Drumul Expres DEx16 Oradea-Arad

Started by Ionut, March 19, 2018, 08:19:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lucianluci96

Horatiu, realistic vorbind, cand crezi ca ar putea incepe lucrarile ? Si daca licitatia ministerul o va face sau s-ar putea face de o autoritate locala?

horatiu.cosma

Sunt multe necunoscute. Odată de văzut dacă se rezolvă alocarea finanțării europene, că sunt 2 miliarde de euro și e bătaie mare pe sloturile rămase disponibile pe POT. Apoi mai trebuie recepționat și PTE-ul, exproprieri, lansarea licitațiilor, unde se poate lăsa cu contestații care pot dura mai mult sau mai puțin, apoi contracte semnate, ordin de începere, autorizații de construire, trebuie să se organizeze și constructorul că nu poate începe din secunda zero, organizare de șantier, mobilizare utilaje, arheologie, deminare, decopertă etc. Eu zic că nu prea sunt șanse să vedem ceva serios în teren în 2024. Dacă se aliniază planetele, poate în 2025 să avem șantiere full power.

Ionut

DEx11 (A3-DN1) și conexiunea cu Centura Oradea. Filmare de ieri, gata pentru patreoni, mâine dimineață pentru toată lumea.


EugenRo

Ce chestie.. avem 3 legaturi intre DN1 si A3 in lucru, concomitent: DX11, DX4, A0N2  :p

oneLess

Era bine dacă aveam și A3!  :)

Vlad94

Avem multe A3-uri;
A3-B, IF, PH, BV, MS, CJ, SJ, BH
 :lol:

Ionut

Bună dimineața... la Moș Ajun! Ne dați ori nu ne dați?
Vă dăm, vă dăm! Filmare!

DEx11 Arad-Oradea zona Oradea / Drum legătură Autostrada A3-Centura Oradea, 30.10.2023.


oneLess

Cele două baterii noi o să zboare în curând și peste DEx12?

Ionut

Încercăm tot DEx12 în noiembrie dar să vedem când. :)

Ionut

API pe Facebook

Strabag, hat-trick la Oradea? Luni am filmat legătura dintre Autostrada A3 și Centura Oradea: ... Hartă interactivă: https://bit.ly/3ziXdu5.

Cei 18,96 kilometri ai drumului care conectează Autostrada Transilvania (Biharia) de Centura Oradea (Sântandrei) pot fi dați în trafic în 15-20 decembrie, înainte de termenul contractual, martie 2024. Secțiunea de aproximativ 13 km cu profil de drum expres dintre A3 și DN1 are șanse reale, iar între DN1 și Sântandrei sperăm să colaboreze vremea și constructorul să țină accelerația apăsată la maxim.

Dacă reușesc, va fi al treilea proiect consecutiv al celor de la Strabag inaugurat anticipat după pasajul Mogoșoaia de pe DNCB și segmentul Ungheni-Târgu Mureș al Autostrăzii A3 din septembrie, respectiv decembrie 2021.

Ba chiar austriecii au șanse foarte, foarte mari să-și treacă în palmares două recorduri absolute în decembrie: deschiderea unui lot de autostradă cu 9 (nouă) luni înainte de termen, 15,7 km pe A3 Chețani-Câmpia Turzii, și inaugurarea anticipată consecutivă a celui de-al patrulea proiect!

Niciun alt antreprenor general nu a reușit așa ceva în ultimii 15 ani de când monitorizăm noi acest domeniu. Și probabil că nici înainte.

Indiferent dacă le vor ieși recordurile sau nu, ne bucurăm să vedem că "lălăiții", așa cum i-am poreclit noi în urmă cu vreo 5 ani, au decis să-și spele numele și să-și respecte blazonul: fondată în urmă cu 188 de ani, până în 2021 singura companie de construcții din top 10 european care execută lucrări de infrastructură de transport în România, cu o cifră de afaceri de 18 miliarde euro în 2022.

PS. În urma fuziunii dintre Salini-Impregilo și Astaldi, noul conglomerat WeBuild pare să fi intrat și el în top 10 european, la mustață, cu afaceri de 8,2 miliarde euro în 2022.

alexa_adrian2001

Daca Strabag termina lotul asta in 2023(unde mai au de facut o gramada de turnare placi beton and so on...) atunci nu mai am nici o emotie pentru lotul de la Targu Mures ca nu va fi gata in 2023.

Oricum - martie 2024 tot e bine venit.

mirceaeliade

Ce se intampla cu iesirile de la 3:45? Pentru ce proiecte viitoare sunt gandite?

Ionut

Sunt investiții în zonă la km 6.

tom_sawyer

Astăzi, 1 noiembrie 2023, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

Hotărâre de Guvern pentru reaprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenți obiectivului de investiții ,,Drum expres Arad – Oradea", județele Arad și Bihor

Au fost aprobați următorii indicatori tehnico-economici:
lungime traseu: 120,470 km,
lățime platformă: 21,50 m,
structuri (poduri, pasaje/viaducte,structuri casetate): 86 buc., spații de serviciu: 8 buc., parcări de scurtă durată: 6 buc., Centre de Întreținere și Coordonare (CIC) și punct de sprijin: 5 buc.,
noduri rutiere: 12 buc.,
punct vamal:1 buc.,
drum de legătură Salonta: 5,00 km,
drum de legătură Arad: 3,00 km,
drum de legătură Vama:9,85 km.

Valoarea totală a investiţiei (inclusiv TVA) 11.728.834 mii lei, din care construcții + montaj (inclusiv TVA) 10.083.284 mii lei.

MT

naivu

Este vreo diferență între stadiul în care se află A11 și cel în care se află A8 MNiraj-Leghin?
Cel de pe A8 e pt aprobare indicatori tehnico-economici, cel de pe A11 e pt REaprobare; are vreo semnificație acel "re"?