2+1 alternativ în România

Started by cristi5, October 12, 2017, 01:05:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

slartibartfast

Subscriu. De acord că nu are sens 2+2 pe tot DN2, dar încă de când am început a discuta 2+1 pe DN2, am zis că bucata asta trebuie făcută 2+2. Dacă era împinsă la timp, acum se putea face. Acum trebuie să vedem cum arată totul în 2+1 ca să ne gândim când o lărgim la 2+2.

tom_sawyer

A început montarea separatoarelor de sens pe DN 2, sectorul cuprins între km. 104+840 – km. 106+790, zona cuprinsă între Hanul lui Țintă și Pasarela Nehoiu în cadrul proiectului de reglementare a circulației rutiere în soluție 2+1.
Acest proiect a fost demarat de DRDP Buzău în urmă cu aproximativ un an pentru a asigura siguranța participanților la trafic.

DRDP Buzău














Powered by API/PUM imgur uploader

strainu

Quote from: Sorinus on September 02, 2024, 11:29:50 AMDpdv al sigurantei e evident ca e bine ca fac si asta, dar sincer, punctual, puteau sa mai faca o banda pe sensul spre Bucuresti pana la rond.

2 benzi? De ce, doar vânzătorii ambulanți sunt de vină pentru aglomerație...  O:-)

https://opiniabuzau.ro/drumarii-buzoieni-sfaturi-pentru-comerciantii-de-pe-marginea-drumului-catre-hanul-lui-tinta/

Quoteprin implementarea proiectului <Amenajare sector de drum și amplasarea separator median New Jersey pe DN2, sector cuprins între km. 104+840 – km. 106+790>, și a analizei fluxului de trafic modificat în urma implementării soluției 2+1 pe același sector de drum, s-a concluzionat că prezența comercianților ambulanți pe DN 2 creează ambuteiaje și pune în mare pericol siguranța tuturor participanților la trafic
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

liviu.roman


carutasul

nu știu alții cum sunt dar eu pe DN6 când trec sunt foarte mulțumit de tronsonul 2+1. În imaginile de mai sus aparent traficul e cam mare pentru această soluție (e drept că deocamdată se lucrează și probabil nici nu e semnalizat complet). Dacă tronsonul de pe DN6 a fost un experiment în viziunea mea a fost unul reușit, de fiecare dată am avut spațiu suficient să depășesc mașini lente și invers, să las vitezomanii cu bemeveu care stau la 10 cm în spatele meu să mă depășească. Probabil că dacă ar mai face încă vreo 3-4 porțiuni din astea ( 1.5km x2 e cea de acum, 3km în total) distribuite uniform ar fi un avantaj destul de mare pentru că ar da posibilitatea evitării "dopurilor" în siguranță și ar calma traficul. Deocamdată sunt modest și nu vorbesc de lărgirea întregului tronson că deh... bugetul, dar cred că tronsonul ăsta București-Alexandria chiar s-ar preta. Pe E85 nu știu ce să zic, dacă vine A7 în primăvară-vară pe o bună parte din traseu chiar sunt curios ce trafic va mai rămâne...mă gândesc acum la prioritatea investiției...

tom_sawyer

#1970
Au pus parapeți de beton pe DN6?

Pentru DN2 sunt bani prevăzuți în PNRR pentru transformare în 2+1 până la Bacău. Ar trebui să pornească lucrările, nu știu de ce întârzie, poate le mai amintește API.

,,Vedem segmente din DN2, de pildă, unde se circulă frecvent pe acostament, pentru că pe banda de rulare șoferii se deplasează cu viteză foarte mare. Am introdus un sistem pilot de benzi alternative lângă Buzău - cu circulație pe 2 benzi pe un sens, pe o anumită porțiune, după care sistemul de 2 benzi funcționează în sens invers - care a redus mult numărul accidentelelor, pe care îl vom extinde după ce va fi gata porțiunea autostrăzii A7 dintre Focșani și Buzău. Când toată A7 va fi gata, pe tot DN 2-ul vor funcționa benzi alternative." spune purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Șerbănescu.
https://romania.europalibera.org/a/viteza-mortalitate-rutiera-drumuri-sosele-romania-victime-familii-autoritati/33088174.html


LE:
Accident MORTAL pe E85 în județul Vrancea! Un autocamion și două autoturisme implicate în coliziune
03/09/2024

Astăzi la ora 15:11 Dispeceratul SAJ a primit o solicitare pentru a interveni la un accident rutier produs pe Drumul European 85 între localitățile Bizighesti și  Tișița, în care au fost implicate două autoturisme și un tir. La fața locului s-a deplasat o ambulanță SAJ tip C2 care a identificat o victimă de sex masculin ce prezenta leziuni incompatibile cu viața. Medicul de pe ambulanță a constatat decesul victimei.

Tragedie pe șoseaua europeană 85, pe raza localității Bizighești. Două autoturisme și un autocamion au fost implicate într-o coliziune de coșmar. Din primele informații, în urma evenimentului rutier, o persoană a decedat. În fotografiile surprinse la puțin timp după producerea accidentului se poate observa gravitatea accidentului dintre cele trei vehicule (un Ford înmatriculat în județul Călărași, un VW înmatriculat în județul Bacău și un autocamion). La fața locului au fost mobilizate mai multe echipaje de intervenție.

Este cel de-al doilea accident rutier produs azi pe DN2-E85, la Bizighești. Dimineață, o femeie a ajuns la spital după ce s-a răsturnat cu mașina ca urmare a unei coliziuni cu un alt vehicul.

jurnaldevrancea.ro
















Powered by API/PUM imgur uploader

carutasul

e fără parapeți, doar o zonă delimitată relativ lată, deocamdată nu m-am simțit în pericol.

tom_sawyer

#1972
Am făcut o propunere către MT/CNAIR pentru a modifica normativul de autostrăzi astfel încât să permită 2+1 alternativ în cazul construcției semi-profil.





http://www.cnadnr.ro/ro/reglementari-tehice-revizuire

tom_sawyer


O data cu deschiderea circulației pe Autostrada Moldoveni, specialiștii din cadrul CNAIR au în plan un alt proiect important pentru județul Buzău. Este vorba despre implementarea sistemului 2+1 pe DN2, după modelul proiectului pilot implementat între Sinești și Movilița. Cristian Andrei,  directorul Direcției Siguranța Circulației, a subliniat că " traficul de pe DN2  va migra pe A7 și probabil accidentele de pe DN2 vor fi mult mai dezastruoase decât ceea ce avem acum, pentru că traficul va scădea și vitezele vor crește și atunci aceasta este abordarea din orice manual de siguranță rutieră".

sansanews.ro