News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx16 Oradea-Arad

Started by Ionut, March 19, 2018, 08:19:30 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Sunt vreo 2 km din aceasta autostrada gata. Cand vor fi restul... poate in 50 de ani. Mai vorbim, mai discutam. Este locul unde se poate discuta si despre partea vestica banateano-crisana din "Via Carpatia" (care in Romania inseamna A11+A1+A6+A9).

Quest

Cum intra in traseu si A9 (Timisoara - Belgrad) ? De la Lugoj nu merge doare pe A6 pina la Calafat ?
Common sense will get you far !

Anonymous Rider

Există un "joint" între mai multe țări pentru Via Carpatia. Urmăresc problema de vreo 3-4 ani. Cei mai activi sunt cei din eurozona de pe traseu care se află exact pe granița dintre Slovacia și Ungaria, unde cele două țări (administrații locale) lucrează la tot felul de strategii comune pentru "firul" ăsta de traseu. Următorii interesați sunt polonezii; au ajuns la Rzeszow (autostrada sudului in Polonia, de la Vest la Est) și acum vor să facă și o axă nord-sud ca să descarce transportul din zona Varșoviei pe rute alternative.


http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/v4Komunikat.xsp?documentId=C776B67C96E89E35C125814D003CA313&lang=CZ



Ionut

Va spuneam ca Via Carpatia este formata la noi din A11 Oradea-Arad, A1 Arad-Timisoara-Lugoj si de la Lugoj sunt doua bucati - fostul Coridor IV (nord si sud). Unii mai zic si de conexiunea Timisoara-Moravita (A9). Aici pe acest thread discutam de A11. Tocmai de-aia am facut acest thread, sa putem discuta despre A11. In rest, avem thread-uri dedicate...

voicul

Nu prea vad sa se faca ceva pentru acest proiect in urmatorii 10 ani.

Nici nu prea il vad util pentru RO (in comparatie cu A8/A7/ - A1/A3 zona de munte). Chiar mai util mi se pare A6.

AiudA10

orice km de autostrada e binevenita indifetent unde se afla! bine cu conditia sa fie si functionala nu ca unele exemple. eu votez pt A11 desi nu ma avantajeaza prea mult nu am drumuri prin zona aia dar nu ae stie niciodata

Allex

#6
Ce trafic (MZA) este in prezent pe Arad-Oradea?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

rocklee


Ionut

Cam 8500 MZA (cifre medii rotunjite din mai multe sectoare intre Oradea si Arad, CESTRIN 2015).

voicul

2015 e la ani lumina de cele 500.000 de masini SH intrate in 2017, dar

"Potrivit specialiştilor în trafic de la firmele de construcţii, un drum naţional poate face faţă la o medie zilnică anuală (MZA) de 15.000 de vehicule. Intr-adevăr, odată depăşit acest nivel, drumul intră în clasa E (cea mai scăzută calitativ, în care viteza scade dramatic, iar riscul accidentelor creşte).O autostradă poate deservi în condiţii calitative medii un volum de 60.000 de vehicule MZA. Când se face însă proiectarea se consideră că un drumul naţional poate deservi optim 3.500-4.500 de vehicule MZA iar autostrada 13.000-15.000 vehicule MZA."

Luat de aici: http://romanialibera.ro/economie/finante-banci/ce-spun-datele-de-trafic-despre-autostrazile-lui-ponta--319770


afreddyapp

MZA-ul la ora actuala cu siguranta a crescut mult,insa cu centuri ocolitoare la Salonta si Chisinau Cris,intr-o prima faza,urmate de ocolitoare la Șimand,se rezolva problema de trafic pentru o perioada lunga de timp.
Ce iese in evidenta cel mai mult este cresterea tranzitului pe relatia Serbia-Rusia-Tarile Baltice.

liviu

Nu mai postați articole de acum 4 ani.
Ultimul CESTRIN este din 2015.
Văd că unii cred că un baltic cu TIR-ul intră din HU în RO la Oradea și apoi iese la Moravița în SRB.
Care-i avantajul, când poate merge direct HU-SRB.
Via Carpatia este și pentru Salonic și direcția este folosită astăzi în RO, chiar fără autostrăzi, pe DN-urile actuale.

voicul

Pai si in/dupa 4 ani, s-a schimbat MZA necesar pentru a face o autostrada sau un DN?

Ionut

Cifra data de mine este CESTRIN 2015. N-am inteles care e problema.

ioandorin

#14
Locuiesc aproape de pasajul in constructie peste CF 200/310, am mereu drumuri pe centura si vad ca transportul greu de RUS/SRB/UA a crescut fata de anii anteriori .Iar in ceea ce priveste DN79, a ajuns un "DN7/ DN1" al mortii !In decurs de doua seri consecutive,in apropierea Aradului a avut doua accidente foarte grave soldate cu pierderi de vieti omenesti!