News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Infrastructura si transportul public in Pipera si imprejurimi

Started by Ionut, January 20, 2018, 08:32:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hef

Margand pe jos esti mult mai rapid decat 343. Si chiar daca iei 343, nu duce nicaieri. Inutila linia total.

Hef


Hef


voicul


alexbb

Jumatate de salariu. Sunt curios cum va functiona acel semafor. Practic, acolo sunt foarte multi care vor sa intre sub pod si se blocheaza intreaga intersectie. Tot la fel de multi se uita inainte si nu intra pe Pipera daca nu este loc sub pod (cu claxoanele de rigoare de la cei din spate). In plus, cum ii opresti pe cei care fac dreapta pe Pipera de pe Barbu Vacarescu? Sau vor sincroniza cumva semafoarele?

Noroc cu anul electoral, sper sa puna cateva semafoare pentru pietoni pe Dimitrie Pompeiu si unul pe Floreasca, in fata la Promenada. Atunci merita si a doua jumatate de salariu.

Skynick

De bulevardul asta uitat stim ceva? Barbu Vacarescu. Exista planuri, intentii sa se apuce de el?

Vlad94

Era bine daca se facea un pasaj subteran pietonal pe sub Barbu Vacarescu, eventual cu acces spre statia de metrou Aviatorilor si statia de tramvai.

TibiV

@ Skynick,

Ntz...

Desi reabilitarea liniei de tramvai (linia 5) ar putea sa preia o buna parte din presiunea pe M2...

Dar in cazul asta ar fi nevoie de o reconstructie totala, cum s-a facut pe Colentina si pe Inacului-Pantelimon.
Daca la CF reconstructia totala este "praduirea banului public cu rezultate aproape nule", in cazul liniilor de tramvai din Bucuresti - precum linia 5 de pe Barbu Vacarescu - este singura solutie.

Pentru ca acum vorbim de linie OR (Otelu Rosu), adica placi de beton asezate direct pe pamant, iar in "canalele" acelor placi de beton NU exista sina cu profil CF, ci "niste prime metalice" pe care tramvaiele pot circula - cand nu deraiaza...

Duamna vrea sa cumpere tramvaie noi, care vor deveni in cativa ani "epave noi", daca vor circula pe linii cum este cea de pe Barbu Vacarescu intre Stefan cel Mare si str. Nicolae Caramfil.
Sau pe Calea Calarasilor/Basarabia, sau pe Dudesti, sau pe... sau pe,,,
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

Aia nu era una din statiile la care au schimbat anul trecut bordurile ? :)
(sunt si mai rele decat OR, Damaroaia de exemplu pe bulevardul gloriei)

voicul

Anul trecut ... dar mult mai bine ca penibilii de la Doamna Ghica-Chisinau, care au strica dupa 3 luni spatiul verde (sau era mai putin).

Asa, intr-un an lucrurile, s-au amortizat de sute de ori cu 0 tramvaie (ZERO!), dar cu sute de masini trecute prin statie!
Statia a avut si calatori - cativa cersetori care se mai odihneau acolo.

Posibil sa refoloseasca bordurile.

Cristi N

Pe 30 Noiembrie am trimis o sesizare la Brigada Rutiera privind trecerea la nivel cu CF 800, marcajele din Voluntari, iluminatul de pe A3, etc. Nu pot spune ca raspunsul brigazii m-a dat pe spate dar tot e ceva.  :zen:

Quote
1. Pe A3 tronsonul dintre DNCB si Bucuresti iluminatul functioneaza deficitar. In zona nodului rutier A3 cu DNCB sunt mai multe tronsoane de stalpi care nu functioneaza deloc, iar in zona pasaj CF - giratoriu Gherghitei - Petricani sunt portiuni in care iluminatul functioneaza doar in unele nopti sau se aprinde mult dupa lasarea intunericului.
2. Pe A3 venind dinspre Ploiesti lipseste indicatorul "Sfarsit Autostrada" inainte de giratoriul Gherghitei, acesta nu a fost montat niciodata de la deschiderea traficului.
3. Pe A3 in dreptul semaforului/trecerii de pietoni de la intersectia cu sos. Petricani este o cantitate insemnata de pietris/mortar macinat partial care poate duce la imposibilitatea franarii mai ales in cazul motocicletelor.
4. Pe A3 la aceiasi intersectie marcajul celor 3 benzi este de forma B1 - inainte, B2 si B3 stanga. Consider ca e oportuna modificarea marcajului pentru B2 in: inainte si la stanga avand in vedere ca s-au finalizat lucrarile de largire la la 2 benzi/sens pentru sos. Fabrica de Glucoza
5. Trecerea la nivel cu CF a sos. Petricani/sos. Bucuresti Nord are probleme semnificative de planeitate si necesita o reparatie serioasa. De asemenea, aceasta nu asigura gabaritul normal pentru 2+2 benzi.
6. Pe sos. Bucuresti Nord intre trecerea la nivel cu CF si sensul giratoriu din zona Mc Donalds marcajul este sters pe aproape tot tronsonul, singura zona ok este in dreptul trecerii de pietoni.




Powered by API/PUM imgur uploader

Telvanni

E o pasare de responsabilitate de te doare mintea. Ati observat probabil cum drumul se ingusteaza fix in zona trecerii la nivel desi Petricaniul si apoi continuarea in Voluntari sunt la 4 benzi.

Cristi N

Ingustarea in dreptul CF o inteleg oarecum, probabil trecerea a fost facuta pe vremea cand ambele strazi erau marcate ca fiind 1+1. In schimb nu stiu cum e figurata in acte sos. Bucuresti Nord (bucata dintre CF si Mc Donalds), acolo benzile nu cred ca au mai mult de 3m latime.

peri

Acum vreun an se discuta de Strapungerea Avionului, mai stie cineva ceva?
Pandemia probabil a mai decongestionat traficul din zona in perioada asta, dar din primavara/toamna cand se intoarce lumea la birouri + un nou ansamblu rezidential destul de mare proaspat construit o sa blocheze iar zona.
Daca luam si ca perspectiva de viitor noul spital de la Autobaza STB care e putin mai la nord, avem nevoie ca de aer de mai multe optiuni de traversare.
Nu-mi aduc aminte sa fi vazul nici in discutiile duamnei, dar nici la Nicusor de vreo aluzie la aceasta strapungere.
Parca se incepuse si in Voluntari asfaltarea unor stradute care ar mai facilita ocolirea bulevardului principal. S-a mai miscat ceva pe acolo?

paullie

Avem topic dedicat pentru Avionului - Nisipoasa. Dar ... nu misca nimic.

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2061.0

Iar cu Nicusor ... o sa le faca gara de tren nu pasaj.