[B] Infrastructura si transportul public in Pipera si imprejurimi

Started by Ionut, January 20, 2018, 08:32:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

soldy82

Concluziile dupa o saptamana de autostrada urbana:
- Gherghitei/Negulescu Petre sufocate in multe momente de trafic;
- puțini tin cont (sau nu stiu) ca Negulescu Petre e strada cu cedeaza la fiecare intersecție, nu drum cu prioritate. Numarul incidentelor/accidentelor a crescut;
- Petricani mai liber :).

dr4qul4

Salut,
Pe ce directie ai folosi Negulescu Petre? Posibil sa fie un rateu dat de waze si urmat de turma...
@voicul, eu folosesc acea strada de dinainte sa se deschida Dedeman. Insa te ajuta doar pe iesire. Si doar putin, ca dupa tot in coda te pui (merge sa folosesti breteaua paralela cu DN1 dar se mai blocheaza si aia).

Pun si 3 poze de azi, care arta un Petricani atat de gol incat imi iminteste de cum arata acum 10 ani (cand foloseam FdG si Petricani ca sa ajung din Aviatiei in Colentina). Repet ora 13:45, joi, inainte de startul sarbatorilor de Craciun.
(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alexbb

Cum spunea si BIGRED, traficul de seara pe D. Pompeiu, FdG si Gara Herastrau a devenit imposibil. Incepand cu ora 16:00 toate cele 3 strazi devin blocate. 1km pe FdGc in 40min. 30 metri pe D. Pompeiu in 15 minute (ati citit bine, 30 metri). Mi-ar placea sa am puterea sa mut pentru cateva luni Primariile sector 2, generala si voluntari, si poate si CNAIR pe strada George Constantinescu, in locul Medicover. Este o bataie de joc incredibila. De mai bine de 10 ani dreptunghiul cuprins intre cele 3 strazi si Petricani este sufocat de cladiri de birouri, si in continuare se dau autorizatii de constructie pentru birouri si locuinte pe banda rulanta, iar pentru infrastructura si transportul in comun din zona, doar sloganuri, lozinci si scuipati in ochi. Nici macar un amarat de semafor cu comanda pentru pietoni, sau niste trotuare decente. Cum e posibil asa ceva?

Goldmund

alexbb,
atata timp cat te miri de ceva ce nu este in regula in oras, mai exista o sansa pt. acea zona, in viitor.
Trotuare decente cum scrii, vor exista cand urbanistii nostri vor avea ceva de spus si impus, mai ales daca vor fi profesionisti, iar decidentii vor fi ceva (mult) mai scoliti - traiasca meritocratia!

dr4qul4

Aseara m-am uitat de cateva ori pe google traffic si Petricani-ul a fost mereu liber. La fel si Andronache. Nici macar la D-na Ghica nu era vreun blocaj de speriat. La fel, Kiseleff-ul era decent
Asta in conditiile in care, la Busteni si Comarnic a fost ca dupa Craciun.
Sa vedem acum ce va fi dupa Revelion, cand e cel mai mare trafic.

Singura strada care pare ca e blocata mereu, este Fabrica de Glucoza. Dar acolo asa va fi pana se termina santierul. Si chiar si dupa (densitatea este imensa in zona iar reteaua stradala a ramas la nivel de ulite)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Cred ca este absolut irelevant traficul de acum, din perioada de Sarbatori.
Ne vom lamuri cu adevarat abia atunci cand se revine la trafic normal, adica undeva dupa mijlocul lunii ianuarie.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Cum sa fie irelevant? Pentru cei care se intorc de la munte este mana cereasca ca nu mai stau blocati la bariera la Andronache sau pe centura. Mai ales dupa ce au stat 2-3 ore blocati pe VP.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Hef

Traficul din zilele acestea este irelevant in zona Pipera. Dupa 15 ianuarie sau choar dupa 7 februarie (vacanta de iarana a copiilor) va fi testul de trafic dat de finalizarea A3.

Ce este relevant este faptul ca pmb sau primaria s2 nu fac nimic in zona. Nu interzic parcarea pe gherghitei astfel incat sa nu se creeze blocaje.

Cred ca si reconfigurarea intersectiei Colentina/Fundeni/Gherghitei/Andronache trebuie luata in considerare asap.

ghrt

Stau pe Vergului şi am testat varianta Fundeni-str Gherghiţei. La intersecţia Fundeni-Gherghiţei poţi să prinzi aglomerată intersecţia şi e mai greu să te încadrezi, apoi până la str Fabrica de Gheaţă se poate bloca (unicul sens) din cauza celor care fac stânga. Apoi e ok.
De pe Vergului preferam DNCB-A3, deşi Waze a indicat întotdeauna Fundeni-Andronache-DNCB-A3, din cauza intersecţiei cu CF la nivel; cu excepţiei orelor matinale (7-9) când ieşirea din Bucureşti prin Pantelimon (DN3) e blocată.
Părerea mea, deoarece Fundeni duce deja un trafic masiv spre Colentina, ar trebui optimizată intersecţia de la dna Ghica cu un pasaj pe str Dna Ghica şi un verde intermitent la semaforul dintre bd Lacul Tei şi Petricani, pentru a se distribui mai mult trafic pe acolo.
Cont (aproape) inactiv.

Cristi N

Te referi la un verde intermitent pentru inainte pe Dna Ghica directia Colentina -> Petricani, nu? Acolo ar fi util mai ale in perioadele in care e traficul lejer, e frustrant sa stai la semaforul ala si sa nu vina nimeni dinspre Lacul Tei, iar pietoni rar am vazut sa mai treaca vreunul. Stiu ca dimineata, la ora de varf intersectia trece pe galben intermitent, aparent e cea mai buna varianta.

Iulika0069

Consider de importanta majora pt Bucuresti dezvoltarea unui inel central-median, care sa includa Pasaj Nicolae Grigorescu - Dna Ghica - Petricani - Soseaua Pipera (cu un drum de legatura pe langa calea ferata) - Aviatorilor - Arcul de Triumf - Podul Grant. Pasi:

- avand in vedere blocajul de acum pe N. Caramfil, as desfiinta semaforul conform schema, cu 1 banda separata pe directia Aviatorilor + treceri de pieton la buton, si departate 10-15m de intersectie

- orice pasaj vom dori sa facem la Aviatorilor si Arcul de Triumf, sa fie pe directia inelului; dar, pana atunci:

  • Bd. Aviatorilor: banda dedicata (separata) pentru dreapta, pe venind dinspre Caramfil
  • Bd. Maresal Averescu: facut rost de 3 benzi, doar pe directia spre Arcul de Triumf, de la intersectia cu Marasti


In partea Dna Ghica - Petricani, cel mai "simplu" e cu pasaje si tuneluri; dar, pana atunci:

- intersectia Dna Ghica+Colentina: largita intersectia cu inca 2 benzi, a.i. sa fie 3 benzi pentru inainte si la stanga, si una separata pt dreapta + insula pentru pietoni (gen cum e la Delfinului si in alte parti)
Se poate face asta fara probleme, acum sunt doar niste masini parcate pe trotuar..

- intersectia Dna Ghica+Lacul Tei: transformata in sens giratoriu, cu banda dedicata (separata) pe directia Dna Ghica - Petricani

   

Ionut

Bilanțul marilor lucrări de infrastructură din București

Tot în faza de studiu de fezabilitate se află și Pasajele Doamna Ghica, Andronache și Petricani, anunțate încă de acum 10 ani de reprezentanții municipalității.

Hotnews

slartibartfast

Am mers de mai multe ori pe giratoriul Gherghiței cu ieșire spre șos. Fundeni și invers. Pe Gherghiței încă sunt multe mașini parcate pe prima bandă, ceea ce încurcă destul de rău. Dinspre Fundeni spre autostradă, trecerea prin marea intersecție și pe strada Gherghiței e o variantă foarte OK. Invers, ieșind din autostradă și circulând pe Gherghiței spre intersecție, mai puțin. Waze simte mai mereu nevoia să mă ducă pe străduțe gen Mihai Tudor și Oituz către Andronache, și asta pentru că semaforul de pe strada Gherghiței are în continuare timpi foarte nefavorabili: un verde foarte scurt, sub 30 de secunde; în timp ce Andronache e în continuare nesemaforizată, intrarea în intersecție făcându-se liber când e roșu pe Colentina.

paulmare

La intersectia doamna Ghica - Lacul Tei se va circula mult mai bine, duamna primar "infrumuseteaza" intersectia si pune borduri noi, cu bordurile noi se vor rezolva problemele din trafic si se va circula mult mai bine.

Hef

Asatazi, chiar daca nu e varf de trafic, pentru ca scolile nu au inceput, am luat semaforul de la petricani, pe A3, de la rond Gherghitei (sau Fundeni, cum i s-o spune). Pe sensul drepata si si inainte este o singura banda. Pe sensul stanga (spre Tei) sunt 2 benzi. In intersectie un politist. Iar (chestie care mi-a mers la suflet) pe cei care incercau sa mearga inainte, dar se inscrisesera pene banda din mijloc, ii forta sa sa mearga la stanga spre Tei.

Vom vedea cum vor decurge lucrurile de saptamana viitoare.

In alta ordine de idei, de la DNCB, noaptea, din cauza iluminatului lipsa se merge destul de central astfel ca nu se pot folosi cele 3 benzi. se formeaza alte 2 mai pe centru.