Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 26 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

#8040
De notat ca segmentul A0N1 al Pizza pare delimitat deja, la o luna de la OIL pentru PT.  Poate e vreun dronist care sa investigheze lotul lor, poate se vad si ceva miscari pe teren. 

Nu cred ca o sa vedem nodul A2 dat in circulatie mai devreme de la vara, si fara ceva dramatic schimbat la presupusul noul Aktor=Intrakat, nu cred ca se va deschide nodul cu A1 in 2024.  Sa vedem cum se decid sa faca rematchul A0 intre Pizza si Aktor, ca pe A10 au facut o tragedie.

hefaistos

Ser sa nu fie reeditarea A10, pentru ca aici Aktor are un avans de 4 ani. Și sper totuși ca Aktor termina în 2025.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

nohablaespanol

Ma uit la filmarea ASCORO si observ ca indicatoarele de pe bretelele nodului A0xDN1 pe directia A0 sunt pe fundal albastru. Complet eronat.
Inclusiv indicatorul de pe DN1, spre A0, este pe fundal albastru.

Desigur ca la nodurile A0xDN6 si A0xDN5 nu este asa, ci sunt corect facute indicatoarele (directiile exclusiv catre autostrada pe fundal verde).

Chiar nu verifica nimeni lucrurile astea? Suntem departe chiar si de o minima consecventa si respect pentru logica si normative.

Konter

#8043
Wishful thinking e putin spus  :D
Vad ca ei inca mai cofreaza si betoneaza manual santurile, restul lucreaza mecanizat de vreo 10 ani.
In alta ordine de idei, euroconstruct mai exista in santier sau doar aktor? Poate daca i-ar prelua cineva o sa se miste ca in cazul VO Barlad si sa nu se ajunga la reziliere.

Lotul 3 Sud al Autostrăzii Bucureștiului A0 este "cea mai importantă lucrare pe care trebuie să o finalizăm anul viitor", consideră Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în cadrul Ministerului Transporturilor.
Astfel, cu ocazia unei vizite inopinate pe șantier, acesta le-a transmis reprezentanților constructorului că acest contract va fi finalizat cu siguranță anul viitor.
Constructorul este Asocierea Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA) – Euro Construct Trading 98 SRL.
În prezent, stadiul lucrărilor pe acest lot este următorul:
* au fost executate primele tronsoane experimentale cu balast stabilizat;
* la pasajul pe autostradă peste A1 București – Pitești au fost asamblate la sol grinzile metalice pentru deschiderile 1, iar în urma discuțiilor, constructorul și-a asumat că în maximum 30 de zile, grinzile metalice vor fi montate pe structurile pasajului;
* au sosit în șantier primele aparate de reazem pentru grinzi, iar montarea acestora va începe săptămâna viitoare;
* la pasajul pe autostradă peste CF Bucureşti – Craiova (sat Țegheş, comuna Domnești), au fost finalizate infrastructurile;
* la podul pe autostradă peste râul Sabar (sat Dârvari, comuna Ciorogârla), continuă lucrările la pila Dârvari;
* la pasajul pe autostradă peste DJ601 (Ciorogârla) au fost finalizate infrastructurile;
* la podul pe autostradă peste râul Ciorogârla au fost finalizate infrastructurile;
* la pasajul peste autostradă pe DC126 (Clinceni), au fost forați, armați și betonați 29 din cei 36 de piloți;
* la pasajul pe DJ602 peste autostradă (Ciorogârla): au fost finalizate infrastructurile;
* La pasajul peste autostradă pe DC125 (Țegheş): au fost forați, armați și betonați 26 din cei 36 de piloți;
* la trei pasaje peste autostradă, pe DC128, pe DC158 (ambele în Dârvari) și unul în Domnești: continuă lucrările aferente culeelor;
* continuă lucrările de umpluturi la corpul de drum cu material necoeziv pentru traseul autostrăzii;
* continuă lucrările la sistemul de scurgere a apelor și de cofrare și betonare a șanțurilor pereate;
* continuă relocarea rețelelor de utilități pe amplasamentul șantierului – gaze, apă-canal și telecomunicații, dar încă nu a început relocarea rețelelor electrice; constructorul a promis că în următoarele două săptămâni vor demara și aceste relocări.

florin74

Doar Aktor. Euroconstruct a iesit din schema de ceva timp

carutasul

dacă au venit aparatele de reazem tot mai avem de doi bani speranță pentru la anul :)
Încă mai sunt de forat piloți în două locuri, turcii cu "tumulii" lor au fost vitezomani prin comparație ...

nedcatalin

Mie imi pare ca indicatoarele instalate de UMB sunt complet diferite ca si cand au fost confectionate de ei undeva in curte, dupa cum i-a taiat capul. Pare ca si fontul e la fel dar nu prea, evident ca nu se respecta sechema de culori de pe sud, albastrul mi se pare in filmari mai deschis la culoare, dar cea mai mare diferenta: sagetile lungi pe care nu le-am mai vazut nicaieri pana acum.

E ca si cand Vesta nu a livrat la timp si au zis ca lasa ca facem noi... Pacat!

pasa_andrei

Domnul Scriosteanu :

A𝗰𝘂𝗺, 𝗽𝗲 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟭 𝗦𝘂𝗱 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬
Mă aflu acum pe șantierul Lotului 1 Sud al Autostrăzii Bucureștiului #A0, la intersecția cu DN4, unde, după cum se vede, constructorul depune toate eforturile pentru deschiderea circulației până la sfârșitul anului între DN5 și DN4.
Cu toate eforturile, deschiderea circulației in acest an depinde foarte mult de evoluția vremii în următoarele săptămâni.

Sursa: https://www.facebook.com/search/top?q=irinel%20ionel%20scriosteanu

shift2rail

^ totusi, ce conditii meteo poti astepta in Decembrie, ptr a spune ca "depinzi de vreme"?

horatiu.cosma

#8049
Toată lumea din MTI și CNAIR știe că nu se deschide anul ăsta A0 între DN5 și DN4. Singura lor preocupare e cum să îmbrace deznodământul, cine va fi vinovatul de serviciu. Și cred că e simplu de intuit din comunicarea publică: iarna din decembrie.

carutasul

depinde foarte mult cât de uscat și de cald va fi în următoarele 7-8 săptămâni :)

mike_us

Majoritatea discuțiilor de A0 au fost in ultima perioada DN5 - DN4. Din punctul meu de vedere e bătălia mica. Chiar in ritmul încet al turcilor o sa fie gata in primăvara. Bătăliile mai mari sunt:

  • Cind poate Aktor sa închidă inelul sudic? 2024? 2025?
  • Cind pot chinezi sa termine cei 2-3 km sa folosim ce a terminat UMB pe nord.


Konter

Pe lotul Aktor am vazut utilaje de la Activ Group Management in postarea lui Scriosteanu, nu i-am zarit pana acum.
Au multe utilaje si vreo 500 de oameni, lucrau bine la drumurile de la pod pentru webuild. Poate ii rezolva ei cu terasamentele.

Xed

^^^^ Eu tocmai pentru a arata ipocrizia secretarului de stat am facut acea captura de ecran si am postat-o aici. :)

Costi

#8054
    Pentru optimisti....
Exista pe traseul lotului 3 sud un pasaj peste DC 125 Clinceni-Ordoreanu, la care nu numai ca nu au inceput lucrul, dar nu au mutat nici utilitatile de pe apmpasament, respectiv gazele si curentul. Ba am mai auzit ca se si modifica nitel proiectul pe acolo. Mai devreme de noiembrie/decembrie 2024 doar cu potiuna magica de la druid  :lol:
 sau vara/toamana 2025 realist...