[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

voicul

Poze aici link-ul

Lucrările la trecerea de cale ferată situată la intersecția Drumul între Tarlale - Șos. Industriilor - Șos. Cățelu au fost finalizate.
Au fost montate dale elastice, în locul celor de beton, ce permit acum o trecere fluidă peste calea ferată.

voicul

Nu e topicul corect, dar surprinzator ... nu zic nimic de Bucuresti.
Pun aici doar ca perspectiva. E corect, traficul in B e nasol, dar nu e ca si cum in alte parti exista teleportare.

Londra ocupă primul loc când vine vorba de aglomerația rutieră din Europa, deoarece blocajele în trafic se înrăutățesc constant. Capitala, cu o medie de 101 de ore de stat în trafic pe an, este urmată de Paris, cu 97 de ore și Dublin pe locul trei, cu 81 de ore de întârzieri, relatează The Guardian.

Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/externe/orasul-unde-soferii-au-petrecut-in-medie-101-de-ore-in-trafic-care-este-cel-mai-aglomerat-loc-din-europa-3069703

lone_wolf32

S-a facut la noi un studiu similar ca sa aflam? Sau nu e voie, la fel ca la calitatea aerului!?

Konter

Anul acesta vor începe lucrările la patinoarul Flamaropol, a anunțat Primăria Municipiului București. Proiectul are deja autorizația de construire.
De asemenea, Primăria continuă programul de consolidare a clădirilor cu risc seismic
În prezent, sunt șapte șantiere deschise, cu 69 de proiecte depuse pentru finanțare prin PNCCRS și 17 proiecte semnate prin PNRR.
Supralărgirea de la Prelungirea Ghencea avansează, fiind semnat contractul pentru finalizarea acestui obiectiv de investiții (actualizare proiect tehnic și execuție).
Pe partea de infrastructură rutieră, Primăria implementează semaforizarea inteligentă și propune reabilitarea a trei pasaje rutiere: podul Băneasa, pasajul Lujerului și Pasajul Obor.
Masterplanul Velo și PMUD au fost finalizate și urmează să fie aprobatw de către Consiliul General, iar echipele de specialiști lucrează la actualizarea PUG.
Edilii Capitalei se concentrează și pe modernizarea conductelor de termoficare din București și pe implementarea controlului inteligent la punctele termice.
Lucrările de reabilitare a liniilor de tramvai sunt în plină desfășurare, cu șina de tramvai de pe linia 5 montată 100% și 95% asfalt turnat.
Acest proiect vizează reabilitarea a aproximativ 50 de km de infrastructură.
În paralel, sunt modernizate liniile de tramvai de pe strada Nicolae Teclu, cu lucrări avansate la peste 60%.
În primăvara acestui an vor fi finalizate studiile de fezabilitate pentru alte proiecte de reabilitare și vom aplica pentru fonduri europene pentru achiziționarea a 250 de tramvaie.
Sursa

Konter

Bog'Art, Rotary Construcții Mentenanță și Popp și Asociații vor reabilita și moderniza sediul Central al Direcției Generale de Poliție a Municipiului București din Calea Victoriei, un contract de 137 milioane lei, potrivit datelor consultate de Economedia în SEAP. Firmele au la dispoziție șase luni pentru proiectare și trei ani pentru realizarea lucrărilor. Finanțarea este asigurată cu bani de la buget, Programul Național de Construcții de Interes Public sau Social.


Sediul Poliției Capitalei a fost expertizat în anul 2004, raportul constatând că această clădire, amplasată în Calea Victoriei, nu satisface cerințele fundamentale la seism, respectiv siguranța vieții. În 2008, a fost demarat un proces de consolidare și modernizare a clădirii, care însă s-a prelungit până în anul 2020, timp în care s-au realizat doar 30% din reparațiile necesare.

În anul 2005, în urma unei proceduri de achiziție publică, s-a realizat un proiect tehnic pentru consolidarea și modernizarea sediului Poliției Capitalei. Prin aprobarea Hotărârii de Guvern 105/2008, Direcția Generală de Poliție a Municipiului București a încheiat un contract pe cinci ani, contract prelungit până la data de 29 iulie 2020, în baza căruia au fost executate lucrări de consolidare reprezentând un procent de 30,3 la sută din necesarSursa


TVlad

Previzibil, "Nicusor e de vina".

La amenajarea malului sudic al Lacului Morii au reusit sa faca doar mizerie. Au decopertat anumite portiuni cu iarba si au mutat pamintul la coada lacului, dincolo de podul spre Giulesti apoi le-au oprit sub pretext ca Apele Romane consolideaza stavilarul. Pai ce legatura are una cu alta? Nici nu ajungeau cu lucrarile la stavilar in primul rind. Si in al doilea rind, au primit sau ar fi trebuit sa primeasca aviz de la Apele Romane. Probabil nu tin cont de el sau, oricum, ne considera imbecili. Eu pe Ciucu nu il consider asa, ci doar canalie.

A propos, ghenele ingropate cu colectare selectiva nici acum nu functioneaza, dupa expirarea termenului de executie a proiectului. De ce nu ma mira, oare?


lone_wolf32

Poate mi s-a parut mie dar...
Nu era vorba ca se face pasaj peste intersectia de la Cristalului!?
Si ca se face si o largire la Cristalului!?

Acum ca s-a facut turbogiratia si vad ca acele magazii alea indienilor devin minimall nu mai par probabile celelalte lucrari mentionate.

danutzu_1069

Daca ne arați si unde este asta, poate ne dam cu părerea...

carutasul

așa s-a discutat dar cred că au găsit soluția asta care e cât de cât funcțională și mă tem să nu o fi tăiat de pe listă...

carutasul

^ e vorba de ieșirea din București pe DN6 chiar la limita cu Bragadiru unde în general se făceau cozi imense. Acum sunt un pic mai mici din cauza unor restructurări de trafic și soluții alternative la giratoriu.

pikciu005

INVESTIGAȚIE | ,,Circuitul" Negoiță. Cum s-a surpat unul dintre cele mai noi bulevarde din Capitală - Iuliu Hațieganu

M_Z

foarte simplu. au reusit sa faca toate greselile posibile.
- sistem rutier subdimensionat;
- fara stabilizare teren fundare;
- au folosit beton concasat in fundatia drumului; daca se vroia reciclare era bun de strat de forma si cam atat considerand provenienta incerta a materialului;
- lipsa drenuri in zonele adiacente taluzurilor de debleu; se vede la ochi ca acolo s-a lasat cel mai mult;
- umplutura la canalizarea pluviala compactata usor cu lopatica, cum fac copii la castelele de nisip;
- probe de laborator si teste in santier 0; pe hartie probabil toate;

 si totul in numai 60 de zile!

danutzu_1069

#2113
Tare as vrea sa-l scarmăne pe negoita, ceva organe de control...
Bătaie de joc!

TVlad

Oare blocurile construite de firmele astea de viteji tot asa de bine or fi facute...?