[B] Infrastructura si transportul public in Pipera si imprejurimi

Started by Ionut, January 20, 2018, 08:32:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Pe acea directie planul este de a face un tramvai. Dar si fata de tramvai suntem la minim 20 de ani distanta. Metrou, poate peste 50
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


voicul

Cam proasta strada Popasului, cel putin pe sensul spre A3 dinspre Bl. Eroilor unde sunt canale peste canale unul mai denivelat ca altul. Pe partea cealalata mi s-a parut chiar ok.

Am zis sa merg asa vs. DN2 - DNCB - A3, dar ma mai gandesc daca o sa o mai intru asa.
Traseul din maps ma salveaza de 3 km, dar ma si baga prin Voluntari unde pot pierde vremea la 2 semafoare, dar problema reala sunt canalele de pe Popasului.


Hef

Toata Pipera este plina de canale aruncate pe toata suprafata partii carosabile. Inclusiv Bd Pipera, bulevard cosntruit de la zero aproape.

Si Emil Racovita (OMV/A3) este praf. A3 este o alternativa prietenoasa cu bucsele si alte subansamble ale masinii.
Insa Pompeiu si FdG au devenit un calvar. Pompeiu s-a este mult mai folosit decand FdG nu mai este o alternativa.

Sper ca primaria 2 sa faca ceva pentru zona. si zona pietonala e praf. aproape ca te afunzi in noroi pe Pompeiu pe capatul dinspre Barbu Vacarescu. FdG este impracticabila pietonal.

Poate trebuie sa punem de un protest in zona.

Hef

La primaria capitalei se afla in lucru proiectarea unor pasarele pietonale care sa traverseze Barbu Vacarescu in zona Promenada.
Acest fapt se intampla din cauza ca pasajul auto construit nu este prevazut cu piste de biciclete sau trotuare.

Insa proiectarea se poticneste pentru ca pe partea dreapta a Barbu Vacarescu pe sensul spre Baneasa nu are unde cobora. Terenul dintre Barbu Vacrescu si Str Gara Herestrau, acea limba verde cu pomi, este a lui Dumitru Dragomir. Iar el intentioneaza sa construiasca blocuri pentru locuinte pe acea suprafata.

Sa speram ca Primaria Capitalei va putea bloca aceasta intentie. Si, de ce nu, poate se expropieze si sa amenajeze un parc in acea zona.


Hef

Da.
Insa eu cred ca nu va obtine autorizațiile necesare vreodata

Hef

De cateva zile strada Popasului este iarasi supraaglomerata. Coada de acces pe A3 dinspre Ploiesti se depaseste breteaua, ajungand pana in A3. Ma gandesc ca e din cauza semaforului de la FdG unde se sta mult.

Hef

De cateva zile, statia de STB de la metrou Pipera, sens spre Str Garii Herastrau a fost mutata. Unde? In dreptul trecerii de pietoni de la strada G. Constantinescu. Toti cei care asteapta autobuz, si sunt ceva persoane pentru ca acolo opresc, pe langa 343 si 616, R416, R450, R459, stau in dreptul trecerii de pietoni. Masinile opresc crezand ca vor sa traverseze. In conclunzie, trafic si mai lent in zona Dimitrie Pompeiu.

bogdan.barbu

Lucrez foarte aproape de intersectia Floreasca-Pipera-Avionului si trec de cateva ori pe zi prin intersectia aia, atat ca sofer cat si ca pieton.

Si ma gandesc ca s-ar fluidiza traficul din zona, ceva mai bine daca avem un pic schimbat pe la semaforizare.

Inainte de a face o solicitare care politia rutiera, vreau sa discutam si aici daca vi se par ok modificarile astea.

1. Atunci cand este verde pentru masini pe Calea Floreasa spre sos Pipera, putem avea verde la trecerile de pietoni BC, DE, FG, GH

2. Atunci cand este verde pentru masini pe Avionului spre Pipera/Floreasa, putem avea verde la trecerile de pietoni AB, DC, GH

3. Atunci cand este verde pentru masini pe soseaua pipera (varianta cu amble sensuri in acelasi timp). , putem avea verde la trecerile de pietoni AB, FG

4. Atunci cand este verde pentru masini pe soseaua pipera (varianta cu semafoare decalate)

4.1 verde la sensul Caramfil-Barbu Vacarescu, verde pt pietoni la AB, FG, GH

4.2 verde la sensul Barbu Vacarescu - Caramfil, verde pt pietoni la AB, DC,FG

5. Nu exista trecere de pietoni A-I, aceasta fiind posibila la semaforul de la intesectia Pipera-Barbu Vacarescu

6 Ar trebui schimbata un pic si sincronizarea semafoarelor, astfel incat sa avem ordinea: Avionului, Floreasca, Pipera si nu cum e acum, Floreasa, Avionului, Pipera.

Gasiti ce inseamna ABCDEFGHI in poza de aici https://drive.google.com/open?id=10grogEN-g4l-hkymz8PbghmAWDWgyhJS (nu am gasit cum sa o setez ca atasament direct la postare)



PS. D,E,H,I - sunt sub pod, desigur.

Hef

Ei nu sunt in stare sa monteze un semafor cu buton la str garii herastrau cu pipera si vrei sa calculeze algoritmi de timpi de semaforizare. Hai ca m-am distrat copios.

rota

@bogdan.barbu cred ca e mai util un email/solicitare catre aspmb(Administratia Strazilor) si Compania Municipala Managementului Traficului Bucuresti (CMMTB)

ma intereseaza si pe mine solicitarea.. keep us posted pls :)

bogdan.barbu

Am trimis astazi pe email solicitari catre Administratia Strazilor, Compania Municipala Managementului Traficului Bucuresti si Brigada Rutiera Bucuresti.
Scriu aici cand primesc raspunsurile de la fiecare in parte.

Hef

Pe Iancu Nicolae, la trecerea de pietoni din fata Britsh School este functional semaforul cu buton instalat saptamana trecuta.

Acest lucru ar trebui sa duca la fluidizarea circulatiei in zona, unde era catastrofa dimineata intre 8 si 9 si dupa amiaza intre 15 si 17.00

Acelasi lucru trebuie facut si in Bucuresti, pe Pompeiu la iesirea de la metrou si la intersectia cu George Constantinescu precum si la Str Garii Herastrau cu Pipera. Daca in Voluntari se poate, Bucurestiul ar trebui sa copieze. Asa cum au facut cu inscriptionarea Autobuzelor.


voicul

S-au tot instalat diverse semafoare cu buton si in B. Evident le-au pus cum a picat. Nu stiu cum, dar toate semafoarele sunt coordonate pe rosu in B.

Spre exemplu aici trebui pus unul dar nu dupa ureche.
Chit ca va fi actionat de pietoni el trebuie sa fie coordonat cu urmatorul astfel incat sa nu fie rosu la masini la asta nou si verde cel din piata (ca oricum pe calea Dorobanti stai minim 10 minute sa treci de stop-ul ala!)