[B] Infrastructura si transportul public in Pipera si imprejurimi

Started by Ionut, January 20, 2018, 08:32:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cristi N

S-ar putea sa fi taiat cateva secunde de la directia dinspre Ploiesti si sa le fi realocat pentru Fabrica de Glucoza sau Petricani.

perfidus

Quote from: Ionut on December 29, 2018, 07:54:01 AM

Tot în faza de studiu de fezabilitate se află și Pasajele Doamna Ghica, Andronache și Petricani, anunțate încă de acum 10 ani de reprezentanții municipalității.

Hotnews

SF-urile se fac tot de catre compania primariei? Daca da, intrevad aici niste probleme pe viitor.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Are PMB firma de proiectare? Studiile, evident, ar trebui scoase la licitație... Si să fie făcute profesionist de firme de proiectare cu experienta.

perfidus

Da, are, SF-ul pentru prelungirea Ghencea este facut de Compania Municipala de Dezvoltare Durabila SA.

Vezi postarea de aici in topicul dedicat.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Iulika0069

Intersectia A3 cu Petricani nu se va putea rezolva fara un pasaj; doar sens giratoriu sau semaforizare nu are cum sa absoarba traficul din toate directiile..
Iar cand va fi gata si bucata Dumbrava - Buzau, game over!

Legat de pasaj: sper sa fie facut pe directia Petricani-Petricani, nu cum am tot auzit pareri ca in zona "deranjeaza linia de tramvai" sau "linia de tramvai sa fie ingropata"..

Cat de greu o fi sa intelegem ca pasajele trebuie facute pe inele, nu pe radiale?

Deci: pasaj subteran cu 1/2 benzi (io zic ca o banda ar fi suficient - vezi pasajul facut la iesirea A1 de la Pitesti) pe Petricani + giratoriu deasupra.

Nu cred ca are rost sa visam la inca un pasaj suprateran pe directia A3 - stanga spre Petricani (sau invers, pe directia Petricani - stanga spre A3). In felul acesta, A3 intra/iesi fara restrictii in inel..

Sorin62

Quote from: Cristi N on January 10, 2019, 10:32:36 AM
S-ar putea sa fi taiat cateva secunde de la directia dinspre Ploiesti si sa le fi realocat pentru Fabrica de Glucoza sau Petricani.

Fac zilnic naveta. Deschiderea A3 până în Petricani îmi aduce o economie de 15-20 min, atât pînă la intrarea în Lacul Tei cât și până la Rondul Pipera.
Fabrica de Glucoză va deveni atractivă doar după lărgire.

Vedem după ce încep școlile cum va fi traficul.

voicul

A observat cineva ca timpul la semafor FDG - Petricani sa fie variabil in functie de ora (adica inteligent)?

E clar ca la ora asta nu vine nimeni pe A3.
sau
E clar ca se poate schimba odata la 5 minute timpul in intersectie si A3 sa primeasca cel mai putin timp.





Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Corect.
Trebuia sa scriu eu mai clar ora. Pe intervalul 16-20 e liber pe A3 si atunci ar putea sa fie micsorat timpul la semaforul de pe A3.
Asta daca semaforul este inteligent.

L.E
Pun si o poza de la 9.38: Petricani plin, A3 s-a golit. Ideea e ca acolo s-ar mai putea optimiza semaforul, numai sa vada cine trebuie.





Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

Strazile din Zona Pipera nu pot prelua fluxul de masini. Asa a fost si inainte de A3. Nu e ceva nou. La aceasta ora s eumbla degeaba la semafor, pentru ca nu au cum sa intre mai multe masini: se vor bloca oricum cautand locuri de parcare, sau evitand pietonii.
Seara in schimb, ar trebui modificati timpii de la semafor, cum a sugerat @voicul.
Eu am aceeasi problema cu straduta care duce la parcarea de la Cocor. In unele dimineti fac 3-5 minute pe 100m, deoarece multi folosesc strada ca scurtatura intre Corneliu Coposu si IC Bratianu, unde se sta destul de mult deoarece se intra exact la iesirea din pasaj.

Ca o concluzie, A3  nu a adus nici o imbunatatire, dar nici nu a agravat traficul din Pipera la orele diminetii, in schimb are avantaje vizibile seara si in weekend. Plus a eliberat Soseaua Colentina (chiar si in poza lui TibiV se observa ca blocajul incepe inainte de D-na Ghica, in schimb la Fundeni este liber pe sensul de intrare)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Hef

De maine intra in vigoare noi prevederile adresei nr. 136/17.01.2019 emisa de Politia Locala Voluntari.

Pe scurt este vorba despre masuri de fluidizare a traficului pe str. Emil Racovita, respectiv:

- Sens unic pe strada Toma Caragiu din directia Bd. Pipera catre str. Emil Racovita

- Sens unic pe str. Emil Racovita, pe segmentul de drum cuprins intre intersectia cu str. Toma Caragiu si intersectia cu sos. Bucuresti-Nord, in directia dinspre cartierul nostru spre OMV.

Aveti atasata comunicarea oficiala in acest sens.

http://www.primaria-voluntari.ro/posts/qNnbtjvLhaGvubik8

Hef

Acolo va fi un conflict de trafic. Cele doua sensuri se vor intersecta.

alexbb

QuoteA observat cineva ca timpul la semafor FDG - Petricani sa fie variabil in functie de ora (adica inteligent)?

Au marit timpul pentru FdGc, dar nu este inteligent. Saptamana trecuta am plecat din pipera pe FdG destul de tarziu, dupa 8 seara. Cred ca am prins 5 sau 6 semafoare pe FdGc, iar cand am ajuns aproape de intersectie pe verde pentru Petricani dinspre Tei au trecut 4-5 masini, iar pe A3 asemanator, in rest semaforul statea pe verde fara sa treaca nimeni.   :bash:

Goldmund


cezar-mario2012

 Dacă ar fi o linie de metrou pe direcția Titan - Chișinău - Doamna Ghica - Tei - Pipera, traficul de suprafață s-ar diminua semnificativ.