Drumul Expres DEx16 Oradea-Arad

Started by Ionut, March 19, 2018, 08:19:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Adica pe banda pentru traficul ce vine pe A3 dinspre est si vrea sa mearga spre sud, spre Oradea.

nohablaespanol

Altfel spus, a fost repetata greseala de la nodul A1xA6 Lugoj, adica nod intre doua drumuri de mare viteza cu bretele cu o singura banda pe sens (asta in sine n-ar fi asa mare tragedie), fara separare fizica a sensurilor de mers (herein lies the problem).

Da, este o mare eroare si ne putem astepta la situatii precum cele intalnite la Lugoj in ultimii ani.

mirceaeliade

separarea sensurilor nu se poate face cum e pe DN1 cu alea din ciment?

gicu

Dacă e doar o bandă pe sens și sensurile sunt separate fizic, când va fi coadă de TIR-uri se va face blocaj.

marinul

Pe pasajul peste A3 e o banda pe sens si nu sunt separate fizic. Problemele pot aparea pe directia Oradea-Bors II cand coada de tiruri o sa fie pana pe pasaj si tu o sa astepti impreuna cu tirurile care asteapta sa fie cantarite iar unii poate o sa intre pe contrasens in ideea ca nu stam la aceeasi coada. O sa mai ai optiunea daca vezi ca e blocata circulatia sa o iei spre Biharia te invarti in nod si in 5 min esti in ptf

lucianluci96

#605
Drumul Expres Oradea – Arad: Guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici.
https://economedia.ro/drumul-expres-oradea-arad-guvernul-a-aprobat-indicatorii-tehnico-economici-parcurs-fulger-pentru-cea-mai-mare-investitie-descentralizata-din-transporturi.html

,,În cursul săptămânii viitoare se va promova a doua hotărâre de Guvern privind exproprierea terenurilor afectate de proiect. După perioada de 10 zile de transparență decizională, această hotărâre ar putea fi aprobată în prima jumătate a lunii decembrie. În paralel, se derulează auditul de siguranță rutieră la proiectul tehnic. La jumătatea lunii decembrie, PT-ul ar urma sa intre în Comisia Tehnico-Economică a CNAIR pentru aprobarea finală. După această etapă, se poate derula procedura de licitație pentru selectarea constructorilor", a precizat Ilie Bolojan, președintele Consiliului Județean Bihor.




alexa_adrian2001

Conform https://www.crisana.ro/stiri/actualitate-2/alegeri-locale-2020-victorie-categorica-a-pnl-in-bihor-si-o-promisiune-reforma-si-curatenie-in-judet-177512.html au trecut de atunci 3 ani.

Citez

,,Ne vom concentra pe câteva proiecte majore pe care trebuie să le preluăm de la CNAIR – centurile Beiuș și Aleșd, drumul expres Oradea-Arad, în așa fel încât să urgentăm aducerea la zi a acestor studii de fezabilitate. De asemenea, trebuie să pregătim viitoarea perioadă de programare, pentru că este o oportunitate să accesăm sume importante din bani europeni pentru județul Bihor. Nu în ultimul rând, trebuie să facem o reformă serioasă la Consiliul Județean, pentru că dacă banii bihorenilor sunt consumați cea mai mare parte pe această instituție, având un personal supradimensionat, nu vor fi bani pentru dezvoltare. Va ieși cu scandal, dar asta este, nu e nici primul, nici ultimul. Va trebui să facem un acord cu primarii, să facă și ei ceea ce puteau să facă de mulți ani, dar nu au făcut-o. Nu putem face turism dacă avem un județ plin de buruieni pe drumuri naționale, județene și comunale, nu putem să facem turism dacă apele noastre sunt pline de pet-uri. Asta ține de organizare și asta voi face imediat, să se vadă anul viitor că județul Bihor este un județ curat, un județ îngrijit", a afirmat Ilie Bolojan, care mai are ca prioritate reluarea zborurilor externe.

Eu zic ca a ramas destul de incapatanat pentru idee ceea ce e de apreciat. Ca daca astepta dupa guvern...cine stie cate decenii mai treceau.

danvoicu

Nu o fi el corect 100%, dar macar exprima mentalitatea normala asa cum trebuie sa fie un politician sau un factor de decizie. Astea ar trebui sa fie normele si normalitatea intr-un stat de drept real si nu doar declaratii demagogice din campaniile electorale. Din pacate, Bihorul, e singurul loc in care, din ceea ce vad, se respecta consecvent aceste principii elementare, intr-o tara care vrea prosperitate si normalitate. Masura in care se respecta este, repet, relativa. Este o exceptie deocamdata. Si datorita neincrederii in clasa politica, planeaza, totusi, susceptibilitatea de subteran, desi poate nejustificat. Deocamdata, perceptia este clara ca se tin de treaba. Prea putin insa la nivel national. Este doar o picatura de miere intr-un ocean de amar. Eu sper sa nu fie o himera.

handrei

Cred că ar trebui creat un nou topic DEx16.
Avem confirmare oficială (filmare din teren de la marin marian) cu indicatoare marcate cu DEx16 (la min. 00:38):


GIV

16 :lol:  :lol:  duduie tara de drumuri de mare viteza :lol:  :lol:

Pfff77

Ştiu că s-a mai spus că nu există o logică pentru cum sunt numite drumurile de mare viteză, dar de ce DEx16?

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Mascarpone

Cred ca cel mai bine ar fi fost ca numarul drumului sa fie dat de autostrazile pe care le leaga. DEx 13 sau DEx31 ar fi fost mai logic.

cristi767

Păi erau cel puțin două în această situație. Sebeș - Turda și Arad - Oradea.