Magistrala M900 | Bucuresti-Craiova

Started by Sorinus, February 05, 2019, 10:07:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


bgd23

#196
Pe Firul 1 Chiajna - Grădinari am mers azi cu Softrans la viteza maximă 115kmh(Loturile 4-5-6-7 ale Strabag-ului). Din păcate după Chiajna și înainte de Grădinari există loturi(3-8) pe care nu s-a lucrat deloc, așa că firul va trebui închis din nou pentru finalizarea loturilor respective. Se circulă de asemenea și pe Firul 1 al loturilor 14, 15 și 16(Vadu Lat - Zăvestreni). De asemenea  se circulă și pe Firul 1 între Rădoești și până aproape de Atârnați(Loturile 3-4) dar cu 80 kmh.

CDV07

A început treaba la viaductul Cârcea.




bgd23

Am observat că majoritatea trenurilor București Craiova sunt supraetajate inclusiv la IR și RE. Sunt foarte inconfortabile pe distanțe așa lungi. Până acum erau mai mult la trenurile R, acum le-au băgat la aproape toate.

carutasul

nu sunt personalele de antan, doar reorganizate la interior? Că eu asta am văzut...

rizzuh

@bgd23, CFR Calatori nu are suficiente vagoane "normale" in parc, asadar foloseste foarte mult vagoanele etajate pe trenurile de mediu parcurs, desi acelea nu ar trebui sa mearga mai departe de Videle (sunt vagoane pentru naveta, de scurt parcurs).

bgd23

Știu dar anul trecut nu era așa. Am crezut că le-au băgat pe vară la trenurile de mare dar nu au revenit înapoi. Undeva trebuie să se fi dus restul de vagoane care circulau anul trecut.

CDV07

^Pe relația Tg Jiu - București Nord bagă numai etajate. Aproape 350km. Imens, dar probabil că nu au altele disponibile. Totuși, e ok că au aer condiționat😂😂

bgd23

Am avut 1h30 întârziere cu acel tren vineri. E foarte înghesuit chiar și pentru 2h și nu e loc nici de bagaj mare. La un moment dat băgaseră vagoane normale și pe traseul ăsta.