Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

shift2rail

Nu e vina ramei Alstom ca poporul nu sanctioneaza la vot comportamentul electoralist desantat al politicienilor.

dan tm

Dar ce ghinion, cum nu s-a defectat ea ieri cu toată spuma neagră colo, cu presa, cu tot.

oc7avian

Riscul defecțiunilor este cel mai mare la intrarea în serviciul comercial. S-a văzut la orice vehicul nou care nu e produs de serie, de la autobuze, tramvaie la alte trenuri. E menționat și în poziție..

Uneori lucruri minore nu pot fi rezolvate din lipsa de experiență a mecanicilor, alteori se mai prind ultime defecte de software/senzori.

@shift2rail Găsești informații despre HSR în cele mai obscure locuri, dar fix asta cea mai simplă cu 140km/h nu.. Culmea, răspunsul era fix în video-ul din articolul postat de tine pe alt topic, unde maxim 6min s-a vorbit de feroviar.

@pasadia Tot materialul rulant nou va avea nivel 2, pe lângă PZB. Predeal - Constanța în curând va avea licitația lansată pentru upgrade la nivel 2.

nirolf

Mă întreb dacă nu se fac cumva teste cu călători, asta ar explica și orele cel puțin ciudate la care circulă (a.î. deranjul să fie minim).

Nu găsesc acest act adițional, dar nu înțeleg necesitatea lui. De ce "temporar"? Au fost arse niște etape la teste ca să se poată plimba candidatul cu el în campanie electorală?

QuoteAutoritatea pentru Reforma Feroviara (ARF) anunta ca a fost incheiat Actul Aditional nr.3, ce modifica prevederile contractului nr. RUIC 257/25.03.2022, aferent proiectului ,,Achizitionarea a 37 de rame electrice interregionale noi, denumite RE-IR si achizitionarea serviciilor de mentenanta si reparatii necesare functionarii respectivelor trenuri", intre Autoritatea pentru Reforma Feroviara (ARF), in calitate de autoritate contractanta, pe de o parte, si Alstom Ferroviaria S.p.A., in calitate de furnizor, pe de alta parte.

Documentul in cauza modifica elementele legate de durata contractului si prevede unele clauze contractuale care sa permita punerea, temporara, in functiune cu calatori a RE-IR TS3, ce va fi livrata de Alstom si face obiectul CSP aprobat prin HG nr.1328/28.12.2023, in vederea circulatiei temporare cu calatori pe calea ferata din Romania.

"Astfel, trenurile livrate de Alstom sunt preconizate a intra in circulatia cu calatori, in baza livrarii intregului lot de 37 de trenuri si obtinerii autorizatiilor de tip si de introducere pe piata din Romania, in perioada


https://infrapress.ro/2024/10/03/modificari-in-contract-cele-37-de-trenuri-livrate-de-alstom-vor-intra-in-circulatia-cu-calatori-intre-noiembrie-2024-decembrie-2025/

oc7avian

Cel mai probabil a permis recepția fără certificarea ETCS și a mersului cuplat, care să se facă ulterior.