Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Tavi

Grinzile pe lot aktor sunt executate? Nu ma refer la cele de la A1xA0.

florin74

Da. Si din cate stiu cred ca s-a modificat si solutia initiala cu podurile arc care era extrem de complicata.

reed


DragosC

Care sunt valorile de trafic preconizate pe A0 in general, ca presupun ca va fi la "ghici" daca sa o iei pe nord sau pe sud, cand vor fi gata ambele ?

Mai precis, ce procentaj din traficul actual de pe DNCB se va muta pe A0 ?

Am asa o banuiala ca nu foarte mult, si ca majoritatea celor care traficheaza DNCB sunt soferi mici cu treaba prin zona metropolitana, nu transportatorii de marfa.

Si ca daca am dreptate, ar trebui sa punem presiune mai multa pe aricii aia sa dubleze DNCB peste tot si sa asfalteze cum trebuie pe segmentele din DNCB nord care nu au uzura nici dupa aproape 10 ani.
Nu spera si nu ai teama

oneLess

^ Dacă o sută de colegi de susțin cu analize și calcule că trebuie să o iei pe A0S iar waze îți recomandă să o iei pe A0N , tu pe unde te duci ?!

DragosC

Pe unde zice waze, evident  :lol:
Nu spera si nu ai teama

hefaistos

Cand o sa fie gata A0, si pe sud si pe nord, nu o sa va mai faceti griji de aglomeratie. Adica peste 5 ani.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

DragosC

#8062
Tocmai, ca imi fac griji ca traficul mic va continua pe DNCB si ca aglomeratia actuala li/ni se datoreaza.

Evident, nici pe departe nu spun ca A0 ar fi sau deveni inutila, doar ca nu ar trebui sa devina un pretext pentru nemodernizarea DNCB sau cel putin pentru delasari si tergiversari.

Spun asta pentru ca Pistol de la CNAIR i-a raspuns (in scris chiar) unui coleg de aici care reclamase niste probleme pe DN65 (intre Pitesti si Craiova) prin faptul ca drumul expres va rezolva problemele in cativa ani.

Adica mentalitatea de tipul "daca se strica facem alta" nu mi se pare tocmai in regula, si faptul ca autoritatile par a fi incapabile de multitasking.
Nu spera si nu ai teama

Sorinus

70%-80% din traficul pe DNCB are treaba pe DNCB sau imediat lângă. A0 nu e pt ei, e pt restul ce chiar nu au treaba pe DNCB sau în București. Si din ce știm, 10% minus de trafic e diferența între ambuteiaj sau trafic relativ fluent.

danutzu_1069

@DragosC , ce sa intelegem prin trafic mic?
- trafic de turisme?
- trafic de oroce, redus numeric?

Oare vrei ca DNCB sa ramana pustie?
Ti-e teama ca nu se va finaliza largirea DNCB?

Definitia autostrazii este de a inlesni traficul de lung parcurs, nu traficul local....
Daca traficiul de lung parcurs are ca punct final undeva in proximitatea DNCB, n-ai ce face... va circula pe DNCB...

hefaistos

#8065
Nu e 10%. Daca te uiti la numerele de inmatriculare mai degraba 60%, mai ales pe DNCB nord. Dar adevarul se va vedea cond se vor deschide loturile Sud 1 si Sud 2. Daca se goleste DNCB intre DN6 si A2, raspunsul va fi evident. Daca nu, iar raspunsul va fi evident.
Sentinentul meu e ca va atrage inclusiv trafic de pe DNCB nord.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

misiekwas

Eu as spune ca e un pic mai complicat calcul, pentru ca ideea tocmai nu-i sa se goleasca DNCB-ul, ci sa se mute traficul din centrul Bucurestiului catre DNCB in masura in care parte de trafic din DNCB se muta catre A0. In momentul de fata in care vrei sa te duci din - sa spunem - Drumul Taberei catre Pallady, varianta mai rapida este prin centru. Sa privim A0 si DNCB in izolare, ar fi o greseala.

26ld

Ce se discuta acum, cu traficul care va folosi sau nu autostrada, nu e tocmai ce trebuia sa stabileasca studiul de fezabilitate sau chiar de pre-fezabilitate intr-o mare masura? Nu asta e scopul lor si pe baza astora se iau niste decizii incepand de la minister pana la UE, care da banii?

horatiu.cosma

Nu s-a făcut niciodată un studiu serios de trafic pentru inelele Bucureștiului (care în același timp să ia în calcul și orașul) până în 2016, în cadrul acelui studiu strategic al orbitalelor Bucureștiu pe care l-am pornit atunci prin BEI PASSA. Dacă are cineva curiozitatea să vadă raportul acelui studiu poate să îmi scrie în privat.

Pe scurt, centurile București sunt cele mai rentabile investiții rutiere din România de departe (rată internă de rentabilitate de vreo 30, Sibiu-Pitești are ceva gen 10, UE finanțează peste 5), A0 va prelua undeva la 40% din traficul de pe DNCB. S-au analizat 16 iterații de soluții de dezvoltare în cadrul studiului și, în final, soluția câștigătoare a fost: trebuie făcută A0 complet, trebuie DNCB dublat și pe sectorul Rizzani, trebuie intersecții denivelate suplimentare și trebuie radiale în plus pentru conectarea orașului. În baza acestui studiu strategic centurile București au azi finanțare europeană de 1,7 miliarde de euro.

shift2rail

#8069
^^ nu exista model (matematic) care sa prezica reorganizarea traficului dupa adaugarea unei inel suplimentar- exista deja inelul central, inelul median si inelul periferic(dncb), intr-o conurbatie urbana de 3,5-4 milioane de oameni in Buc+suburbii.