Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

ion59

Eram mai multumit cu Porr, de ex.! Ticaret sau insaat, sau ambele, turcii nu au aratat prea multe, pana acum! Sunt departe de ce am vazut ca pot face!

Sealand01

Aveti idee de traseul centurii Busteni, am un teren acolo si din ce vad pe internet ar trece foarte aproape. Inteleg ca centura desparte practic statiunea de castel ceea ce mi se pare o prostie imensa

NGC

"Prestari Servicii de proiectare Reactualizare Proiect tehnic conform Expertize tehnice actualizate, Detalii de executie, Asistenta tehnica la obiectivul "Modernizare DN 67 B Scoarta –Pitesti km 0+000 – km 188+200""

Quote from: NGC on December 21, 2021, 04:40:49 PM
Ieri a fost lansata din nou licitatia [CN1037788] "Prestari Servicii de proiectare Reactualizare Proiect tehnic conform Expertize tehnice actualizate, Detalii de executie, Asistenta tehnica la obiectivul "Modernizare DN 67 B Scoarta –Pitesti km 0+000 – km 188+200"".

Valoare estimata: 7.124.685,06 RON fara TVA

Durata contractului: 76 luni (reactualizare PT 3 luni, elaborare DE 1 luna, asistenta tehnica 72 luni)

Finantare: Fonduri bugetare

Termen depunere oferte: 25.01.2022

Am uitat sa va spun ca licitatia a fost anulata din nou acum 3 saptamani.

NGC

Ofertantii pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru consolidare DN 57, km 152+990-km 200+745, Oravita-Moravita":

1. INPRO MUHENDISLIK MUSAVIRLIK ANONIM SIRKETI
2. TOTAL ROAD

Duta C

Dar chiar ne-am umplut de anonimi sirleti tikareti! :)

alin2pas

Da, dar ăștia vin totuși cu oameni și utilaje care nu mai au activitate la ei în țară; la alte firme veneau doi cu laptopuri și atât.

vasile.silion

"Au fost reluate lucrările în cadrul proiectului de modernizare a DN 29D, Botoșani - Ștefănești. Imagini preluate astăzi, 01 februarie, de la lucrările de montare a grinzilor la viaductul nr. 2 de la Stăuceni. Antreprenor - Asocierea AUTOTEHNOROM S.R.L. (lider) - S.C. OPR ASFALT S.R.L. - OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS S.A. - S.C. EVALCONS TECH S.R.L."

https://www.facebook.com/DRDPIS/posts/1556230034758880








Powered by API/PUM imgur uploader
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

b1

Alte promisiuni...

Lucrările la DN 2L Soveja – Tulnici (Coașa) vor începe în aprilie

Lucrările la drumul național DN 2L Soveja – Tulnici (Coașa) vor începe în luna aprilie, a anunțat președintele Consiliului Județean, Cătălin Toma. În cadrul unei conferințe de presă susținută astăzi la sediul administrației județene, Cătălin Toma, a declarat că există alocată finanțare pentru acest drum, iar constructorul a anunțat că este pregătit să înceapă lucrările din luna aprilie. Au fost deja făcute demersuri pentru realizarea stațiilor de betoane la Tulnici și la Soveja.

Președintele Consiliului Județean a explicat că firma dorește să înceapă lucrările din ambele sensuri, de la Tulnici și Soveja. La Tulnici se va interveni inițial pe primii patru kilometri de la mănăstire. Amânarea începerii lucrărilor a fost justificată prin problemele tehnice și încurcăturile generate de proprietarul terenului. ,,Inițial, proiectul a fost făcut prin defrișare și regularizare, iar când s-a ajuns la fața locului s-a constatat că trebuia defrișată pădurea Regiei Naționale, vreo 10 hectare, și niciodată nimeni nu ar fi dat acceptul pentru a defrișa așa ceva. Atunci s-a revenit asupra soluției inițiale astfel încât să nu fie pusă în pericol proprietatea. Demersurile pentru cartea funciară au început în octombrie, împreună cu cei de la Iași, cu CNAIR, pentru că avem toată deschiderea Ministerului Transporturilor pentru realizarea acestui drum, care este de interes strategic", a precizat președintele Consiliului Județean, Cătălin Toma.

Primele demersuri pentru modernizarea DN 2L Soveja- Tulnici au început în urmă cu cinci ani. În 5 mai 2017, Consiliul Tehnico Economic al CNAIR aviza favorabil acest obiectiv de investiții, iar pe 5 septembrie același an (2017) MDRAP aviza tot favorabil studiul de fezabilitate. În luna iulie a anului 2020, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că a fost semnat contractul având ca obiect ,,Modernizare DN 2L Soveja-Lepșa, km 60+145 – km 76+277" cu ofertantul declarat câștigător în cadrul procedurii de atribuire, Asocierea LEMACONS SRL – CITADINA 98 SA – TRAMECO SA.Valoarea contractului pentru proiectarea și execuția lucrărilor este de 126,8 milioane de lei, cu TVA.

Potrivit proiectului, vor fi construite nouă poduri noi, peste pârâurile Lepșuleț și Lepșa, dar și 8 viaducte de coastă. Pentru siguranţa circulaţiei rutiere, a fost prevăzută construirea unor parapeţi de siguranţă. De asemenea, vor fi realizate șanțuri, rigole, podețe pentru colectarea și dirijarea apelor de pe suprafața drumului, dar vor fi executate și lucrări de consolidare, respectiv vor fi construite ziduri de sprijin.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

Adisan


punktnet

Quote from: NGC on December 15, 2021, 11:43:15 AM
"Proiectare si Executie Largire la 4 benzi a DN 7 Baldana-Titu km 30+950 – 52+350"

Quote from: NGC on September 29, 2021, 10:49:48 AM
Quote from: NGC on July 21, 2021, 06:54:13 PM
Quote from: NGC on February 13, 2021, 12:34:26 PM
Vrabiutele spun ca pe locul 1 se afla asocierea aia cu turci (pozitia 1 mai sus).

Quote from: NGC on May 25, 2021, 11:08:44 PM
Vrabiutele spun ca intre timp (3 luni) situatia s-a schimbat si oferta CLAY WORK a fost respinsa. Pe locul 1 se afla acum asocierea condusa de MAVGO HOLDING.

Quote from: tom_sawyer on July 11, 2021, 03:58:40 PM
Quote
Vineri, 09 iulie 2021, CNAIR a finalizat procesul de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului "Proiectare și Execuție Lărgire la 4 benzi a DN 7 Bâldana-Titu km 30+950 – 52+350".

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. – S.C. BDU MAXI CONSTRUCT S.R.L. cu o valoare de 239.026.296,02 lei fără TVA.

Au contestat asocierile conduse de COSEDIL (locul 2 in clasamentul general dupa respingerea ofertei asocierii conduse de CLAY WORK) si CLAY WORK (respinsa dupa ce initial era pe locul 1 in clasamentul general).

Contestatia celor de la CLAY WORK a fost respinsa, iar cea a celor de la COSEDIL a fost admisa si CNAIR trebuie acum sa reevalueze oferta celor de la asocierea MAVGO HOLDING - BDU MAXI CONSTRUCT. In final s-ar putea sa iasa pe locul 1 cei de la COSEDIL. Sa vedem daca se face recurs.

Noul castigator initial este asocierea condusa de COSEDIL.

Am vazut ieri ca pe acest tronson in comuna Slobozia Moara au fost relocate utilitati pe marginea DN-ului, in special retele de joasa tensiune.
Exista vreo avansare pe acest subiect? Intra Cosedil in actiune?
Just kidding.

Andrew

Salut

Ce parere aveti despre https://www.ramnicuvalceaweek.ro/linie-dreapta-pentru-lotul-6-breteaua-ramnicului-cu-autostrada-sibiu-pitesti/?
http://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100160727/

Proiectul este împărţit în două sectoare, între Curtea de Argeş şi Tigveni, respectiv între Tigveni şi Rm. Vâlcea – ambele, bazate pe noul model de caiet de sarcini al CNAIR.
– Pe primul sector de 11 km se va reface drumul naţional DN73C, prin reabilitarea structurii rutiere, amplasarea unor elemente de siguranţă rutieră, montarea unui sistem modern de scurgere a apelor şi alte consolidări.
– Al doilea segment de aproximativ 13 km presupune un mix între modernizarea actualului drum naţional pe anumite sectoare şi realizarea de variante noi de traseu, care să amelioreze considerabil fluenţa şi siguranţa circulaţiei.

Daca ramane la stadiul de modernizare si 1 banda pe sens lotul 2, nu se rezolva nimic....


dr4qul4

#7466
Eu am o parere foarte buna. Este perfect ca vor realiza variante noi de traseu. Asta inseamna (sau ar trebui) debleu/tunel la Piatra. Pot largi drumul in multe locuri (merge paralel cu Smanicul si nu sunt case pe partea aia) nici macar nu trebuie sa fie peste tot.
Important este sa scapam de singura serpentina de pe acest drum (Piatra).
Cei 13 km ai sectorului 2 reprezinta drumul Tigveni-Aldesti(DN7).

Primul sector nici nu conteaza (dar e bine ca il repara si pe acela) pentru traficul de tranzit pentru ca va fi dublat de A1 (Tigveni- CdArges).

Haideti sa vedem ce iese. Ca exista si optiunea ca varianta noua de traseu sa se limiteze la ocolirea Tigveniului si sa ramana la fel la Piatra...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nirolf

Ținând cont că CNAIR are alergie la tunele, mi-e clar că nici vorbă de așa ceva la Piatra. Că doar nu vă închipuiți că SF-ul va zice altceva decât ce vrea CNAIR.

dr4qul4

nu e neaparat nevoie de tunel. Un debleu cu viaducte in capete ar trebui sa ajunga.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

minisoferul

Vrabiutele nu spun nimic despre inceperea lucrarilor pentru Modernizare DN 52 Alexandria - Turnu Măgurele ? Contractul a fost semnat in 2019 cu 6 luni proiectarea.