[B] Infrastructura si transportul public in Pipera si imprejurimi

Started by Ionut, January 20, 2018, 08:32:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Toate trecerile de pietoni pe drumuri cu 2 minim 2 benzi/sens ar trebui sa fie inlocuite cu semafor cu buton. Ai rosu stai, ai verde treci. Nu sa te uiti dupa pietoni pe partea cealalta a drumului, eventual si la 5-10 m de trecere. Butonul nu trebuie sa actioneze instant culoarea rosie, ci dupa  ceva timp.
Chiar daca se pot juca unii copii la buton, tot la fel se pot juca si in jurul trecerii, astfel incat va trebui sa incetinesti sau chiar sa opresti. 
Pe Calea Vacaresti avem 2 treceri de pietoni peste 3+1 benzi pe sens. Mai avem si garduri ca sa nu vezi nimic. Trebuie curaj sa treci pe acolo ca pieton, iar ca sofer trebuie sa ai curaj sa opresti.
Bine ca au pus pe partea cealalta a pasajului, la metrou M Bravu, ca acolo erau mai multi pietoni.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Cristi N

Au dat drumul si la semaforul cu buton de pe Colentina de la jumatea distantei intre Teiul doamnei si Dna Ghica, nu mai este pe GI. Am ramas surprins acu vreo cateva seri cand l-am vazut pe rosu si uitandu-ma cu atentie am observat butoanele galbene prinse pe stalpi.

Vladul

Quote from: Hef on October 24, 2019, 11:07:58 AM
Pe Iancu Nicolae, la trecerea de pietoni din fata Britsh School este functional semaforul cu buton instalat saptamana trecuta.

Acest lucru ar trebui sa duca la fluidizarea circulatiei in zona, unde era catastrofa dimineata intre 8 si 9 si dupa amiaza intre 15 si 17.00


Acolo este dezastru in principal pentru ca Domnii si Doamnele cu pile din nordul Bucurestiului + strainii care cred ca vin aici sa fie stapani parcheaza pe prima banda sa isi lase/astepte progeniturile la British School. Progeniturile trebuie luate din fata portii... Politia romana din Voluntari are aparent singura treaba sa ajunga Duamna repede la primarie sa mai dea niste vouchere, ca infrastructura nu e in stare sa faca. Acum ca sa fiu corect, nu vreau sa le dau in cap soferilor, spre deosebire de alte scoli, British School nu are parcari Kiss & Go in apropiere.

Hef

In Pipera, pe Emil Racovita, langa iesirea A3 a inceput constructia unui nou Lidl.

Hef

Linia 343 ar trebui modificata. Sa nu mai intre pe Dimitrie Pompeiu, ci sa mearga inainte pana la pod CFR Tunari.

Ar fi mai eficienta si poate, determina cladirile de birouri sa renunte la propriile microbuze. Asa vor avea, 135, 416, 450, 459 si acest 343 care vor deservi zona destul de eficient.


Si daca nu ar mai intoarce atatea microbuze in intersectia cu str George Constantinescu s-ar mai aerisi si Pompeiu putin.

Zilele trecute am atras atentia unui politist de la locala care dirija circulatia ca sunt microbuzele care intorc in intersectie sub nasul lui si intoarcerea in intersectie este interzisa in intersectie. L-am blocat. Nu stia ce sa imi raspunda.

mihaimai

Putea sa raspunda ca nu are atributii sa sanctioneze asemenea contraventii

Hef

dar putea sesiza autoritatile care au atributii. sau era chiar obligat sa o faca.

Fred

E ironic sa sesizezi pe cineva care comite o infractiune despre o contraventie. Politistii locali nu au atributii de dirijare a traficului, daca o fac e abuz in serviciu, trebuia sesizata politia despre asta, e mai grav decat o intoarcere in intersectie. Singurul caz in care politia locala poate sa contribuie la dirijarea traficului este daca ajuta politia rutiera, adica atunci cand e un politist de rutiera acolo si localul il ajuta.

RobertN

Salutare,

Am trecut ieri prin zona pasajului Pipera-Tunari și am rămas cu ochii în degradarea acestuia (am ratat dacă s-a mai abordat acest subiect):









Dacă nu mă înșel, are în jur de 10 ani de la inaugurare, cum mama naibii a ajuns în halul acesta? (retoric, evident)


ionutz_22121989

La noi (aproape) tot ce se construieste in materie de infrastructura, se construieste prost -> pt a cheltui bani periodic.
Am fost anul trecut in Polonia cateva sute de km si in Varsovia si am ramas socat de calitatea lucrarilor de infrastructura. Absolut totul era intretinut (asfalt, marcaje, semaforizare, poduri, pasaje subterane etc) , vopsit, curat...totul arata ca nou.
Cand m-am intors, am avut senzatia ca locuiesc intr-o groapa de gunoi gandindu-ma la ceea ce am vazut in Varsovia si la ceea ce vad zi de zi in Bucuresti.

Cand vezi astfel de lucruri, te gandesti serios daca mai are rost sa cotizezi bani la stat prin taxe sau daca ar fi mai bine sa mergi peste hotare, sa muncesti si sa cotizezi acolo.

RaduC

^^ Dumnezeule!!! Am vazut poduri din beton armat construite in anii 1950 care aratau mult mai bine ca acesta.
Acolo reteta betonului de la pile zici ca a fost proiectata ca pentru betonul de egalizare. Cu siguranta nu s-a specificat/respectat specificatia pentru reteta care sa ia in considerare clasa de expunere. Sarurile de la des-zapezire au accelerat mult prea repede degradarea betonului si actiunea coroziva asupra armaturii.
Sunt curios daca s-ar gasi pe undeva proiectul tehnic al acestui pasaj, merita vazut ce s-a specificat acolo.
Of, doamne of.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

^^ cata vreme rosturile de dilatare si gurile de scurgere nu sunt intretinute sa evacueze apa calumea...si pe unde trebuie...nu e de mirare rezultatul. Dar parca totusi prea repede. Doar 10 ani??
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

NU cumva este vorba despre 2 pasaje diferite?
Cel colorat e cel peste Floreasca si Barbu Vacarescu, dar celalalt, mai degradat, nu este cel peste CF? Cred ca are mai bine de 10 ani, dar nu cu f mult.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

RobertN

^

Cel degradat (pozele afișate astăzi) este pasajul Pipera-Tunari, care supratraversează calea ferată București-Constanța (inaugurat în decembrie 2009). Puteți observa în a doua și a treia poză un sistem de supraveghere video agățat pe acel pilon, imagine ce reprezintă încununarea maximă a administrației locale (cu brand național "Atenție, cade tencuiala").


Cel colorat, cu scurgerile alea varză, este pasajul care supratraversează bd. Barbu Văcărescu.