News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Dacia, scădere surprinzătoare pe piața din Franța

Înmatriculările de automobile din Franța se află într-o perioadă de incertitudini, care afectează și brandul româneasc Dacia. Vânzările mărcii au scăzut cu 11 procente în luna aprilie, pe o piață care a crescut cu numai 0,4%. Dacia nu se mai numără printre câștigători, unul dintre motive fiind lipsa de modele noi din gamă. În același timp, numărul tot mai mare de modele lansate de mărcile concurente poate reprezenta un motiv în plus.

Cifre pe Profit.ro

kitsune

#1966
Francezii de la Caradisiac își imaginează cum va arăta noua Dacie electrică.
De fapt ei vorbesc de re-brănduirea lui Renault City K-ZE pentru piața europeană, vândut aici sub sigla Dacia pentru a nu canibaliza vânzările lui Zoe
Se mai spune în articol că mașina ar putea apare prin 2021 la final, la un preț de circa 20000 € (minus 6000 € bonusul din Franța) și o autonomie de circa 200 km.
Ei zic 2021 pentru că Dacia ar fi full ocupată cu pregătirea noului Sandero programat pentru 2020.

Articolul este mai lung, are și ceva poze, dar nu am cum să le postez și nici timp să traduc mot-a-mot totul. Poate îl preia și presa de la noi

LE: încerc totuși, pe neve, doar cu link-ul

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

ZOE e de la 32.000 EURO si asta ar fi 20.000. Ar avea cam aceleasi dimensiuni si dotari ... probabil singura diferenta ar fi bateria si deci autonomia (ZOE s-ar putea sa primeasca o baterie si mai mare prin 2022)
La noi ar veni 10.000 euro masina electrica noua!

Din articol:
"Bineînțeles, micul oraș K-ZE Dacia nu va fi la fel de luxos ca o Zoe. În plus, cu baterii de capacitate redusă, va oferi o autonomie limitată în domeniul electric (aproximativ 200 km), dar acest lucru se va dovedi corect pentru utilizarea urbană sau periurbană. "

Viitorul Dacia electric în zece puncte
Mini SUV
Versiunea Dacia a chinezului Renault K-ZE
Pe baza modelului Renault Kwid (vândut în India, Brazilia ...)
Cinci usi, patru locuri
Probabil sosire la sfârșitul anului 2021
Prezentat în previzualizare în Frankfurt
Încărcare 100% la ieșirea la domiciliu, aproximativ 4 ore
Autonomie electrică de aproximativ 200 km
Disponibilitatea echipamentelor în funcție de finisaj: ecran tactil cu sistem de navigație, aer condiționat, cameră de vedere din spate ...
Preț: 20.000 € (cu excepția unui bonus guvernamental de 6.000 €) *
* Estimarea automată Plus


kitsune

Nu știu ce să zic, mie mi se pare Kwid (am văzut câteva în India) mai mic decât Zoe.
Dar oricum, ar fi ceva o astfel de Dacie. Însă nu cred că ne-am permite să mai păstrăm Rabla Plus, deci nu cred că deducerea celor 10000€ din preț va mai fi.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

La cate (200 de) masini electrice se vand pe an cu Rabla + ...
Intradevar poate se mai reduce valoare pana atunci, dar de ramas sigur ramane.

AlexxC

Anul trecut s-au vandut 130000 masini noi din care 50000 Dacia.
Daca acum la 100 masini x 10000euro reducere se subventioneaza 1milion euro/an la 40.000 de electrice inseamna 400 mil euro/an ....chiar si la o scadere a estimarii sau a ecobonusului de la un anumit numar in sus subventia este considerabila.

tom_sawyer

Mennekes, un producător german care lucrează cu clienţi precum Tesla, Jaguar sau Mercedes, face cu 10 mil. euro o fabrică de cabluri de încărcare a maşinilor electrice la Iaşi

Producătorul german de echipamente electrice şi electronice Mennekes, cu operaţiuni în mai mult de 90 de ţări, va investi peste 10 mil. euro într-o fabrică de la zero destinată cablurilor de încărcare pentru maşinile electrice. Fabrica va fi amplasată în parcul industrial 2 din Miroslava, la 6 kilometri de municipiul Iaşi.

Pentru realizarea acestei investiţii, compania Mennekes Electric S.R.L a solicitat şi a primit ajutor de stat de 17,6 mil. lei (aproximativ 3,7 mil. euro).

Germanii au intrat pe piaţa locală abia anul trecut, prin înfiinţarea la Cluj-Napoca în luna decembrie a companiei Mennekes Electric S.R.L.

,,Din informaţiile mele, Mennekes a negociat şi cu cei de la parcul industrial Tetarom din Cluj-Napoca pentru această investiţie, însă pentru germani a contat mult să găsească şi forţa de muncă necesară, cred că acesta a fost punctul forte pentru care au ales parcul industrial din Miroslava", spune Dorel Codină, directorul executiv al Miroslava Industrial Parc.

ZF

Ionut

Dacia şi-a majorat producţia de la Mioveni cu peste 12% în primele patru luni din 2019, la 125.314 de maşini

Uzina Dacia de la Mioveni a produs în primele patru luni ale anului 125.314 de autovehicule, în creştere cu 12,3% faţă de perioada similară din 2018. La nivelul lunii aprilie, producţia uzinei de la Mioveni a urcat cu 7,3%, la 28.083 maşini, arată datele Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM).

ZF

kitsune

#1973
Renault testează Arkana prin România și câteva ziare și-au adus aminte că declarațiile de anul trecut spuneau că, dacă va veni în Europa, va fi sub sigla Dacia.
Imaginile sunt preluate de pe Twitter

Adevărul
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

Dacia a produs la Mioveni maşini de 1,8 miliarde euro în primele patru luni din 2019. Duster sparge toate recordurile

Producţia uzinei Dacia de la Mioveni a urcat cu 12,3% în primele patru luni ale acestui an faţă de perioada similară din 2018, la un total de 125.314 autoturisme, potrivit datelor Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM). Ca valoare de piaţă, producţia din primele patru luni ajunge la 1,8 mld. euro dacă se ia în calcul un preţ mediu de 15.000 de euro cu TVA, având în vedere ponderea ridicată a SUV-ului Duster. Dacă Dacia va menţine ritmul de creştere de 12% până la finalul anului, producţia uzinei ar putea urca spre 375.000 de unităţi, iar pentru prima dată în istorie, uzina va trece de pragul de 350.000 de maşini asamblate anual.

Pe de altă parte, ritmul producţiei din aprilie a încetinit în comparaţie cu primele trei luni ale anului. Spre exemplu, dacă în primele trei luni s-au înregistrat numai creşteri de două cifre, de 13-14% faţă de perioada similară a anului trecut, luna trecută avansul a fost de numai şapte procente, iar producţia a coborât de la peste 30.000 de maşini la 28.000. Modelul cu cea mai ridicată producţie rămâne Duster, care cu aproape 97.000 de maşini asamblate în primele patru luni reprezintă 77% din volumul uzinei. Pe locul doi în topul producţiei este Sandero cu 11.500, urmat de Logan cu aproape 11.300 şi Logan MCV cu 5.639 de maşini.

ZF

perfidus

^^ Referitor la Arkana, modelul e fabricat in acest moment in Moscova pentru piata din Rusia, pe platforma B0+ (revizie majora a platformei pentru Duster si Captur). Ar fi interesant sa-l vedem si la noi, totusi unde oare vor vrea sa-l fabrice, ca la Mioveni linia de productie e full?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

Pai investeau 100 milioane pentru marirea capacitatii cu 15% (nu stiu cifra exacta, dar ar fi vreo 45.000 - 50.000 de masini in plus), in urmatorii 2 ani si sa ajunga la 406.000 pe an.
Dar astea cred ca e pentru Duster.

elphax

#1977
ciudat, Arkana chiar pare o concurenta la Kadjar si Duster, depinde si daca va fi mai scump. poate intre Kadjar si Koleos avand in vedere ca are 4.54 m ( Kadjar are 4.49, Koleos 4.67)
la fel de ciudat cum Kadjar nu a primit facelift ca si celelalte modele Renault - mai degraba vad o inlocuire pe anumite piete ( ma refer la tipul nou de far care nu e pus pe Kadjar)

si oare de ce e acoperit, se stie cum arata :)
mai degraba il testeaza la noi ca sa nu il vada rusii


Ionut

Dacia lansează Duster serie limitată conceput în parteneriat cu Orange

Dacia a anunţat, vineri, că a lansat Duster connected by Orange, conceput în parteneriat cu Orange, cu un preţ care porneşte de la 16.200 euro, TVA inclus. Seria Limitată Duster connected by Orange oferă în standard toate echipamentele disponibile pe versiunea superioară de echipare Prestige, la care adaugă dotări precum funcţia mâini libere, multiview camera, avertizor pentru unghi mort şi un pachet special Orange. La exterior, maşina are jante de aliaj de 17 inch, design Maldive, ornamente faţă şi spate cu aspect de crom satinat – nuanţă care se regăseşte şi la carcasele oglinzilor exterioare. În plus, geamurile din spate şi luneta au o tentă de culoare închisă. Interiorul beneficiază de volan şi schimbător de viteze îmbrăcate în piele şi de scaune faţă încălzite.

Detalii pe News.ro

Ionut

Înmatriculările Dacia în Europa au crescut, pe o piață în scădere ușoară

Înmatriculările de autoturisme din Europa au scăzut ușor în aprilie, la un volum de 1,3 milioane de unități. Două dintre cele mai mari cinci piețe au scăzut, în timp ce piața din România a continuat să crească. La Renault Group, Dacia a înregistrat din nou creștere, 14,7%, acoperind scăderea Renault (-5,4%). Dacia a înmatriculat 53.446 unități în aprilie și aproape 200.000 pe primele patru luni, cu o creștere de 13% față de anul trecut.

Profit.ro