intra 3 camioane de piese la 6 mașini (1 trailer) si tot avem niste cifre mult prea mari.

Pe de alta parte, Dacia nu e singura companie care transporta marfuri pe VO. Mult mai multe camioane ajung la București, Giurgiu, Constanta, Craiova si chiar la alte companii din județul Argeș.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

MNU

Furnizorii de la Sibiu, Orastie, Sebes mai trimit si la Craiova.

dr4qul4

Eu am spus doar ca nu au cum sa fie 2000 de camioane MZA care traveseaza Sibiu-Pitesti doar pentru a ajunge la uzina Dacia din Mioveni!
Atat si nimic mai mult. Bineinteles ca avem mult peste 2000 de camioane zilnic pe Pitesti-Sibiu, doar ca acestea merg si in alta parte.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

bogdymol

Standul Dacia de la Salonul Auto Paris:





Cele 2 premiere Dacia: Lodgy si Dokker, in versiunea Stepway:



Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

cezar-mario2012

 Observ ca la Lodgy si Dokker varianta Stepway au jenti magneziu,  au și alte dotări in plus față de Sandero Stepway ?

alecu26

hoppaaaa Lodgy Stepway suna foarte interesant.

ma gandeam de curand ca urmatoarea masina pe care sa o iau sa fie ceva mai mare sa incapa si 1-2 puradei, dar si ceva potrivit pentru a tracta o rulota...

Am ajuns la concluzia ca un A6 allroad e cel mai potrivit (nu vreau SUV ca e prea mare si prea sugativa pentru mersul cu viteza pe autostrada). Pentru A6 concurenta serioasa ar mai fi de la Subaru Outback...alte firme nemaiavand masini in acest sector.

Dar acum acest Lodgy Stepway, daca ar putea fi dotat si cu un 4X4 oricat de slab...ar fi o chestiune interesanta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

igorashu

Skoda Scout? Nu-ți recomand Subaru - un amortizor cu SLS la Forester e de la 1400 lei în sus, nu servește decât ulei Motul, anvelopele au dimensiuni atipice pentru Europa și o să te coste mai mult, iar lista poate continua.

alecu26

buna alegerea....mai ales ca este versiune recent aparuta pe piata. Dar e scumpa in draci. Octavia ca dimensiune e pe aceasi linie cu A4 sau cu A6?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

spy_flo

@alecu26,skoda octavia e pe aceeași linie cu A4.Skoda Superb e pe linia Audi A6