Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

infraAdi_ro

Quote from: afreddyapp on May 19, 2016, 09:14:08 PM
@euromau: si in caul AZVI s-ar lucra in pierdere?Ce crezi?Ma gandesc ca din si din aceasta cauza nu vor sa se reapuce de lucru.

Clar una din cauze e ca merg pe pierdere....iar a 2 a cauza e slaba mobilizare a constructorului,si calitatea slaba a lucrarilor.Consultanta este destul de aspra si nu tolereaza nimic asa ca nu le accepta la plata orice "rahaturi" invaluite in documente.
Cu toate ca Avzi mai are lucrari si care merg struna..vezi Aeroport Craiova!
Stiu ca in primul an, la Selina se auzea de pierderi de 7mil lei.....al doilea aprox. 8 mil pierdere.Pierderi 80% doar din preturi.
Rezilierile pe Oradea-Beius,Varfurile -Ionesti tot din cauza contractului care mergea  pe pierdere(pentru constructori) s-au produs.(in mare parte)
Romania are un viitor doar daca are prezent!


florin74

Contractele astea au fost castigate cu preturi de dumping,in perioada de glorie, (2010-2011), sperandu-se  ca CNADNR o sa inghita aditionale dupa. Nu mai merge. Poate se invata minte si liciteaza acum pretul corect. Si in cazul ca rezilieaza contractele, 3 ani pe tusa, sa mai mediteze un pic.

afreddyapp

In cazul CCCF,pe sector Beiuș-Oradea a fost clar.....inițial finanțare de la buget.....băgam aditionale,doar ca s-a schimbat treaba după trecerea pe fonduri UE.Nu credeam ca si in cazul AZVI ar fi aceiași situație,dat fiind faptul ca au ajuns la 50% execuție a lucrării.

infraAdi_ro

Porr a castigat Decea-Turda si isi  compeseaza pierderile,cu toate ca a lucrat doar cu subcontractori pe Brad-Ionesti,deci cred ca a ajuns macar pe 0.
Selina a incercat aceasi schema(cu 70% subcontractori) in primul an si a mers destul de bine.Apoi din cauza intarzierii platilor catre subcontractori nu prea a mai avut cu cine lucra si a trebuit sa faca aproape tot pe cont propriu.Oricum, ce a castigat de pe Marghita-Tasnad si drum express Oradea baga pe DN 76.Dupa parerea mea se incapataneaza sa demonstreze ca si ei stiu si pot reabilita un DN astfel incat in viitor sa mai poata castiga ceva contracte mari(DN si autostrazi).
Pe Stei-Varfurile eu cred ca trebuia sa se rezilieze de mult,lucrarile au inceput in 2011 si in momentul acesta lucrarile sunt la 47% dar sustinerea politica inca tine in picioare unele firme.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

marius_tm

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a anunţat că ar putea rezilia două contracte de reabilitare a drumului naţional 76 Deva-Oradea

http://www.capital.ro/vineri-dimineata-catalin-homor-seful-cnadnr-dupa-ce-a-inspectat-dn76-a-fost-bataie-de-joc-ce-s-a-intamplat-acolo.html

ion59

Despre DN6, zona aferenta jud. Olt, cea cu Romstrade plus alte doua licitatii anulate, se mai aude ceva?


marius_tm


bacovia

Miscare STRABAG in zona Moisei. Sambata se duceau utilaje in zona.

aditd

#3370
Am gasit acest video: DN7 - largire 4 benzi:



Pe langa faptul ca erau mai multi muncitori prezenti, vad ca la 1.05 deja e asfalt la nivel pe toate benzile.

Credeti ca e vreo sansa sa dea drumul la vreo sectiune in viitorul apropiat?

alecu26

Am trecut și eu azi prin zona.  La Cârlig. ...ritmul a scăzut.  Se vede ca au deschis al doilea front la viaductul unde circulația e complet închisă.
Cat despre lărgire. ...impresia mea e ca sa rezolvat la Turnul Spart în pur stil romanesc. Adică nu se poate. E bine și așa. ..ca acolo finalizează lucrările. ..ce e drept pe 2 benzi doar. ..în sensul ca se pun parapetii,  strat de uzură.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

aditd

Ma refer la video:
Mi se pare putin complicat cum va fi drumul la final: tirurile vor trebuie de pe banda 1 sa treaca pe banda 3 (care va deveni 1).
Dar poate fac bucata lipsa.

NGC

In 20.05.2016 fost atribuit catre CAPITAL VISION contractul pentru "Intocmire documentatie tehnica (DALI, PT, DE, PAC) si asigurarea asistentei tehnice pentru "Reabilitare DN 73A km 0+000 - 19+910; km 20+975-69+340"".

Valoare estimata: 4.226.000,00 RON fara TVA
Valoare atribuire:  453.175,31 RON fara TVA

Au fost 16 oferte, din care 10 admisibile, si nu este greseala mai sus referitor la valoarea ofertei castigatoare fata de valoarea estimata.

carutasul

#3374
^
Acum dilema e dacă sunt aia sinucigasi de au licitat asa jos sau dimpotrivă, au stricat niste jocuri :)