[SM] Centura Satu Mare

Started by NGC, April 08, 2018, 01:51:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raulbogdan23

^

Centura Satu Mare se termina in DN 19 undeva intre iesirea din oras si Botiz, iar de acolo o poti lua inspre Baia Mare pe DN 19. Vezi pe harta API.




Vlad94

#436
Asta am observat si eu. Nu am considerat varianta Botiz-Livada-Seini in considerare, fiindca mi se pare un ocol prea mare. De asta consider ca aceasta extensie a centurii este necesara. Este vorba doar de 2.5 kilometri de drum fara lucrari majore de arta,dar care i-ar ajuta pe cei care se deplaseaza de la si dinspre Baia Mare.

manuel.matias.503

Capatul de la nord a centurii se leagă de E81 care face și legătura cu Halmeu, varianta pe la Odoreu este mai scurta doar cu 9 km și nu este un drum pentru tiruri, este o reabilitare de mântuială

GML

#438
@Vlad94, acuma inteleg. Oricum iesi din oras pe centura, dar e mai scurt drumul spre Baia Mare,cu vreo 8-9 km, daca o iei prin Odoreu, pana la Apa.Pot sa mergi inapoi de acolo pana la fostul Pescarus, dar nu merita deloc. Mai ai inca o optiune, la Botiz, spre Odoreu, dar drumul respectiv e un dezastru. Idea e buna, dar nu stiu, cand va fi in plan DX ul de la Satu Mare la Baia Mare.
Drumul respectiv e mai scurt, dar nu e foarte lat. Dar acuma intram deja intr un topic nou: DX Satu Mare-Baia Mare.

Vlad94

@GML, multumesc pentru lamuriri. Nu mai tineam minte calitatea lui DN19F. Scuze de off-topic.

avumit

Ieri, mam distrat... pe la ora 16.00 in singur sudor clapacea ceva la pasajul drumului ce duce la Petea. Ma, da sunau grinzile acelea!
De pe margine nu imi dau seama de progrese.


klacsma


Intre timp au asternut primul balast stabilizat la nord de Somes: intre pod si DN19A.























Powered by API/PUM imgur uploader
...
Dupa ce timp de 3 luni aparea tot acelasi procent /44,5%/ acum apare ~50% in tabelul cnair.  Ac. "noua transparenta" cnair mi se pare si mai proasta, cu un tabel (cica actualizat de 2x pe luna)
- fara data ultimei actualizari !
Oricum cu 50% dupa aproape 2 ani de lucru efectiv, pare greu realizabil 100% peste un an .... cu totul ca la structuri sunt >90%- zic eu.

voicul

Si eu vad cam la limita incadrarea in 2021, dar inca sunt sanse.

manuel.matias.503


horatiu.cosma

Mulțumesc pentru preview și pentru susținerea pe șantier  :D. Față de anul trecut au avansat destul de bine la structuri unde majoritatea sunt sus, cu tablierul metalic ridicat și placa de suprabetonare în diverse faze. Ce mi se pare interesant e că nu pare să aibă grinzi de beton deloc pe proiect, până și la structurile micuțe de 10-20 de metri tot tablier metalic au folosit. Podul peste Someș de 600 și ceva de metri e aproape gata, au asfalt pe sectoare întinse, aș zice că se apropie de 10 km din 20 cât are centura cu asfalt/stabilizat. Înțeleg că au deschis o balastieră puternică spre Baia Mare și aici aș zice că e marea surpriză, anul trecut erau la piciorul broaștei cu terasamentele și recunoșteau și ei că găsesc tare greu. Posibil să aibă probleme cu terenul de fundare moale, am văzut pe multe sectoare niște consolidări laterale ale terasamentelor cu ziduri de beton armat, în altă zonă scoteau taluzul deja executat, probabil să pună piatră pe lateral sau poate tot zid de sprijin din beton.

Problemele rămân în continuare pe zona de relocări de utilități, nu s-a mișcat mai nimic pe zona de electrice și gaz din ce am văzut. Au multe puncte de întreruperi, cele mai grave la câteva structuri peste drumurile existente sau peste CF pe zona de nord a centurii. Acolo e problemă mare dacă nu rezolvă anul acesta, de ele depinde finalizarea în 2021 (care e posibilă la ritmul actual de lucru, cam 30% progres anual, acum fiind undeva între 55 și 60%).

Începutul din drumul spre Baia Mare, pe sectorul acesta sunt cei mai întârziați, aici sunt și o bună parte din problemele cu utilitățile.
(GPS)


Intersecția cu DJ 194A și în depărtare cu DJ 194.
(GPS)


Privire înapoi spre capătul dinspre Baia Mare.
(GPS)


Aceleași 2 structuri văzute din profil.
(GPS)


Am mai avansat spre podul peste Mureș, o nouă privire înapoi spre cele 2 structuri mai sus menționate.
(GPS)


Înainte.
(GPS)


Am trecut de drumul de Petea și începe stabilizatul.
(GPS)

horatiu.cosma

Am ajuns la podul peste Someș la care se lucrează la borduri, placa e complet betonată. Am prins diverse panorame.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)

horatiu.cosma

Privire înapoi în direcția Baia Mare.
(GPS)


Și spre capătul celălalt, drumul de Zalău.
(GPS)


Continuăm spre sud.
(GPS)


Privire înapoi.
(GPS)


Am trecut peste drumul de Carei și am ajuns la un nou sector de asfalt, privire înapoi spre Someș.
(GPS)


Înainte.
(GPS)


I-am prins în timp ce asfaltau.
(GPS)

horatiu.cosma

Privire înapoi.
(GPS)


Am ajuns la nodul cu DJ194, unde este intersectată și calea ferată spre Carei.
(GPS)


(GPS)


Privire înapoi, se observă și un viitor spațiu de servicii.
(GPS)


Pasajul peste DJ 194 și CF din profil.
(GPS)


Altă privire înapoi.
(GPS)


Același pasaj, ultimele imagini sunt cam blurry, ceva nu i-a plăcut camerei.
(GPS)


Cu mici întreruperi (relocări de cabluri electrice), de la nodul rutier mai sus amintit până la capătul proiectului de la intersecția cu drumul de Zalău (sector cu 2 benzi, față de 4 cât e în rest) avem asfalt.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)

horatiu.cosma

Și de la sol:

Pe sectorul de 2 benzi spre capătul cu drumul de Zalău.
(GPS)


(GPS)


Giratoriul cu drumul de Zalău, unde vor fi niște bretele destul de lungi pentru evitarea giratoriului.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


Ne întoarcem.
(GPS)


Unul dintre podețe, tablier metalic.
(GPS)


(GPS)