Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

In 1 Decembrie s-a lucrat la trotuare. Care sunt acoperite cu "biscuiti"

La un moment dat ramane o singura banda

Alta surpriza. Trei lesinati lucrau ceva

Si lucrarea la trotuare se termina aici

Dupa care ajungem la marea intrare in Green City...

... iar apoi la idiotenia de iesire din Green City, un asa-zis giratoriu

Ne apropiem de pod...

... si iesim din 1 Decembrie

Incepe podul. S-a dovedit ca am avut o idee proasta sa stau pe banda 1. Varza !

Iesirea de pe pod

Si am ajuns la giratoriul din care incepe VO Adunatii-Copaceni

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV


Vedere in sens invers

Masinile dinstanga care asteapta sa intre in giratoriu...

... vin de pe DC412A, dinspre MIhailesti

Benzinaria MOL este chiar in capul podului

Iar drumul din dreapta este cel de intrare in Adunatii-Copaceni, ca nu toti vor sa il ocoleasca....
Ba chiar eu voi intra pe el.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Daca tot am ajuns pana aici si este week-end, sa vad cum se face plaja pe malul Argesului

Si cum se pregatesc gratare... :)

Dar eu de fapt am venit sa vad cum arata podul vazut din alt unghi....

Tencuiala s-a cam dus pe malul stang...

La prima vedere nu arata rau..



... doar cam ruginit pe dedesubt. Vedere spre malul stang:

Si vedere spre ultima pila de pe malul drept

Specialistii ce cred?

Aici arata cam horror...

... la fel aici.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

In fine, forumistului ii sta bine sa ajunga acasa... ca sa posteze !...
Pornim inapoi

19 km pana la Sf.Gheorghe...

Chiar daca nu se lucreaza, macar avem panou

Dincolo de balustrada foarte ruginita, Argesul curge fara griji

Iesirea de pe pod

Nici o miscare nici aici

Iesirea din Green City

Iarasi trotuare

Incredibil! Alt muncitor !...

Diferenta mare de nivel insa fata de curtile oamenilor



Cred ca sunt tot santuri pentru rigole

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#3394
Si partea finala...
In stanga buldozerul care a muscat din malul de pamant

Hopa!... Inca unul cu teodolitul...

Iesim din localitate

Si mai gasim inainte de padure niste prefabricate cu etichete galbene de Iasi



Ingustarea semnalizata si atat

Nu au bagat nici o cupa de excavator



Nici biciclistii nu se baga pe banda 1

Masinile din dreapta vin de pe DNCB

Cei din stanga, cu canalul, au primit intariri mecanizate

Iar cei care muncisera aici nu au disparut. Sunt la umbra, langa restaurant "La Pepyno" unde "se mananca bine"

Statia RATB... Nipon !...

Ce de turnulete !... :D

Si calea ferata...


Cu asta am incheiat o vizita care nu mi-a trezit entuzisam...
Dar nu este nici atat de rau pe cat ma asteptam.

Sunt mai multe poze, full-rezolution, poate cele cu podul peste Arges prezinta interes pentru specialisti.
Dar mai are de incarcat imgur la ele...

LE
Gata, imgur le-a incarcat.

Pozele full-rezolution le gasiti aici:
http://imgur.com/a/b9nZA inceputul reportajului, pana in Jilava
http://imgur.com/a/cZHVw din Jilava la Adunatii-Copaceni si podul peste Arges
http://imgur.com/a/dDO3J de la Adunati spre Bucuresti
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Podul acela a mai trecut printr-o reabilitare. Ce se vede pe pile...decojit,  desprins este o cămășuiala făcută la ultima reabilitare.
În rest cum ai zis arata cam horror chestiunea...dar bănuiesc ca se va rezolva cu ocazia acestui proiect. Când e termenul de finalizare?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

JohannDB

#3396
Joi dimineața (26.05) am trecut prin zonă, venind din Giurgiu, (zona investigată de tine "TibiV") și m-am "mirat" oarecum, fiindcă în sfârșit s-au apucat să termine, (poate) aceste lucrări din zona "1 Decembrie" și mai ales "Jilava". De cel puțin patru ani de zile situația este neschimbată (pe toată porțiunea) și pe sensul spre București, în Jilava te chinui cu lipsa benzii unu terminate (asfaltate complet), chin completat și de "bizonii" locali care opresc după cum îi taie capul în acest loc, dar și pe celălalt sens unde de bine de rău sunt două benzi... Poate de data asta să se termine cu "happy end"; ultima data (acun "n" ani) s-a terminat cu întreruperea lucrărilor la stadiul la care se văd azi!

Morosanu

Am vazut si aici si se pare ca e o regula generala, ca deh costa mai putin, la traversarea localitatilor se ridica drumul intr-o veselie ca ajung saracii localnici sa trebuiasca sa isi puna scari sa poata cobori in curte. Chiar asa de prost, din punctul asta de vedere, se fac proiectele de reabilitari? Si e valabil la toate lucrarile de reabilitari de drumuri, dn, dj, ... E chiar atat de greu sa sape sa pastreze drumul la aceasi cota ca si inainte? Am vazut cazuri unde l-au inaltat si cu mai mult de 1 m, pentru ca nu s-au chinuit sa sape, ci doar sa inalte. Inteleg in afara localitatilor, dar inauntru chiar nu exista nici o regula? Ajung masinile sa-ti treaca pe la nivelul acoperisurilor sau pe deasupra caselor. Inteleg ca pentru cei care doar trec nu e importanta chestia, dar pentru locuitorii din zona e de-a dreptul bataie de joc.
Politica distruge tot ce atinge.

Horațiu 87

Vai de steaua noastra, sa incepi o lucrare in 2010 si sa nu o termini pana in 2016. Cred ca am batut orice record in materie de prostie si incompetenta  >:( >:(

Goldmund

TibiV,
pentru munca ta :gj:

Hory1987
ai spus totul concis.

infraAdi_ro

@TibiV nu se mai lucreaza cu teodolitul de mult timp....aparatul se numeste statie totala(doar pentru buna informare).

Are careva noutati despre DN 18-Moisei -Iacobeni....?pe site-ul CNADNR scrie ca proiectele se afla la CTE-CNADNR dar totusi 3 saptamani???asa bine se doarme acolo??
Romania are un viitor doar daca are prezent!

florin74

Pai se zvoneste ca de 3 saptamani nu s-a intrunit CTE. Posibil saptamana asta

yetiman

QuoteComunicat de presă
30.05.2016
Astăzi, 30.05.2016, începe execuția lucrărilor de montare a separatoarelor de sens pe DN 1.
Primele lucrări de montare a parapetelor vor începe de la baza rampei podului de pe DN 1, în
zona IKEA.
Lucrările vor fi executate după următorul program:
 Luni – Joi, între orele 10.00 – 17.00, pe ambele căi de circulație;
 Vineri între orele 10.00 – 14.00, pe calea 2, pe sensul Ploiești – București;
 Sâmbătă între orele 08.00 – 14.00, pe calea 2, pe sensul Ploiești – București
 Duminică între orele 08.00 – 14.00 pe calea 1, pe sensul București – Ploiești.
Precizăm că în zilele de sărbători legale nu vor fi executate lucrări, nefiind astfel instituite
restricții de circulație.
Aceste lucrări de montare a parapetelor metalice și a celor din beton de tip "New Jersey" se vor
desfășura pe sectorul cuprins între Pasajul Inferior Băneasa, km 8+050 și km 12+868 situat la
capătul rampei Otopeni a Pasajului superior peste Centura București. Acest parapete va separa
sensurile de circulație și va împiedica trecerea autovehiculelor de pe o cale de circulație pe alta.
CNADNR face apel în continuare la șoferi să circule cu respectarea regulilor de circulație, mai
ales cu viteza legală, pentru că montarea acestor parapete nu exclude producerea de accidente
cauzate de viteza excesivă.
CNADNR, împreună cu Poliția Rutieră au stabilit ca toate aceste lucrări să se desfășoare în
anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul lucrărilor asupra celor
care tranzitează zona să fie cât mai mic.
Reamintim că în data de 22.04.2016, Compania Națională de Autostrăzi si Drumuri Naţionale
din România S.A. a semnat Acordul-cadru de furnizare având ca obiect "Achiziţia si transportul
parapetelor rigide prefabricate din beton" aferente drumurilor naţionale si autostrăzilor din
administrarea companiei.
Acordul-cadru semnat are o durată de 2 ani și are ca obiect furnizarea și montarea a unei lungimi
de aproximativ 200 km de parapete, finanţarea fiind asigurată de la bugetul de stat si venituri
proprii și va avea la baza contracte subsecvente anuale pentru toate Direcţiile Regionale de
Drumuri si Poduri.
Precizăm că procedura de licitaţie aferentă acestui Acord cadru a fost iniţiată încă din anul 2014,
dar din cauza unor contestaţii depuse la CNSC, procedura a fost anulată, fiind apoi reluată.
În primă fază s-a stabilit montarea parapetelor de beton pe lucrările de artă (pasaje), pe o
lungime de aproximativ 800 ml, pornind de la următoarele poziţii kilometrice:
• km 8+900
• km 9+850
• km 12+384.
După finalizarea amplasării parapetelor pe DN 1 între Băneasa si Otopeni, procedura va fi
continuată tot pe DN 1, pe o distanţă de aproximativ de 35 km, pe sectorul de drum cuprins
între km 40 - km 94.
CNADNR solicită tuturor celor implicați în acest proiect să lucreze cât mai bine și rapid, astfel
încât traficul să fie afectat cât mai puțin. De asemenea, rugăm conducătorii auto să manifeste
înțelegere și să respecte semnalizările și restricțiile impuse pe perioada lucrărilor.
CNADNR SA

http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2030%2005%202016.pdf
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Quote from: euromau on May 30, 2016, 11:18:36 AM
@TibiV nu se mai lucreaza cu teodolitul de mult timp....aparatul se numeste statie totala(doar pentru buna informare).

Stiu.
De vreo 10 ani, cand am avut prima intalnire profesionala cu aparatele astea...

Dar daca scrie cineva pe forum ca  a vazut (intr-o zona in care se vor face niste autostrazi) un om cu o "statie totala", cine va intelege... si ce ?!
Toti stim ce este un teodolit....
Pana la urma si "statia totala" este tot un teodolit, dar mult mai "smart" - cu GPS, 4G, WiFi (poate cont de FB...) si ce naiba o mai avea... :)
Dar astea sunt "anexe" pentru inregistrarea mai usoara a datelor.
El face fix treaba clasica, dar nu mai sta nenea ala sa calculeze pozitii si unghiuri.

Sau cel putin asta am inteles eu de la topograful care mi-a explicat la vremea aia ce "scula desteapata" a primit... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)