Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

NGC

"Prestari Servicii de proiectare Reactualizare Proiect tehnic conform Expertize tehnice actualizate, Detalii de executie, Asistenta tehnica la obiectivul "Modernizare DN 67 B Scoarta –Pitesti km 0+000 – km 188+200""

Quote from: NGC on November 28, 2021, 08:54:51 AM
Avem un singur ofertant, adica asocierea ELTERNHAUS + STUDIO CORONA S.R.L. CIVIL ENGINEERING.

Licitatia a fost anulata.

razvan96

Alocari bugetare 2022 (propuse):

DN28B: 46 de milioane RON
DN29D: 57 de milioane RON
DN7 (Baldana-Titu): 39 de milioane RON
DN71: 14,5 milioane RON
DN6 (Alexandria-Craiova): 81 de milioane RON
DN52: 54 de milioane RON

panda80

Am mers la inceput de octombrie pe DN7 intre Ilia si Arad, o placere de condus pe el, acum cu trafic foarte redus. Desi mai sunt cateva TIR-uri cu numere din alte judete sau alte tari, a fost foarte relaxand de condus. Sper sa avem cat mai multe astfel de drumuri dublate de autostrazi, si pe DN sa ramana doar traficul local si turistic, si pe autostrada traficul greu si cel de tranzit. Am filmat intreg traseul, din Deva pana in Ilia am mers pe A1:


TibiV

Wow...

Senzatie de DJ (relativ) intretinut (sau mai degraba frecvent peticit), dar in nici un caz de DN de "ragul unu".

O refacere a stratului de uzura cred ca l-ar face sa reziste inca 10-15 ani fara alte interventiii majore...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Mie mi se pare ca arata binisor. In nici un caz nu e asta urgenta, reasfaltarea DN7. Poate peste inca 2-3 ani, dupa ce se termina lucrarile la CF si termina camioanele de santier pe acolo.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Nu am zis ca este o urgenta, am zis doar ca o reasfaltare acum (acum = cel mult 2 ani) inseamna inca 10-15 ani de viata fara mari cheltuieli.

Acum tu esti ala cu "nu se poate / nu are rost"....  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Feri

#7431
Quote
CNAIR a desemnat noul câștigător pentru proiectarea și execuția lărgirii la 4 benzi a DN 7, Bâldana-Titu

Luni, 20.12.2021, ca urmare a finalizării procesului de reevaluare a ofertelor, în conformitate cu Decizia CNSC nr. 2094/C1/1812, 1821, 2256/21.09.2021, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului "Proiectare și Execuție Lărgire la 4 benzi a DN 7 Bâldana-Titu km 30+950 – 52+350".

Ofertantul declarat câstigător este ASOCIEREA COSEDIL SPA – CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE – S.C. TOTAL ROAD S.R.L. – S.C. BIT INVEST S.R.L., cu preţul de 242.358.973,61 Lei fără TVA.

Durata contractului este de 26 de luni (6 luni perioada de proiectare și 20 de luni perioada de execuție a lucrărilor).

Perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și după soluționarea contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-desemnat-noul-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83tor-pentru-proiectarea-%C8%99i

NGC

Ieri a fost lansata din nou licitatia [CN1037788] "Prestari Servicii de proiectare Reactualizare Proiect tehnic conform Expertize tehnice actualizate, Detalii de executie, Asistenta tehnica la obiectivul "Modernizare DN 67 B Scoarta –Pitesti km 0+000 – km 188+200"".

Valoare estimata: 7.124.685,06 RON fara TVA

Durata contractului: 76 luni (reactualizare PT 3 luni, elaborare DE 1 luna, asistenta tehnica 72 luni)

Finantare: Fonduri bugetare

Termen depunere oferte: 25.01.2022

NGC

Ieri a fost lansata licitatia [CN1037792] "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru consolidare DN 57, km 152+990-km 200+745, Oravita-Moravita".

Valoare estimata: 1.638.549,08 RON fara TVA

Durata contractului: 12 luni (elaborare SF 5 luni, elaborare DTAC 2 luni, elaborare PT 2 luni)

Finantare: Alte fonduri

Termen depunere oferte: 25.01.2022

tom_sawyer

#7434
Quote from: Feri on December 22, 2021, 10:20:22 PM
...
Mai mult, vom obține banii necesari pentru a începe implementarea unui proiect extrem de important pentru Galați, și anume modernizarea DN25, pe ruta Galați – Șendreni – Braniștea – Independența – Piscu – Tudor Vladimirescu – Liești – Ivești, ceea ce va presupune și realizarea unor variante ocolitoare în anumite localități.
...


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=896558204211166&id=159850657881928

Extinderea va fi la 2+2? Mi se pare cam greu de crezut... Dacă nu va fi 2+2, măcar 2+1 cu separare de sens să facă. Normativ suedez.

Sper să nu facă vreo porcărie ca extinderea acostamentelor de pe DN6, adică un nou DN2.


ijwtsh

După 10 ani de la primele lucrări: CNAIR a terminat modernizarea DN 76 Deva-Oradea, şoseaua care face legătura între Autostrada A1 Sibiu – Deva şi Autostrada Transilvania

"Compania de Drumuri anunţă finalizarea lucrărilor de modernizare pe DN 76 Deva- Oradea, şosea la care se lucrează de 10 ani. Practic, s-a făcut recepţia unui sector de 33 de kilometri dintre localităţile Vârfurile (jud. Arad) şi Ştei (jud. Bihor), ultimul tronson cu lucrări al şoselei europene care face legătura între Autostrada A1 Sibiu – Deva şi Autostrada Transilvania."

TibiV

Hai sa punem si semi-oficialul, adica FB CNAIR: https://www.facebook.com/CNAIRSA/posts/2991698121090247

Quote
🔵Astăzi a avut loc recepția la terminarea lucrărilor pe DN 76, între km 69+350-102+660, Vârfurile-Ștei.

💰Valoare Contract: 74.784.706,05 lei fara T.V.A.
➡️Durata executie: 12 luni,
➡️Data de incepere lucrari: 29.06.2020,
➡️Data finalizare conform contract: 29.06.2021,
➡️Data finalizare conform prelungire perioada de executie: 15.11.2021.
📌Lungime drum: 33,31 km,

📝Cantități principale:
▶️Terasament
Excavatii: 56.237 mc,
Umpluturi: 48.307 mc,
🛣Structura drumului:
Strat de formă: 7.721 mc,
Balast: 21.172 mc,
Strat de piatră spartă 63-80: 5.721 mc,
Strat de piatră spartă amestec optimal: 13.035 mc,

⏩️Structuri piloți forați Փ 880 mm : 378 ml,
▶️Ziduri de sprijin cu fundare directă: 3.058 mc,
▶️Structuri de susținere din gabioane: 1238 mc.
🚰Amenajare parcare de scurtă durată: 1 bucată.

Exista si o filmare care, surprinzator, nu este rea deloc...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Ok, ok, au terminat Varfurile - Stei. Dar Varfurile - Ionesti nu stiu sa fie finalizat. L-am strabatut in noiembrie, acolo unde mai erau lucrari de facut nu parea ca volumul lor e atat de redus incat sa fie finalizate atat de repede. Prin urmare as spune ca economedia (preluata de g4media) comite o mare eroare in acest paragraf (bine, doua de fapt caci DN76 nu intersecteaza A3)

QuoteCompania de Drumuri anunţă finalizarea lucrărilor de modernizare pe DN 76 Deva- Oradea, şosea la care se lucrează de 10 ani. Practic, s-a făcut recepţia unui sector de 33 de kilometri dintre localităţile Vârfurile (jud. Arad) şi Ştei (jud. Bihor), ultimul tronson cu lucrări al şoselei europene care face legătura între Autostrada A1 Sibiu – Deva şi Autostrada Transilvania.

TibiV

Esti carcotas... De la centura Oradea mai sunt doar vreo 25 km pana la A3...  ;)

Acum la modul serios, asta este motivul pentru care imi plac "oficialele", nu astea luate din presa.
CMAIR vorbeste doar despre Varfurile - Stei, nu zice despre "DN76 complet", si nici nu inventeaza conexiuni cu A3 din burta.

Unii jurnalisti au treaba cu infrastructura cam cum am eu cu colectia Dolce&Gabana primavara-toamna...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)