News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 47 Guests are viewing this topic.

alecu26

#16710
Quote from: iuli on July 28, 2014, 08:27:04 AM
Lucrările la lotul 4 al autostrăzii Lugoj - Deva sunt blocate de lilieci

incredibil cata o cauta UMB. se pare ca doar cimitirul nu ofera suficiente schimbari ca sa primeasca suficienti bani in plus.
Drumurile noastre POATE;

alin_simeriaveche

Pentru ce sistate? Mai sunt locuri in care pot lucra pana vine decizia

silviu321

Alecu, este dreptul oricarui constructor de a-si maximiza castigurile, atata timp cat este respectata legea.
cred ca problema sta la CNADNR care este fie incompetenta fie de rea credinta, poate ambele....

silviu321

Cum e posibil sa faci un studiu de solutie, sa treci trasee pt autostrazi, sa relochezi un DJ pe un depozit de cenusa CUNOSCUT, sa fie si avizat proiectul fara ca nimeni sa nu se sesizeze la momentul respectiv ca nu exista studii GEO...
Ca orice alta firma UMB a facut evaluarea lucrarilor pe baza studiu existent. Daca acum se dovedeste ca studiul e tampit si solutiile tehnice functionale sunt mult mai scumpe ce vina are constructorul?! sa fie pus sa plateasaca cel ce a realizat studiul, dar... Prinde orbul scoate-i ochii.

Cat despre lilieci, de asemenea trebuie vazut daca in studiul existent a fost prevazut ceva si ce solutii au fost propuse. in mod normal si acel studiu trebuia sa aiba aviz de mediu.

Totul se plateste, inclusiv prostia si indolenta de care CNADNR da dovada din plin. DAR sa plateasaca vinovatii si nu ACARUL PAUN!

carutasul

Ei, nici UMB-ul nu-s fete mari, dar nici nu mi se pare ca e corect sa zici ca "lucrarile s-au oprit" cand in realitate doar ei lucreaza pe acolo :)
Normal ca... daca se poate, de ce nu, incearca si ei ...

dr4qul4

dupa ce ca au licitat 40% nu vreti acum sa faca si lucrari suplimentare? Este normal sa mai ciupeasca ceva, dar nu cred ca asemenea modificari vor creste nota de plata cu mai mult de 10% din valoarea totala.

Se vor gasi solutii pana la urma.

Este deja al 4-lea punct cu probleme: captatul de la soimus cu autorizatia de la primarie, cimitirul, su acum acestea 2. Cred ca vine cat de curand si problema cu muresul si cu acel deal din zona unde avem si DN-ul inghesuit.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rocklee

 stiri din presa de senzational ....nu sunt asa mari problemele pe cit par numai sa aibe si ei ceva de spus cei de la digi24........tot ce au spus sa mai spus acum un an ....

luc

Profit de ocazie (daca pot sa spun asa, accident pe DN in zona Aciliu):

Azi nu lucrau, la SB ploua de ieri seara

iuli_reiner

#16718
Bine v-am gasit :)

Din punctul meu de vedere A1 are urmatoarele prioritati:

-o centura a Bucurestiului in regim de autostrada,cel putin o bucla in partea de N;altfel nu are unde se descarca traficul din asa numitele autostrazi
-daca suntem obiectivi  o autoruta care sa treaca Carpatii in mod economic nu este posibil nici intre Comarnic si Brasov si nici intre Pitesti si Sibiu.
-o divizie mobila speciala pentru autorute in CNADR  cu o logistica moderna dar minima  care sa reuneasca  ingineri iesiti de pe bancile facultatii,tineri studenti,muncitori sezonieri etc,care sa poate face 4-5 km per an in zone usor accesibile ,finantat de la buget ar stmula acest domeniu,s-ar observa cu fonduri putine ce rezultate incredibile poti avea.

Cu respect ,Iulian


Xenos

Quote from: iuli_reiner on July 29, 2014, 01:19:47 AM
-daca suntem obiectivi  o autoruta care sa treaca Carpatii in mod economic nu este posibil nici intre Comarnic si Brasov si nici intre Pitesti si Sibiu.

Nu inteleg aceasta sustinere, e logic ca trebuie sa avem cel putin una dintre aceste autostrazi pentru traversarea Carpatilor si legatura Munteniei cu Ardealul si cu vestul, cel mai bine ar fi sa le avem pe amandoua...haideti ca stam tot timpul sa dezbatem ceea  ce evident...

B.Robert

Xenos, nu a zis sa nu se faca ci ca nu exista o solutie ieftina, indiferent pe care o fac. (asta am inteles eu)

dr4qul4

ambele sunt ieftine daca ne raportam la costul de oportunitate.

Pierdem mult mai mult daca nu facem VO, VP si chiar si o trecere a Carpatilor Orientali.

O autostrada care trece Carpatii injumatateste timpul de traversare si reduce cu 15-20% consumul de combustibil, in timp ce o autostrada la deal-campie, desi costa jumatate, reduce doar cu 25% durata si cu maxim 10% consumul.

In plus, este mult mai important sa inchizi coridorul decat sa faci alte 2 bucati. O autostrada genereaza mai mult trafic si aglomeratie mult mai mare la capete.  Degeaba castigi 30 minute la 100 km de autostrada, daca ii pierzi la intrare/iesire.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Xenos


Prioritatea zero este intr-adevar O SINGURA autostrada care sa traverseze toata tara, in mod continuu de la granita Ungariei, peste Carpati, prin Bucuresti si pana la mare, respectiv pana la Giurgiu (unde deocamdata nu e atat de presant, dar in perspectiva tot ar fi utila).

Toate celelalte ramificatii si variante, desi binevenite, trebuie subordonate acestei prioritizari.

iuli_reiner

#16723
Quote from: B.Robert on July 29, 2014, 01:10:41 PM
Xenos, nu a zis sa nu se faca ci ca nu exista o solutie ieftina, indiferent pe care o fac. (asta am inteles eu)

Imi pare bine ca ai prins ideea.  :hug2:

Treceri sunt doar pe Valea Oltului s pe Valea Prahovei?
Daca s-ar face un studiu de fezabilitate pe bune  altfel ar fi traseul,cu mult mai ieftin  nu este indicat sa treaca la milimetru chiar pe langa o anumita statiune sau oras;cine circula pe afara intelege si aceasta idee.


Problema principala in Romania dupa parerea mea ramane un inel care sa inconjoare Bucurestiul,acesta ar fi fezabil si in parteneriat privat
taxabil ar ajuta considerabil transportatorii sa se descarce spre  eventualele autorute sau europene asa cum sunt astazi.

O sa revin cu cateva exemple mai tarziu.



savagedanyro

TIMISOARA 2021 !