Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 12 Guests are viewing this topic.

26ld

^^Multumesc pentru raspuns, nu intelegeam de ce se discuta atat cat la % din trafic va fi preluat si din astea.

naivu

Quote from: horatiu.cosma on November 26, 2023, 01:25:02 PM... S-au analizat 16 iterații ..., trebuie DNCB dublat și pe sectorul Rizzani, ...
Dar pe sectorul de SE al DNCB (DN4-Splai-A2) a reieșit că trebuie dublat sau nu? Întreb pt că zona pare să fie intr-o umbră totală! Nu se întâmplă nimic, nu pare să se pregătească nimic.

horatiu.cosma

Dacă ar fi reieșit din studiu asta, aș fi scris.

DragosC

@danutzu_1069 adica masini mici, turisme.

Deci cam 40% ar trebui sa se duca de la DNCB catre A0 ?

Nu stiu, poate cu radialele terminate...

Din experienta mea de locuitor la porumb, sunt cateva sute de mii de locuitori in localitatile externe DNCB care fie merg la lucru in bucuresti, fie au de dus copiii acolo (trecem peste legislatia tampita care le permite sa aplice in afara localitatii de resedinta).

Din astia, o mare parte intra pe DNCB undeva, merg cat merg pe DNCB si apoi intra in interiorul capitalei pe altundeva, iar seara repeta in sens invers.

Adica nu vor alege niciodata A0 ca sa ocoleasca si mai mult, mai ales cat nu exista radialele prin localitatile lor, si chiar si atunci vor circula direct prin radiale pana in bucuresti si inapoi.

Adica in ambele scenarii A0 va fi relativ slab folosita, cu diferenta ca in al doilea scenariu va fi degrevata DNCB.

Si nici nu am intrat in transportul periurban, centura de CF, etc.
Nu spera si nu ai teama

dacibesti

#8074
Poze de azi 26 nov, ora 12 de la locul in care A0NL1 se itersecteaza cu DJ143





Powered by API/PUM imgur uploader

Geostud executa forajele geo duminica la pranz pe o vreme (cel putin) nasoala. Din spusele lor forajele se fac pana la o adancime intre 30 si 35m.
In acest loc A0 vine in plan, va trece printre primele doua indicatoare din fata Dusterului, urmand ca drumul judetean sa o supratraverseze.





Powered by API/PUM imgur uploader

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)

aby28

Dece nu exista parcările lângă nodul cu DN1?

Îmi place că avem parcări muzeu între A3 și DN2 dar nu acem parcări unde chiar o să fie folosită autostrada...

dumbravaandrei

In general nu e bine sa concentrezi in acelasi punct parcari si noduri, intrucat sunt infrastructuri care necesita spatii largi de implementare iar pe timpul functionarii autostrazii necesita timp indelungat de angajare/degajare a traficului. La nodul cu DN1 fix asta mai lipsea, o parcare...

danutzu_1069

Parcare va fi acolo unde este începută, dar parca se spunea ca va fi data în concesiune... (daca nu gresesc...)

ovicor

Cred ca la acea parcare facea referire @aby28.

StefanCelMare

@DragosC
Cea mai bună dovadă că tot trebuie dublat DNCB este Clujul.
Degeaba s-au făcut variante pentru trafic greu, traficul local tot rămâne sufocant.
Cum spunea și Horațiu din studii, DNCB trebuie dublat, e o investiție care e probabil printre cele mai logice din România.
Evident și ,,increased capacity" are o limită de la care devine nociv, dar ,,one lane" e absolut insuficient pentru o conurbație de peste 2 milioane de locuitori.

DragosC

#8080
@StefanCelMare exact ce am spus si eu, complet de acord.

A0 imi pare ca va fi folosita la deplinul potential de catre traficul greu, de tranzit care ocoleste Bucurestiul, ceea ce e ok.

Insa DNCB va continua sa fie folosita la greu chiar si dupa ce A0 va fi gata, motiv pentru care nu vad niciun motiv pentru a nu se dubla si aduce in conditii urgent (DNCB), in loc sa ni se spuna sa avem rabdare ca A0 ii va lua locul peste 2-3 ani, pentru ca nu va fi asa.

E ca si cum mi-ar spune cineva ca in loc sa repare drumul praf de un km de la mine pana unde vreau sa ajung, sa ocolesc pe centura moderna (si de 3 ori mai lunga), si sa pierd o ora in plus.

Nu ma incalzeste cu nimic ca merg pe un drum bun daca ajung mai tarziu unde am nevoie.
Nu spera si nu ai teama

dr4qul4

A0 va fi folosit si de catre cei care au Bucurestiul ca punct de O/D.
Vom iesi direct catre A0, si dupa ne vom indrepta catre A1/A2/A3/DN5. La fel si la intoarcere. Venind dinspre A1, nu va mai traversa nimeni Iuliu Maniu ca sa ajunga in alta zona a orasului.
Acum, DNCB nu este o alternativa, si chiar daca va disaprea coada de tiruri de la Chiajna, tot va fi mai bine pe A0 (atat timp cat destinatia este dupa urmatorul nod).
A0 va imbunatati simtitor traficul atat in oras, cat si pe DNCB. Dar asta nu inseamna ca nu avem neaparat nevoie sa denivelam si dublam complet DNCB-ul. Si cu siguranta nu avem nevoie de alte giratorii pe DNCB sau de intrari/iesiri prin viraj la stanga.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

misiekwas

^Depinde, A0 va avea si folosinta pentru trafic din Bucuresti, pentru ca va fi mai previzibila in privinta de timp. Daca te vei duce de exemplu intre Pallady si Drumul Taberei, as spune ca vei lua in calcul A0, pentru ca pe DNCB asa cum este, nu poti sa planifici drumul in ceea ce priveste timpul. Acelasi lucru daca destinatia ta este in afara Bucurestiului (de exemplu te duci la Constanta sau Craiova). Si sigur ca DNCB va ramane folosita foarte mult, dar doua avantaje majore:
1. parte din trafic din oras se va muta pe DNCB, pe cand parte din cel de DNCB se va muta catre A0.
2. Vei avea alternativa, in momentul de fata daca se blocheaza DNCB-ul, nu prea poti sa eviti blocajul decat prin oras.
3. Din punctul de vedere de DNCB in sine, va permite sa faca modernizarii pe DNCB in conditii mai bune si nu sub trafic infernal cum avem acum.

hefaistos

Hai sa vedem ce se întâmplă după ce se deschid primele doua tronsoane de pe sud. De-abia atunci vom putea aprecia cât se va elibera DNCB. Opinia mea e ca după ce se deschide și lotul Aktor nu vom mai vedea ambuteiaje pe DNCB. Dar e doar o opinie subiectiva.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

Si eu am aceeasi parere, DNCB sud nu va mai avea ambuteiaje, DAR sa nu mai faca si alte giratorii, intersectii cu virare la stanga sau treceri de pietoni pe DNCB.

Din Pallady in Dr Taberei, A0 nu va fi niciodata o solutie. Ocolul este mult prea mare. Nici DNCB nu va fi o solutie, decat in cazul in care destinatia este Prelungirea Ghencea.
Stam si dezbate "ce-ar fi", ca momentan nu avem mare lucru... Aktori inca mimeaza ca lucreaza. Si fara lotul lor, toate specualtiile noastre se prabusesc ca un castel de carti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist