[B] Infrastructura si transportul public in Pipera si imprejurimi

Started by Ionut, January 20, 2018, 08:32:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

subway

Investitor/beneficiar cine? Acelasi PMB?
Luat de fraier cine? Acelasi bucurestean pagubos?

Hef

Pe Dimitrie Pompeiu se suprainalta bordurile de vre-o luna. Bordurile de la spatiul verde.
Va fi iar o lucrare precum cea de la Dna Ghica? Azi suprainalta ei bordurile si in curand vor sapa altii in spate sa refaca strada? Iar se arunca bani pe fereastra larg deschisa.

yetiman

 :D Pai daca pe exteriorul ferestrei este "cine trebuie"... , cum sa nu le arunce bani...
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

al3x

Salut!
Azi, stand cu succes in trafic pe Dimitrie Pompeiu ma gandeam cum s-ar putea rezolva problema. Am identificat 3-4 masuri care ar avea impact major:
1. Lungirea M4 cu inca 2 statii: una pe undeva pe Petricani, zona dintre Petricani si A3 sigur se va dezvolta mult in anii urmatori) si una la sensul giratoriu cu Soseaua Pipera. Astfel nu vor mai fi in trafic cateva zeci de autobuze care circula intre metrou Pipera si Voluntari, zona de birouri.
2. Scoaterea liniei de tramvai de pe Dimitrie Pompeiu si transformarea in bulevard cu 2 benzi pe sens(cum va fi si FdG).
3. Amenajarea statiei CFR Pipera si 2-3 trenuri in intervalele orare aglomerate. Astfel s-ar elibera si metroul si traficul. Multi colegi de ai mei prefera sa vina cu masina din cauza ca trebuie sa schimbe de prea multe ori metroul si ar face si mai mult decat fac acum cu metroul.
4. Construire pasaj subteran/suprateran sub/peste linia CFR care trece pe Petricani.

vermont

Sunt sigur ca punctul 2 va aduce si mai mult trafic ....nu va ajuta traficul in zona

Hef

1. Metroul ar trebui dus pana la Centura, cel putin.
2. Autobuzele care intorc in intersectia de la Pompeiu si G Constantinescu ar trebui oprite sau amenajata terminal pentru ele. In prezent sunt 4 linii de transport in comun de la metrou care ajung la acele cladiri. In urma cu un an nu era nici una.
3. Tramvai - modernizata linia si "intepata" in linia 21, pentru transfer rapid la Obor
4. Trenurile ar duce ... unde?
5. pasajul este "in constructie" conform afisului urias de la Dna Ghica. Poate chiar finalizat. Dar nu il vedem noi. Suntem hate-ri.

In rest, sunt atatea solutii acolo, si mai scumpe si mai ieftine, si mai rapide si ai lente. Dar, primarii sau consilierii lor nu au drum in zona. Nu sunt corporatristi. Atatia bani vin din impozite din zona asta si asa de putia atentie data de autoritati. Dar, sigur vor pune panselute. In Ianuarie. Ca cele puse la obor zilele trecute arata "spectaculos" de degerate.

nirolf

Problemele din zona Pipera sunt cunoscute, doar că nu-i interesează: jumătate din cei care lucrează acolo nu s-au deranjat să-și facă buletin de București, deci nu votează. Jumătate din ceilalți oricum nu votează, ei sunt ființe "superioare" pe care nu-i interesează politica. Din ce mai rămâne, marea majoritate nu votează din principiu cu administrația curentă. Prin urmare, administrația îi ignoră cu succes, banii la buget intră oricum!

Hef

Nu sunt de acord cu tine. Sunt supozitii. Si chiar daca ar fi asa, administratia se face pentru tot poporu, nu numai pentru votanti.

Pe de alta parte acelasi lucru se intampla si cu Pipera. Votantii sunt in Voluntari. Banii vin din Pipera. Asa ca .... de ce sa dezvoltam infrastructura in Pipera.



Hef

Desene. Mai mult de atat nu sunt aceste planse.

Ei schimba bordurile si pregatesc terenul pentru panselute.
Intre timp faci 2 ore de la Green Court la Mobexpert.

voicul

Poate cineva de la semafoare sta ca prostul 20 de minute in trafic si realizeaza ca aglomeratia de pe BV din la intersectia cu sos. Pipera este cauzata fix de acest semafor.

Daca ar merge, ceea ce prespune sa existe, ceea ce nu se intampla acum!, nu s-ar mai bloca intersectia de mai sus.

Ne-ar ajuta sa va faceti munca !!!

punktnet

Strada aia trebuie închisă la capătul spre pipera și ai rezolvat balamucul.
Just kidding.

Hef

O inchizi si maresti "blamucul" la FdG.

Un semafor cu buton ar fi o solutie de compromis.
Un pasaj subteran pana la metrou ar fi solutia optima + semaforul cu buton.

O iesire mai "naturala" pe sub pod spre Barbu Vacarescu, pentru cei ce vin de pe str Garii Herastrau si merg care Floreasca, eventula cu semafor si acolo, si ceva sincronizare.

Sunt solutii, si mai ieftine si mai scumpe.


Cristi N

In momentul asta nu ai cum sa inchizi respectiva strada. Mai e si un traseu de autobuz care o foloseste, indicativ 343: link

In viitor s-ar putea reamenaja terminalul de tramvai de pe Pompeiu si sa avem o legatura de acolo spre sos. Pipera inlocuind astfel Gara Herastrau.

nirolf

343 ăla e o glumă proastă, n-am văzut mai mult de 5 călători în el la oră de vârf. Normal, stă blocat în trafic cu restul mașinilor. Cine vine din Tei merge cu 16/36 care au traseu separat, eventual combinat cu metroul dacă vrei să ajungi în zona Barbu Văcărescu.