News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 63 Guests are viewing this topic.

Raducu Popa

Banuiesc ca despre iesirea/intrarea asta e vorba, nu? Nu prea pare perpendiculara...

how to capture screen

dr4qul4

intamplator cunosc zona destul de bine (iesirile A1 din jud Dambovita). Acele ulite de legatura sunt praf, unele nu sunt nici macar asfaltate cum trebuie. (in ultimii ani o parte au fost reabilitate - DJ701)
Dar intrarea si iesirea se face prin banda de accelerare/decelerare, si nu e la 90 de grade, poate la 45 (vorbesc de primii 10 metri).
Nici traficul de acolo nu este cine stie ce.
Cel mai ok nod de acolo este cel din Benzinaria Agip (care de fapt e doar cu numele, neacceptand card routex eliberat de Agip), dar si restul sunt noduri care in nici un caz nu pun in pericol siguranta circulatiei si prin care se poate intra-iesi fara nici un fel de probleme la viteze de 50 km/h cu un autoturism.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

mie mi se pare mult mai grav lipsa de parapeti in zona padurilor.

E aboslut horror. Si nici macar limita de viteza nu e pusa.

Ma mir ca nu e accident acolo unul pe luna. La cat se intra de pe DN-uri in copaci...chiar ma mir.

In rest...A1 asta e si e a noastra. Tot timpul am reparat atat cat s-a putut (dupa buget) si s-a mai si furat la greu.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

parapeti? nici garduri nu mai sunt, dar cred ca deja au fost exterminate toate animalele din padurile traversate de A1.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iuli_reiner

#16744
1.A nu se confunda intrarea pe autostrada de la Agip care a fost refacuta dupa 2010
http://s1378.photobucket.com/user/iuli_reiner/media/Screenshotfrom2014-07-30142742_zps3d2a24cf.png.html?sort=3&o=1
si nu in 1999 cum da sa inteleaga prin acte frunzaverde@ altfel as fi iesit si eu din statie cum trebuie  ,(acolo in 2010 iesirea era comuna cu o alta strada imediat urmatoare care nu este rezolvata)

2.Cu ceea ce a ramas (urmatoarea strada)  si nu este 45 de graden,60 de grade da direct perpendicular in autostrada este un indicator cu cedeaza :)

http://s1378.photobucket.com/user/iuli_reiner/media/Screenshotfrom2014-07-30132809_zpsd01c4064.png.html?sort=3&o=4

Domnul frunzaverde@ aveti idee cum intra pe A1 un tir sau o basculata de pe acea sosea ?
Puneti-va imaginatia la contributie si imaginati-va cum se intra pe autostrada de pe acea sosea :)






dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

FRS

Quote from: iuli_reiner on July 30, 2014, 04:05:59 PM
1.A nu se confunda intrarea pe autostrada de la Agip care a fost refacuta dupa 2010
http://s1378.photobucket.com/user/iuli_reiner/media/Screenshotfrom2014-07-30142742_zps3d2a24cf.png.html?sort=3&o=1
si nu in 1999 cum da sa inteleaga prin acte frunzaverde@ altfel as fi iesit si eu din statie cum trebuie  ,(acolo in 2010 iesirea era comuna cu o alta strada imediat urmatoare care nu este rezolvata)

2.Cu ceea ce a ramas (urmatoarea strada)  si nu este 45 de graden,60 de grade da direct perpendicular in autostrada este un indicator cu cedeaza :)

http://s1378.photobucket.com/user/iuli_reiner/media/Screenshotfrom2014-07-30132809_zpsd01c4064.png.html?sort=3&o=4

Domnul frunzaverde@ aveti idee cum intra pe A1 un tir sau o basculata de pe acea sosea ?
Puneti-va imaginatia la contributie si imaginati-va cum se ntra pe autostrada de pe acea sosea :)

ai banda de accelerare colegule, intra si pe street view sa vezi

SILVIUFG

Discutia asta cu accesul din benzinarie in A1 ar cam fi de ,,Siguranta circulatiei rutiere In Romania". Imi dau si eu cu parerea.... Poate ne mutam acolo totusi. Nu am fost pe Bucuresti-Pitesti dar din ce vad de pe google e o iesire din benzinarie direct in A1 total aiurea. In mod normal ar trebui sa se iasa din benzinarie tot prin spate pe unde s-a intrat si accesul in A1 sa se faca prin acea bretea situata la aprox 50 de m inaintea statiei de carburanti.

Marius

De fapt iesirea din Agip se face pe breteaua specificata de silviufg in postul anterior. Daca faceti zoom maxim in Google Earth veti vedea sensul de circulatie. Intr-adevar, cealalta iesire n-ar trebui sa fie acolo.


Ionut

Pana la urma nu era vorba sa se reabiliteze A1 Bucuresti-Pitesti la pachet cu A0? Se mai stie ceva de treaba asta? Pun intrebari stupide, probabil.

iuli_reiner

#16751
Merci,
m-ati scutit pe mine sa explic lui frunzaverde@ ca realitatea se observa  alfel decat dintr-un birou.

Eu am alimentat acolo in luna decembrie 2010, intrarea pe autostrada era comuna cu un drum secundar si era perpendiculara pur si simplu pe autostrada,drumul era pur si simplu spart la intrare.Faptul ca am virat  masina un pic dreapta este alta treaba era normal sa ma asigur.
Daca o sa gasesc o filmare de pe youtube din 2010 va fi foarte clar.

Respect,Iulian

dr4qul4

pe iesirea aceea de la Agip am iesit de nenumarate ori si nu este nici un fel de problema. Banda de accelerare are peste 3 metri iar vizibilitatea este perfecta.
Intrarea nu este comuna, drumul de acces are intrarea putin mai in spate, dar nimeni nu o foloseste pentru ca este mai simplu direct din benzinarie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iuli_reiner

#16753
Daca pentru tine asta este intrare pe autostrada:
http://s1378.photobucket.com/user/iuli_reiner/media/Screenshotfrom2014-07-30162452_zps17d5dc67.png.html
nu mai am nimic de spus,trebuie sa recunosc arata mai bine decat in 2010.

Insa cine spune ca a fost reabilitata in 1999 si nu exista intrare perpendiculara facand trimitere la autostrazile din Germania,minte.



Ionut

Incetam si noi cu discutia asta inutila? Asa a fost facuta intrarea si gata. Am discutat, fiecare si-a zis parerea, trecem mai departe. Va rog. Multumesc.