Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

captiva

#7410
Informatii despre legatura DN5 - Vama Giurgiu-Ruse:

𝗜𝗻𝗮𝗶𝗻𝘁𝗲 𝗱𝗲 𝟮𝟬 𝗱𝗲𝗰𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲 𝘃𝗼𝗺 𝗰𝗶𝗿𝗰𝘂𝗹𝗮 𝗽𝗲 𝗱𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗮𝗿𝗲 𝗶𝗻 𝘁𝗮𝗿𝗮, 𝗱𝗶𝗻𝘀𝗽𝗿𝗲 𝗕𝘂𝗹𝗴𝗮𝗿𝗶𝗮 (𝗗𝗿𝘂𝗺 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗴𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗗𝗡𝟱  – 𝗦𝗼𝘀𝗲𝗮𝘂𝗮 𝗱𝗲 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 – 𝗣𝗼𝗱 𝗣𝗿𝗶𝗲𝘁𝗲𝗻𝗶𝗲𝗶)
Încă o lucrare pe care am început-o în 2020 și pe care o dăm în folosință înainte de termen.
☑ S-au finalizat terasamentele și se lucrează la așternerea straturilor de asfalt pe zona giratoriului din proximitatea punctului vamal Giurgiu.
⚠ Se amplasează parapetul median și se montează sistemul anti-orbire.
⚠ Săptămâna viitoare vor fi realizate marcajele rutiere și semnalizarea verticală.
☑ Este prima ,,autostradă nemțească" din România, un drum expres realizat din beton rutier, care s-a așternut prin turnare continuă. S-au turnat până la 1.300 de mc de beton pe zi, astăzi fiind gata toți cei 33.700 de mc ai drumului.
📌 La vizita pe șantier am fost însoțit de deputatul de Giurgiu Alexandru Andrei.
Drumul de legătură DN 5 km 60+500 – Șoseaua de Centură – Pod Prieteniei km 61+400, în lungime 5,72 km, are scopul de a asigura conexiunea rutieră între DN5 si punctul de trecere a frontierei Giurgiu. Acesta se desprinde din DN 5, la km 56+197, printr-o intersecție giratorie și continuă spre sud, intersectându-se cu DN 5 și DJ 507, printr-un alt sens giratoriu la km 62+404. Drumul ajunge în sensul giratoriu de la punctul vamal prin Strada Unirii, fiind executat la 4 benzi, două pe fiecare sens, cu aceeași structură ca a variantei ocolitoare.

Film cu stadiul lucrarilor aici

LE: Sursa: Ionel Scriosteanu, Facebook
(Nu mi s-a părut chiar esențial să precizez asta, deoarece linkul era spre sursă, iar domnul respectiv este secretar de stat în Ministerul Transporturilor, respectiv angajat public. Și aș pune pariu că nu face pozele/filmele nici in timpul liber și nici din fonduri proprii. Dacă mă înșel, îmi cer anticipat scuze)

danutzu_1069

#7411
Nu ne suparam daca adaugi si " Ionel Scriosteanu, pe Facebook"..

LE: La postarile de pe forum care preiau informatii din alte surse, TREBUIE precizata sursa , chiar daca exista si link catre postare.... postare care poate sa "dispara"...
Idem si la preluarile din presa, copy/paste la text si link.... (cu ocazia asta vedem si ce mai modifica jurnalisti dupa ce posteaza articolul...)

NGC

Quote from: pasadia on October 06, 2021, 08:46:32 PM
Recunoscand ca nu am fost niciodata in zona deservita de acest DN67B, vin si eu cu cateva intrebari pe seama lui:

- contractul cu Strabag pentru lucrarile pe acest DN mai e in vigoare? Eu asa imi amintesc, ca era semnat cu Strabag dar nu prea stie CNADNR ce lucrari sa ceara Strabag-ului sa execute (prin urmare aceste reactualizari de PT in baza unor expertize actualizate, etc...)

Contractul incheiat in 2010 a fost reziliat a doua oara in Iulie 2021.

NGC

"Prestari Servicii de proiectare Reactualizare Proiect tehnic conform Expertize tehnice actualizate, Detalii de executie, Asistenta tehnica la obiectivul "Modernizare DN 67 B Scoarta –Pitesti km 0+000 – km 188+200""

Avem un singur ofertant, adica asocierea ELTERNHAUS + STUDIO CORONA S.R.L. CIVIL ENGINEERING.

dr4qul4

Mi-a scapat doar mie, sau ne-a scapat tuturor informatia asta?
https://jurnaluldearges.ro/pasajul-bascov-inchide-circulatia-pe-timp-de-noapte-pentru-doua-luni-150124/

Vineri aproape de 12 noaptea era inchis pe ambele sensuri, dar ieri pe la ora 21 era inchis doar sensul spre Rm Valcea
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cassyo

Duminica 28 noiembrie, dimineata am facut o iesire spre Buftea /Crevedia, pe DN1A. Anterior, la sfarsitul lui octombrie, era  in curs de finalizare, depunerea unui  nou strat  de imbracaminte asfaltica in ambele localitati. Dupa o luna se mai cunoaste inca  actiunea din toamna, marcajele rutiere mai pastrand pe alocuri albul initial.
Imi cer scuze in avans pentru clip, in sensul ca se termina exact sub pasaj, dar mai am inca de studiat si capitolul merge clips   O:-)

Calatorului ii sade bine cu drumul

cassyo

Adaug acum si partea a doua a plimbarii de duminica 28 noiembrie spre Crevedia, pe DN1A. Cuprinde Mogosoaia partea a doua (incepand de sub pasaj) si Buftea, localitati in care DN1A a primit o noua imbracaminte asfaltica. Apoi, continuand spre nord, de la intrarea in Crevedia /Dambovita asfaltul revine la culoarea obisnuita.


Calatorului ii sade bine cu drumul

marinul

Gilau-Nadaselu-Zalau A3 si DN 1F filmat intr-o zi frumoasa de duminica


marinul

DN1 largit din vopsea intre Floresti si A3, sper sa nu ramana asa si sa fie largit pana la autostrada, prea mult de lucru nu ar fi. In plus in zona unde se ingusteaza cred ca multi fac stanga desi au linie continua.

















Powered by API/PUM imgur uploader

minisoferul

Putem afla de la vrabiute de ce intarzie inceperea reabilitarii pe DN 52 ? Aveau 6 luni proiectare si data de incepere a proiectarii a fost : DATA INCEPERII ACTIVITATII DE PROIECTARE: 09.06.2020

adyneamtu

Bataie de joc: :bash:

Link: Asfaltare direct pe un pat de noroi, la zero grade, la Ilișești, pe DN 17
QuoteScene ireale surprinse joi la amiază pe drumul național 17, în zona Ilișești. Este vorba de curba din zona bisericii unde se execută lucrări de consolidare de mai multe luni de zile și unde traficul se derulează pe un singur sens, prin intermediul semafoarelor. Muncitorii firmei Geiger, care se ocupă de această lucrare, au demarat procedurile de asfaltare a drumului, pe sensul de venire spre municipiul Suceava. Problema este că asfaltarea se face direct pe un strat de noroi cu o grosime de 10-15 centimetri, adică acolo unde gradul de compactare este aproape inexistent. Oamenii care coordonează lucrarea în teren spun că este ceva provizoriu și că dacă va fi cazul vor reface operațiunea de asfaltare. Autotrenurile cu asfalt patinau pur și simplu pentru a putea ieși din zona de noroi după ce descărcau încărcătura.

Pentru a ajunge pe asfaltul de pe celălalt sens de mers, autotrenurile treceau peste asfaltul proaspăt turnat și au creat adevărate "brazde", mai ceva ca un tractor pe ogor. Acolo unde asfaltul era turnat și "compactat" crăpăturile erau ca pe un câmp pe timp de secetă, iar bucățile de asfalt dansau efectiv sub pașii unui om. Iar toate aceste lucrări se derulau la o temperatură de zero grade, iar la sol este posibil să fi fost chiar mai scăzută.


rota

bataie de joc de ani de zile, in zona respectiva.
raspunsul drdp:

"Precizări privind lucrările de pe DN 17, Ilișești, județul Suceava
    În urma informațiilor apărute în spațiul public, DRDP face următoarele precizări:
    Pe DN 17, Ilișești, este în derulare proiectul ,,Lucrări pentru punerea în siguranță a obiectivului de pe DN 17, km 236+440-Etapa a II-a".
    Lucrările sunt executate de Geiger Transilvania și au un grad de finalizare de aproximativ 85 la sută. Având în vedere temperaturile scăzute și imposibilitatea așternerii la parametri optimi a straturilor asfaltice, dar și pentru a oferi condiții de circulație în siguranță pe timpul iernii, constructorul a procedat la sistarea lucrărilor pe timpul iernii și impermeabilizarea lucrărilor deja executate cu straturi provizorii de mixtură asfaltică, așternute peste un strat de fundare, compus din material pietros.
    Menționăm că lucrările de față sunt asumate de constructor, urmând ca în primăvară să se procedeze la așternerea covorului asfaltic, conform contractului.
    Până în prezent, au fost executate deja lucrări de stabilizare a versantului prin coloane forate, turnarea radierului din beton și execuția unui podeț afectat de calamități. Subliniem că lucrările sunt în grafic, iar sistarea temporară pe timpul iernii și lucrările de etanșeizare nu afectează în niciun fel costurile și durata prevăzute în contract.
    Totodată, facem precizarea că, odată cu lucrările de față, la Ilișești se va renunța la circulația în regim semaforizat pe timpul iernii, aceasta urmând a fi asigurată pe câte o bandă pe sens, atât la urcare, cât și la coborâre, tocmai pentru a evita ambuteiajele în zona menționată.
    Cu această ocazie, DRDP Iași face apel la înțelegere din partea conducătorilor auto pentru disconfortul produs, asigurându-i totodată de toate eforturile necesare pentru aducerea acestui sector de drum la parametri normali pentru redarea traficului." sursa

RaduG

Au sigilat și noroiul sub stratul asfaltic :)
Asta se întâmplă când din partea beneficiarului nu e nimeni pe șantier, constructorul își bate joc de bani, că nu sunt ai lui. Ați văzut gândirea șefului de șantier Geiger: ,,dacă nu ține, îl scoatem". În traducere: ,,facem o treabă de mântuială, știm asta, se vede cu ochiul liber, dar poate o rezolvă șefii ăștia între ei, să scăpăm cu fușăraia așa. Lasă domle` că am mai făcut și înainte și a mers."
Nu este vina lui Geiger, este vina Cnair prin DRDP Iasi.
Și este vina noastră că acceptăm orice rahaturi ni se servesc de către autorități.
Părerea mea este că API ar trebui să ia o poziție foarte dură pe subiect.

NGC

"Proiectare si Executie Largire la 4 benzi a DN 7 Baldana-Titu km 30+950 – 52+350"

Quote from: NGC on September 29, 2021, 10:49:48 AM
Quote from: NGC on July 21, 2021, 06:54:13 PM
Quote from: NGC on February 13, 2021, 12:34:26 PM
Vrabiutele spun ca pe locul 1 se afla asocierea aia cu turci (pozitia 1 mai sus).

Quote from: NGC on May 25, 2021, 11:08:44 PM
Vrabiutele spun ca intre timp (3 luni) situatia s-a schimbat si oferta CLAY WORK a fost respinsa. Pe locul 1 se afla acum asocierea condusa de MAVGO HOLDING.

Quote from: tom_sawyer on July 11, 2021, 03:58:40 PM
Quote
Vineri, 09 iulie 2021, CNAIR a finalizat procesul de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului "Proiectare și Execuție Lărgire la 4 benzi a DN 7 Bâldana-Titu km 30+950 – 52+350".

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. – S.C. BDU MAXI CONSTRUCT S.R.L. cu o valoare de 239.026.296,02 lei fără TVA.

Au contestat asocierile conduse de COSEDIL (locul 2 in clasamentul general dupa respingerea ofertei asocierii conduse de CLAY WORK) si CLAY WORK (respinsa dupa ce initial era pe locul 1 in clasamentul general).

Contestatia celor de la CLAY WORK a fost respinsa, iar cea a celor de la COSEDIL a fost admisa si CNAIR trebuie acum sa reevalueze oferta celor de la asocierea MAVGO HOLDING - BDU MAXI CONSTRUCT. In final s-ar putea sa iasa pe locul 1 cei de la COSEDIL. Sa vedem daca se face recurs.

Noul castigator initial este asocierea condusa de COSEDIL.

NGC

Ofertantii pentru ",,Consolidare DN 57 km 137+500 – 152+990 Nicolinț-Oravița" – Execuție lucrări":

1. PORR CONSTRUCT
2. SYLC CON TRANS
3. Asocierea AXELA CONSTRUCTII S.R.L. + GROUP D.C.M. S.R.L.
4. Asocierea DRUMURI SI PODURI BANAT S.R.L. + GENERAL TRUST ARGES S.R.L. + SC MAXAGRO CENTER SRL
5. Asocierea BAUERHOF AGROBANAT + D'AGOSTINO ANGELO ANTONIO COSTRUZIONI GENERALI S.R.L.