Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Konter

Spiact si Bawi prin poze, FCC mai putin desi contractul e al lor  :o

🔈PNRR - LOTUL 2 Lugoj - Timișoara Est: de la 54,13 km linie CF simplă la 108 km linie CF simplă desfășurată în 2026!
Urmează demontarea linilor, traverselor și a stâlpilor LC și pregătirea noului terasament, cu linie dublă, pe care trenurile de călători vor circula cu o viteză de 160km/h.
Totodată, continuă lucrările pe toată distanța Lugoj - Timișoara Est, în momentul de față se execută lucrări la podețe, poduri, terasamente și peroane.

Reamintim:
 ✔️Constructor: - FCC Construccion S.A.;
✔️ Ordin de începere a lucrărilor: - 28.12.2022;
 ✔️Termen de execuție: - 6 luni proiectare + 36 luni execuție;
 ✔️Termen de finalizare: - 28.06.2026;
 ✔️Valoare contract (fără TVA): - 1,916,652.504,32lei
📷CFR Infrastructură Timișoara

























Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

,,În cadrul lucrărilor de pe lotul 2 Lugoj-Timișoara Est, din data de 20.11.2024, în stația Topolovăț, Cap Y, circulația feroviară se face pe varianta nouă de traseu. Acest lucru rezultă din lucrările de inflexiune a firului vechi de circulație.
Urmează demontarea linilor, traverselor și a stâlpilor LC și pregătirea noului terasament, cu linie dublă, pe care trenurile de călători vor circula cu o viteză de 160km/h.
Totodată, continuă lucrările pe toată distanța Lugoj – Timișoara Est, în momentul de față se execută lucrări

https://www.opiniatimisoarei.ro/lucrari-in-forta-pe-lotul-2-lugoj-timisoara-din-magistrala-cfr-care-se-modernizeaza-cu-bani-europeni-pe-care-trenurile-vor-circula-cu-160-km-h-spaniolii-trag-tare-pe-cel-mai-avansat-tronson-foto/21/11/2024

daniel_avram

Quote from: daniel_avram on October 26, 2024, 12:47:50 PMActualizare date progres luna septembrie 2024.

Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad

Lot 1 Caransebeș - Lugoj - 36,56km - septembrie 0% - august 0% - iulie 0% - est.finalizare iul 2027
Lot 2 Lugoj - Timișoara Est - 53,91km - septembrie 11% - august 9.50% - iulie 6.95% - est.finalizare iun 2026
Lot 3 Timișoara Est - Ronaț Triaj Gr.D - septembrie 1.10% - 13,86km - august 1.10% - iulie 1.10% - est.finalizare iun 2026
Lot 4 Ronat Triaj D - Arad - 54,86km - septembrie 3.5% - august 1.20% - iulie 1.20% - est.finalizare iun 2026
Actualizare date progres luna octombrie 2024.

Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad

Lot 1 Caransebeș - Lugoj - 36,56km - octombrie 0% - septembrie 0% - august 0% - iulie 0% - est.finalizare iul 2027
Lot 2 Lugoj - Timișoara Est - 53,91km - octombrie 14% - septembrie 11% - august 9.50% - iulie 6.95% - est.finalizare iun 2026
Lot 3 Timișoara Est - Ronaț Triaj Gr.D - octombrie 1.10% - septembrie 1.10% - 13,86km - august 1.10% - iulie 1.10% - est.finalizare iun 2026
Lot 4 Ronat Triaj D - Arad - 54,86km - octombrie 3.5% - septembrie 3.5% - august 1.20% - iulie 1.20% - est.finalizare iun 2026

Cuneo

Au inceput lucrarile la viitoarea pasarela de la Gara de Nord Timisoara care va duce calatorii de la tren la parcare. Face parte din modernizarea magistralei CFR cu bani europeni. VIDEO



TIMISOARA. Se lucreaza pe toti cei 14 km de pe tronsonul de Timisoara al magistralei de cale ferata care se modernizeaza cu bani europeni, iar acum interventiile se intensifica in zona Garii de Nord.
A inceput forarea celor 24 de piloni ce vor sustine noile constructii si anume cladirea de calatori auxiliara, pasarela centrala precum si parcarea supraterana pe 3 nivele din vecinatatea noii cladiri de calatori.

Gara de Nord din Timisoara va deveni cea mai frumoasa din vestul Romaniei. Aceasta va fi formata din 4 corpuri de cladire modernizate, peroanele vor fi complet schimbate, vom avea scari rulante, lifturi, banda transportoare pentru bagaje si calatori si o super pasarela care va asigura accesul de la tren direct catre o parcare supraetajata planuita in zona stadionului CFR, pe strada Nera. Pasarela va fi prevazuta cu ascensor si covor rulant, iar de-a lungul ei vor fi montate automate de bilete.

,,Aceste lucrari fac parte din proiectul de modernizare feroviara de pe Lotul 3 Timisoara Est – Ronat.
Datorita faptului ca linia ferata strabate diametral orasul, era necesar sa se dezvolte un proiect care sa faciliteze accesul publicului calator din nordul orasului la transportul feroviar, printr-un portal nou.

Astfel, s-a proiectat construirea cladirii de calatori 2, care va funcţiona complementar cu cladirea de calatori existenta si va fi amenajata pe doua niveluri (parter+etaj). Ea va deservi publicul calator din partea de Nord-Vest a orasului si va face legatura cu actuala cladire de calatori printr-o pasarela centrala avand urmatoarea structura:
✔️Corpul 1 (acces pasarela) – va fi situat in holul central al cladirii de calatori existente, iar accesul la acesta, se va face prin intermediul scarilor fixe, scarilor rulante si unui lift;
✔️Corpul 2 (distribuţie peroane) – va fi situat deasupra celor 4 peroane intermediare dintre liniile 1-8, accesul la fiecare peron realizandu-se prin intermediul scarilor fixe, scarilor rulante si lifturilor;
✔️Corpul 3 (zona de tranzit, asteptare si mic comerţ) – va fi situat deasupra liniilor 1T – 6T si va face legatura cu cladirea de calatori 2;
✔️Corpul 4 (distribuţie spre strada Nera) – va traversa cladirea de calatori 2 fiind reprezentat de o pasarela inchisa, cu acces din cladirea de calatori 2, cu rol de distribuţie a publicului catre strada Nera si catre parcarea supraterana,,, transmit reprezentantii CFR Infrastructura Timisoara.

Tronsonul 3, Timisoara Est – Ronat Triaj masoara 13,86 km, iar lucrarile sunt realizate de Asocierea WEBUILD SPA – Partecipazioni Italia SPA – SALCEF SPA – cu 1,4 miliarde lei (fara TVA).
Va reamintim, intreaga magistrala Caransebes – Lugoj – Timisoara – Arad, de 162 de kilometri, se reabiliteaza cu bani europeni prin PNRR, aproape 9 miliarde de lei, si a fost impartita in 4 loturi. Toate cele patru tronsoane trebuie sa fie gata la finele anului 2026.

https://www.opiniatimisoarei.ro/au-inceput-lucrarile-la-viitoarea-pasarela

dan tm

desi am citit in ziare ca lucrarile au inceput la corpul de cladire de pe strada Nera, azi in gara am vazut o foreza si o betoniera in dreptul depoului nu la strada Nera.

Ceva miscare este si acolo ca am trecut saptamina trecuta pe strada si am vazut portiuni ingradite cu plasa rosie si muncitori.

intre timp in drum spre Arad, pe stînga unde a fost magazia de marfuri locul arata fain, nivelat.

pe dreapta chiar pe lîngă gardul diverselor unitati era o linie electrificata de acces in depou si o linie de tragere. Alea au fost scoase din teren.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



In timp ce se mai vorbeste si pe forum de linii de mare viteza, de QK, etc batrîna Malaxa încă iasă la drum.Este posibil ca după modernizarea Caransebes- Arad sa circule pe portiuni mici pe linia modernizata in garile Timisoara Nord si Lugoj. O:-)
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

La Ronaț Triaj prinde contur terasamentul racordului spre Săcălaz. Sînt lucrari si în zona triajului.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

Ronaț Triaj Gr.D - Sînandrei

Statia Sînandrei se mută la asa distanta de  actuala clădire sau va avea mai multe linii decît a avut?

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


dan tm

Băile Calacea- Orțișoara.

( ca in 1001 de nopți, trebuie sa astept o vreme, nu mai pot sa pun poze,)

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader



dan tm

Santierul nu e atacat dupa Șag spre Arad.

este centura Arad (Est?)
si lucrarile la racordul nou Aradul Nou-Glogovăț.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



  La CET Arad in timp am tot vazut lucrari, credeam ca se demoleaza, dar vad ca acum monteaza niste cosuri noi.
(GPS)


(GPS)

 La intoarcere  la racord in Aradul nou am vazut niste caramizi, sa speram ca  sint in afara zonei de lucru si ca n-o sa duca la întîrzierea proiectului.
(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


traveler


daniel_avram

Quote from: daniel_avram on November 29, 2024, 12:48:00 AMActualizare date progres luna octombrie 2024.

Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad

Lot 1 Caransebeș - Lugoj - 36,56km - octombrie 0% - septembrie 0% - august 0% - iulie 0% - est.finalizare iul 2027
Lot 2 Lugoj - Timișoara Est - 53,91km - octombrie 14% - septembrie 11% - august 9.50% - iulie 6.95% - est.finalizare iun 2026
Lot 3 Timișoara Est - Ronaț Triaj Gr.D - octombrie 1.10% - septembrie 1.10% - 13,86km - august 1.10% - iulie 1.10% - est.finalizare iun 2026
Lot 4 Ronat Triaj D - Arad - 54,86km - octombrie 3.5% - septembrie 3.5% - august 1.20% - iulie 1.20% - est.finalizare iun 2026

Actualizare date progres luna noiembrie 2024.

Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad

Lot 1 Caransebeș - Lugoj - 36,56km - noiembrie 0% - octombrie 0% - septembrie 0% - august 0% - iulie 0% - est.finalizare iul 2027
Lot 2 Lugoj - Timișoara Est - 53,91km - noiembrie 18.30% - octombrie 14% - septembrie 11% - august 9.50% - iulie 6.95% - est.finalizare iun 2026
Lot 3 Timișoara Est - Ronaț Triaj Gr.D - noiembrie 1.50% - octombrie 1.10% - septembrie 1.10% - 13,86km - august 1.10% - iulie 1.10% - est.finalizare iun 2026
Lot 4 Ronat Triaj D - Arad - 54,86km - noiembrie 4.40% - octombrie 3.5% - septembrie 3.5% - august 1.20% - iulie 1.20% - est.finalizare iun 2026