[SM] Centura Satu Mare

Started by NGC, April 08, 2018, 01:51:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adigsm

Quote from: klacsma on April 23, 2020, 12:27:36 PM
... + relocarea stalpului de IT din intersectia DJ194.

Referitor la cele mentionate de klacsma cu intersectia DJ 194 (SM-Lazuri), si adaugand si intersectia cu DJ 194A (SM-Micula) va las spre conspectare intersectiile cu retelele edilitare din zona. Sper ca nu mi-a scapat ceva.
Sa nu uitam ca pe DJ 194 pe partea vestica avem si pista de biciclete, noroc ca nu avem nod in acea zona.


udar



adiarc

multumim....totusi pare ca se misca f incet la terasamente........
de asemenea la pasajul acela peste CF unde parca nu era nimic demarat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

klacsma

#409
Iata si primul nod cu grinzile ridicate - Nodul Sud cu bretele



si mai spre sud, zona unde se ingusteaza centura la 2 benzi:



Nodul NV (DN19- Petea) cu grinzile in pregatire:






Nodul de Nord (DJ194- Lazuri)














Powered by API/PUM imgur uploader


klacsma

Lucrari le culee -pod peste Somes- malul nord











Powered by API/PUM imgur uploader

klacsma


In afara de problemele amintite pe pag preced. probleme exista si in zona NV:

stalp "uitat" pe traiectorie in apropierea nodul DN19A:






zona in asteptarea relocarii intre nodul NV si nodul N (probabil magistrala gaz)



si stalpul de IT de la nodul nord, amintit deja:



Powered by API/PUM imgur uploader


klacsma

Conform:
https://www.presasm.ro/fotogalerie-centura-satmarului-in-grafic-podul-peste-somes-tot-mai-aproape-de-finalizare/

" pasajul denivelat peste calea ferată Satu Mare – Oradea (Sud) și drumul spre Sătmărel (de la Km 6) are montate complet elementele prefabricate din beton și armăturile metalice peste care se va turna stratul final de beton;
– pasajul denivelat peste DN 19 Satu Mare – Carei (de la Km 9) are montate elementele prefabricate din beton;
– podul peste râul Someș are pe toată lungimea de 695 m o structură continuă, stratul final de beton armat este realizat în proporție de peste 80%."








Powered by API/PUM imgur uploader


RobertH

Ce bine ca nu e electrificata calea ferata  :lol:

RaduC

E ceva sa vezi oameni zambind in timp ce muncesc. Pare totusi ca atmosfera este potrivita pentru a duce un astfel de proiect. Oameni optimisti si motivati, in general acestia sunt cei pe care ii vezi zambind la locul de munca...

horatiu.cosma

Pare că în continuare au probleme cu terasamentele. Ori nu găsesc pământ pentru umpluturi, ori nu au forță de muncă suficientă, ori nu le ies testele de compactare.

avumit

Cu 2 bascule nu cari necesarul la terasamente. Initial erau mai multe cu nr. de MM. Eu pe acelea nu le-am mai vazut prin trafic.
Nu cred ca materia prima e problema majora ci banii. Ori trag mata de coada, ori au discutii cu CNAIR la plati.

GDPR

#418
Cateva casti ici si colo. Itinera asta e o firma care isi bate pur si simplu joc de regulile de SSM. ITM-ul, se aude?

ataxiib

#419
Ieri seara mergeam acasa din servici dupa ora 21:30. Erau parcate cam 8-9 bascule pe terasament la nodul pe drumul spre Petea (Aurel Vlaicu), pe partea benzinariei. Numerele de inmatriculare nu am vazut pe toate dar mi sa parut ca sunt din MM.