[TM] DJ691 Dumbravita-Giarmata-Autostrada A1

Started by elphax, March 06, 2018, 05:42:02 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mdragos

La calea ferata e mai complicat. Fac pariu ca se va face ultima din tot proiectu. Oricum Strabag avanseaza foarte bine. Cred ca ajunge cu asflatu la sensul giratoriu centura cam in 2 saptamani

traveler

Personal sunt curios despre pista de biciclete, se pare ca a prins forma langa Giarmata dar mai putin pe restul... pare complicat.

chicago

Un update de vineri ora 18:30 (sensul Dumbravita->A1):
  • (GPS): Strabag a demontat complet bariera/parapetele de metal, au înălțat terasamentul pt viitoarea bandă 1. pământul era acoperit (cred) cu o emulsie de culoare neagră (ceva in stilul UMB la DeX12 înainte de a asfalta
  • (GPS) până la Rompetrol avem în continuare stratul vechi de asfalt, după benzinărie Strabag a decopertat drumul (nu este pietriș, dar nici departe)
  • Apoi urmează o zona de pietriș unde se merge cu max 5 km/h (mare atenție pe sensul A1->Dumbr daca aveți mașini cu garda la sol joasă) până la Strada Hella Corporate. (GPS)
  • După str Hella corporate (spre A1) se circulă pe 4 benzi, asfalt nou constant ca înălțime/uniform până la TN
    Trazitia de la noul asfalt-> petris-> asflatul vechi lângă TN este mai ok ca acum 7 zile (cel puțin pe sensul Dumbr->A1)
  • După TN (GPS) se circulă momentan pe vechiul asfalt. se lucrează intens la giratoriului cu DC58 (pe Dumbr->A1 se merge pe asfaltul vechi, pe A1->Dumbr pietriș în zona giratoriului)
  • Urmează zona (aproape finalizată) unde se circula deja pe 4 benzi cu noul asfalt. !! Atenție în apropiere de noul giratoriu cu str Mihai Eminescu (GPS) sunt zone cu înălțimi variabile (praguri) ale straturilor de asfalt (~momentan singura "treaptă/prag" de pe zonele cu asfalt full nou~)
  • De asemenea Strabag a îmbunătățit dramatic în ultimele 7 zile zona de lângă A1 (avem o trecere aproape insesizabilă de la asfalt nou la vechi) + lucrează la banda dedicată de viraj la dreapta adiacentă giratorului spre A1 direcția Remetea/Lugoj
+ plus două poze făcute când era coloana staționată (zona rașchetată de care ziceam la început) (GPS)





Powered by API/PUM imgur uploader

a.l.x

QuoteÎncep lucrările pe tronsonul 1 al DJ 691. CJ Timiș semnează contractul cu Strabag
 
 CJ Timiș semnează joi, în 17 august, contractul cu societatea Strabag pentru execuția lucrărilor de extindere la patru benzi a lotului 1 din drumul județean 691, cel care traversează Dumbrăvița. 

  Semnarea contractului se va face în prezența reprezentanților conducerii naționale a societății și membrii echipei unității de implementare a proiectului. Lucrările trebuie realizate în ritm alert, astfel încât să fie gata până la finalul anului. De finalizarea lucrărilor depinde și finanțarea europeană a investiției.

  Autoritățile județene dau asigurări că totul va fi gata la timp. Vă reamintim, recent, consilierii județeni au aprobat un împrumut de 7,5 milioane de lei pentru finalizarea proiectului de modernizare a drumului care duce spre A1.
Sursa

Cuneo

Epopeea stâlpilor de troleibuz de la Dumbrăvița a luat sfârșit. Lucrările vor fi demarate dinspre ieșirea din Timișoara, la Kaufland/FOTO

Ultimul mare obstacol existent în calea extinderii la patru benzi a drumului județean care traversează Dumbrăvița și care leagă Timișoara de autostrada A1 a fost trecută. Veșnica problemă a stâlpilor care susțin rețeaua de alimentare cu energie a troleibuzelor care circulă din oraș pin comuna periurbană a fost închisă, fiind semnat protocolul de predare a acestora către constructor.

Acum se poate trece la demararea lucrărilor, și aceasta chiar rapid, pentru că același constructor care realizează extinderea și pe lotul doi al DJ 691, de la ieșirea din Dumbrăvița până la nodul de urcare pe A1 de la Giarmata, Stabag, a câștigat și primul lot. În concluzie, nu mai este nevoie de organizare de șantier, iar utilajele sunt deja în zonă.

Mai rămâne, marți, ca cele două părți să numere efectiv stâlpii pentru a se face procesul verbal de predare – primire.

"Predarea stâlpilor e aproape de final, mă bucur că am convins imediat Timișoara că nu e în interesul lor să blocheze acest proiect care este făcut pentru timișoreni și pentru timișeni, pentru dumbrăvițeni și așteptăm cu nerăbdare mâine la ora 12:00 așa cum s-a convenit constructorul și cu cu reprezentanții județean, să vină toți cei implicați pe teren și să inventarieze fiecare element al infrastructurii de troleibuz ce trebuie predat constructorului și sper să nu fie nici de această dată niciun fel de problemă", a declarat, luni, Alin Nica, președintele Consiliului Județean Timiș.

Oficialul consideră, în continuare, că până la finalul anului se vor putea încheia principalele lucrări, în așa fel încât să se tragă toate fondurile europene nerambursabile.

"Ne concentrăm ca până la finalul anului să finalizăm acest proiect pe patru benzi între Timișoara și autostradă. Sigur, contractul durează șase luni de zile, dar aceste elemente, lărgirea la patru benzi și partea de sensul giratoriu, trotuare, piste de biciclete, relocări de utilități, toate acestea dorim să le facem până la finalul acestui an ca să atragem toți banii europeni, toate acele cheltuieli eligibile, iar parte din proiectare oricum este eligibilă. O vom realiza din  răman de la 1 ianuarie la îneinare a contractului de avem un constructor care a dovedit pe tronsonul doi că poate să își respecte angajamentele la timp și în calitatea pe care noi am solicitat-o. Sper și îmi doresc, dar sunt convins că de fapt de data aceasta, că și pe tronsonul din Dumbrăvița, vom avea același ritm a lucrărilor și vom putea la fiecare săptămână să vedem progres vizibil și să dăm în folosință secțiuni din acest drum, astfel încât la finalul anului, chiar dacă în condiții de șantier, pe anumite tronsoane din Dumbrăvița să putem circula neîngrădit pe patru benzi între Timișoara și autostradă", a mai spus Nica.

După cum spuneam, lucrările pot începe rapid. Constructorul a ales să pornească dinspre Kaufland, la ieșirea din Timișoara.

"Din momentul acesta de când s-a predat amplasamentul, constructorul deja mâine va începe utilizarea pe șantier, nu mai trebuie să facă chestii de amplitudine pentru că deja organizare de șantier, de la la lotul doi și, din ce am înțeles din discuțiile cu reprezentantul firmei de construcții, va începe dinspre Kaufland cu  săpături în vederea relocării primilor stâlpi", a mai declarat Nica.

Lotul 2, probleme la trecerea peste calea ferată de la Giarmata

Pe lotul 2, cel de la ieșirea din Dumbrăvița și până la nodul de urcare pe autostradă, s-a reușit turnarea de asfalt pe cel puțin o bandă pe sens, integral. Un blocaj există în zona trecerii peste calea ferată. Acolo trebuie obținută aprobarea CFR Infrastructură pentru modernizare.

"Am dat în folosință practic pe două benzi, cel puțin pe două benzi întregul tronson, încă de săptămâna trecută. Mai avem câteva secțiuni până la a da în folosință. Singura gâtuire, să zicem, care mai este e în dreptul trecerii peste calea ferată. Așteptăm ca zilele acestea, spre finalul săptămânii aceasta să obținem aprobarea de la CFR Infrastructură pentru a ne apuca și de acea porțiune din trecerea peste calea ferată. La trecerea peste calea ferată, facem tot pe banii din proiect și sper nu existe dificultăți în acest sens. Am discutat cu reprezentanții CFR Infrastructură și m-au asigurat că s-a discutat și își dau concursul astfel încât să nu existe întârzieri suplimentare în cazul de față. Imediat ce vom primi această autorizație din partea CFR Infrastructură de a interveni o vom face", a mai subliniat șeful CJ Timiș.

https://debanat.ro/2023/08/epopeea-stalpilor-de-troleibuz-de-la-dumbravita-a-luat-sfarsit

chicago

Update progres șantier Modernizare Dj691. Asfalt pe aproape tot drumul, probleme în continuare la TN datorită CFR-ului (imo)
Se poate circula liniștit cu minim 30 km/h, atenție mare însă la diferențe de straturi de asfalt, sunt urcări și coborâri înalte și dese.
Strabag prezent în șantier cu muncitori seara la 19 (în comparație cu TodiNI(MIC) care au fost reziliați mai la vest la 23%, care ei nu lucrau nici ziua, darămite seara la 7)
Prin Dumbrăvița nimic schimbat încă, dar de dimineață am văzut AUTOBUZE si NU troleibuze.

P.S scuze pt unghiul de filmare, am văzut târziu că este obstrucționat unghiul de filmare de suportul telefonului (am să rectific în viitor)
P.P.S A wild Wizz surprins în plin proces de aterizare (2:40)

TibiV

Foarte buna filmarea, adica lamuritoare...

Dar da, trebuie sa schimbi unghiul telefonului (cu 90 de grade).
Acum 60% din ecran cuprinde cerul si norii, iar noi nu suntem meteorologi...

Cuvantul cheie este: LANDSCAPE!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

chicago

#187
Am filmat din nou azi șantierul dacă tot eram prin TM şi landscape de data asta (poate Luni filmez și sensul de intrare în TM)
ieri am observat târziu că a rămas portait de la waze, oricum nici mie nu mi-a plăcut cum a ieșit filmarea veche așa că oricum era în plan să refilmez DJ691.


Archi

#188
Am dat o tura cu bicla si am facut cateva poze de la sol:

- Avem cateva zone cu uzura pusa, insa avem in continuare zone intinse in care suntem de abia la primul al doilea strat de asfalt. Mai e cel putin o luna si jumatate de asfaltari pana sa avem uzura peste tot.
- In unele zone lucrarile la trotuar au inceput dar acesta nu este finalizat inca nicaieri.
- Mai e mult de lucru la santuri si lucrarile pentru scurgerea apei, lucrari de detaliu care consuma mult timp si manopera.
- La trecerea peste CF inca nimic, avem doar niste tarusi si o banda intre ei.
- Sensurile giratorii noi sunt in stadiu avansat.

Pornim de la Lukoil langa centura. Avem asfalt pe tot santierul pana la A1, asa ca ruta a redevenit circulabila ziua. Noaptea nu recomand.




























Aici cred ca avem doua straturi:




































Destul de multe relocari de facut in zona CF, sper sa nu ia mult timp









Lucrarile din afara carosabilului inca sunt pe la inceput:






Pe alocuri terasamentul ajunge la 2 metri:










Privim putin in organizarea de santier









De aici mai sunt cateva sute de metri pana la A1






Bonus: Noul terminal de la aeroport de pe dealul din Giarmata



Powered by API/PUM imgur uploader[/size

Nitro41

Strabag s-a apucat de lucru saptamana aceasta si pe tronsonul lotului 1 DJ691 (tronson Kaufland - Socar). Se lucreaza mai sustinut in zona Primariei din Dumbravita.

theender

Ce am observat eu pe acest sector 1, cred ca din dorinta de a muta cat mai putini stalpi ii muta doar pe cei de pe o parte ceea ce face ca drumul sa nu fie pe mijloc, intro-o parte se apropie f mult de casele oamenilor pe cand dincolo e boierie daca pot zice asa.
Deci cacatul ala cu stalpii inca incurca si acum...


ioio_viola

da astia sunt politicienii locali ce-i avem... de problema la calea ferata de la Giarmata ce se mai aude?

https://debanat.ro/2023/09/se-pregateste-cj-timis-sa-piarda-banii-europeni-pentru-dj-691-cronologia-unui-fals-scandal_401687.html

Joi, 14 septembrie, constructorul, Strabag, a trimis o adresă STPT, solicitând scoaterea stâlpilor de sub tensiune. Vineri, STPT trimite mai departe adresa către Societatea Metropolitană de Transport Timișoara – SMTT, cea care trebuie să ia decizia în acest sens. Luni, 18 septembrie, conducerea SMTT convoacă o şedinţă de consiliu pentru marţi, 19 septembrie, şedinţă în cadrul căreia se ia decizia ca stâlpii să fie scoşi de sub tensiune luni, 25 septembrie. Operaţiunae nu este una banală, nu poate fi făcută peste noapte, fiindcă ar putea fi afectată circulația mijloacelor de transport de pe Calea Lipovei. Sigur, se poate vorbi de o anumită lentoare, de la adresa trimisă de Strabag, joi, până la decizia SMTT de marţi.

Cert este că, după şedinţă, SMTT a anunţat, la ora 15,47, decizia privind scoaterea de sub tensiune a stâlpilor pentru luni.

La trei ore de la acest anunţ puclic şi fără să amintească de el, preşedintele CJ Timiş, Alin Nica, vine cu un comunicat exploziv, în care acuză Primăria Timişoara că nu vrea să scoată stâlpii de sub tensiune. Mai mult, Nica aminteşte de posibilitatea pierderii fondurilor europene.

"Dacă, în cel mai scurt timp, primarul Fritz și echipa Primăriei Timișoara nu încetează acest joc sinistru și rău intenționat al amânărilor, Consiliul Județean Timiș va face uz de toate căile legale, să recupereze, de la Primăria Timișoara, prejudiciul creat și finanțarea europeană care se va pierde", a scris Nica la finalul postării de pe pagina sa de Facebook.

Să-şi pregătească oare Nica în acest fel un alibi pentru pierderea banilor europeni perntru acest drum? De menţionat că doar unul din trei stâlpi din Dumbrăviţa sunt de troleibuz, astfel că se poate începe cu ceilalţi.

elphax

daca era Drula la Transporturi, el era de vina ca nu s-a mutat bariera, nu ? ca e tot de la "usereu"  :lol:

dorum

dar chiar, de bariera de la Giarmata nu se stie nimic? aia cand au de gand sa dea avizul?