News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Quick Wins

Started by cristi5, January 20, 2023, 10:31:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AdrianRO

Mersi! Cei 400 km sunt tot ce se face prin quick wins? sau mai au pe rol?

Konter

Stadiul lucrărilor tip quick wins de reabilitare cale ferată în zonele Aiud și Câmpia Turzii.

Colegii noștri realizează lucrări de suprastructura feroviară, care se execută pe traseele de cale ferată cu restricții de viteză, cu materiale noi și constau în înlocuirea componentelor aferente suprastructurii – șină, traverse, material mărunt de cale, aparate de cale, bretele (legătura între 2 linii paralele), schimbătoare de cale cu dublă joncțiune.

Video: https://fb.watch/qcPALS5xEU/?

Konter

𝐒𝐭𝐚𝐭̦𝐢𝐚 𝐓𝐄𝐂𝐔𝐂𝐈 – 𝟐𝟑.𝟎𝟐.𝟐𝟎𝟐𝟒

Proiecte tip "𝐐𝐮𝐢𝐜𝐤 𝐖𝐢𝐧𝐬" - 𝟔 𝐋𝐨𝐭𝐮𝐫𝐢 - Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii.
Continuam activitățile aferente 𝐋𝐨𝐭𝐮𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝟑, 𝟒 𝐬̦𝐢 𝟓 prin execuția lucrărilor de sudare a joantelor interioare la aparatele de cale din 𝐬𝐭𝐚𝐭̦𝐢𝐚 𝐓𝐞𝐜𝐮𝐜𝐢 și înglobarea acestora în calea fără joante.

https://www.facebook.com/share/w5j35UFjZyZ2nGFp/?mibextid=WC7FNe














Powered by API/PUM imgur uploader

livaky

#48
Salut,

Am gasit pe youtube o filmare facuta de Stef cu lucrari pe Magistrala 600 Tecuci -Iasi. 
Vad ca Stef este membru pe forum si sper sa posteze el link-ul cu clipul facut de el.
 

O zi faina!

Xenos

Cred că am mai întrebat, există ceva similar QW-urilor de acum pe următorul exerciţiu financiar al UE?

cristi5

@Xenos Este un mare mister deocamdata. Unii zic ca pt QW trebuie un SF, si chiar QW aflate in derulare au fost alese dintr-un SF pe care nu-l gasim insa nicaieri.

Intrebarea e daca restul QW din acel SF (daca exista) vor fi puse pe PT.

Ne intalnim saptamana viitoare cu CFR si intrebam

MariusIonescu

Livezeni-Petroşani:

Xenos

Frumos (deși se circulă tot foarte încet). Ar trebui să facă lucrări și în jos spre Bumbești și chiar spre Tg Jiu...
Intrarea în gara Petroșani e crâncenă, acolo e copt și expirat totul.

@cristi5 and all: nu cred că s-a făcut SF pentru QW, înclin să cred că se cunoștea situația din teren și s-au setat niște priorități, scadente la RK fiind oricum mii de km era insuficient indiferent cum împărțeai.

DorinS

Salutare!

Nu prea postez aici pe forum, dar tin sa precizez o ceva in legatura cu SF-ul.
Pentru Quick Win nu este nevoie de SF. Este o procedura mult mai simplificata de intretinere a infrastructurii feroviare care nu aduce schimbari technologice. Functionalitatea insasi a suprastructurii este doar reinnoita datorita uzurii (in cazul Romaniei absolut expreme din punctul meu de vedere)

In alte tari astfel de lucrari se fac la scari mult mai mari si mai frecvent printr-un program predefinit de intretinere a infrastructurii.

Se fac insa PT-uri pe planurile din data de baza a CFR Infrastrucutra in functie de proiect si de gradul de complexitate chiar si in cazul Quick Winsurilor

cristi5

@Xenos nu cred ca e gata. Sper ca nu e gata. Sper ca sudeaza joantele macar. Se face QW si pe firul celalalt?

Off: Vai cum arata acele treceri de pietoni in Petrosani, care dau direct in CF-ul paralel cu drumul, fara niciun fel de protectie. Plus cateva locuri unde se traverseaza CF care n-au nici trecere de pietoni pe drum... Nu e de mirare ca cateva au monumente funerare.

cristi5

@DorinS evident ca CFR stie sa faca refactie si fara SF. Nu aia e problema

O problema e cum declari refactia ca fiind o investitie (adica ceva ce poate fi finantat din bani EU) nu intretinerea unei infrastructuri existente. Asta e inovatia Quick Wins (si a variantei mai lungi "reinnoire"), e un artificiu contabil/legal de fapt.

Alta problema e cum alegi tronsoanele pe care faci QW. Acolo am inteles ca exista un document de prioritizare, care, fiind o alegere intre mai multe alternative, e ceva gen SF. Daca se va continua cu QW in PT si documentul exista, vor continua probabil cu "primele de sub linie".

florin74

^^ Se pare ca nu
Livezi Simeria km 70+402 - 84+710, fir 1, impartit in 5 loturi, SC Europan Prod SA - SC Constructii Feroviare Drumuri Poduri SRL - SC Constructii Complexe Buzau SA - SC Daria Const SRL, pare destuld e avansat tot, procente de la 15-20% la primele 2 loturi si de 90% la ultimele 3.

Xenos

Apropo de documentul de prioritizare, am văzut că nu este nimic pe:
M 400, cel puţin pe zona (uriaşă) Braşov-Sf. Gheorghe - Gheorgheni - Deda - Dej;
M 200, Braşov-Sibiu, care este cam praf mai ales între Braşov şi Făgăraş;
M 500, zona praf Ploieşti Sud - Buzău - Focşani cel puţin; văd că s-au putut QW pe Bucureşti-Craiova, deci s-ar fi putut face ceva şi aici.
Măcar pe viitor să aibă în vedere şi aceste magistrale...

cristi5

#58
@Xenos

500 cred ca intra direct la reconstructie ca sunt aproape gata SF

Pe harta cu investitii de la buget vezi

https://transparenta.infofer.ro/obiective_bs/

200: electrificare Podu Olt-Vintu de jos, in pregatire. Din cate stiu vor si reparatii la cale

400: un quick win de la buget (adica exact acelasi tip de lucrare dar cu alt nume= intretinere obisnuita= normalitate) pe Toplita-Stanceni. Lucrarile sunt in desfasurare, le-am vazut din tren azi-vara

Quote1 of 1

SDE.App_BS_SEGMENTE:Buget de stat
REG   5
TIP_PROIEC   Buget de stat
STADIU_PRO   In pregatire
PROIECT   Reparatii linia cf 400 Toplita - Stanceni (de la km 183+954 la km 192+945), inclusiv liniile 2, III, 4 si aparatele de cale nr. 1, 3, 9, 5/7, 2, 8, 14 si 4/6 din statia Toplita (Expertiza, DALI si proiectare)
OBIECTIV   Reparatii linia cf 400 Toplita - Stanceni (de la km 183+954 la km 192+945), inclusiv liniile 2, III, 4 si aparatele de cale nr. 1, 3, 9, 5/7, 2, 8, 14 si 4/6 din statia Toplita
LOCALIZARE   Toplita - Stanceni
NR_LINIE   400
SEC_CIRC   Siculeni - Deda
LOT   
LUNGIME_KM   9.00
DE_LA_KM   183+954
PANA_LA_KM   192+945
ANTREPRENO   SC Consis Proiect SRL
www.consis.ro
TERMEN_INC   15.01.2018
TERMEN_FIN   30.06.2024
STADIU_FIN   82%
STADIU_FIZ   82%
OBSERVATII   A fost întocmită documentatia de achizitie. Va fi transmisă către Oficiul de Achizitii Sectorilale în vederea organizării procedurii de achizitie a contractului de executie.
CINEM   Marilena Popescu
DATAM   12/15/2023, 1:56 PM
DATA_INCEP   1/15/2018, 1:00 AM
DATA_FINAL   6/30/2024, 2:00 AM
SHAPE.LEN   0.12


Konter

Cu 35 de angajati cat are Proiect Consult nu vad cum pot finaliza in termen....
"Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunțat luni că au început lucrări la linia ferată Roșiori Nord-Măldăeni, de tip Quick Wins, pentru ridicarea restricțiilor de viteză, în valoare de 19,61 milioane de lei, fără TVA, cu finanțare asigurată din fonduri nerambursabile PNRR, pentru viteza maximă de circulație de 120 km/oră.

Lucrările de reparații punctuale a suprastructurii căii între stațiile Roșiori Nord și Măldăeni sunt incluse în programul de lucrări tip Quick Wins (Lotul 9) și au drept scop ridicarea restricțiilor de viteză, îmbunătățirea condițiilor de circulație, prin creșterea vitezei maxime până la 120 km/oră și optimizarea gradului de siguranță.
Astfel, în perioada 11 martie – 10 mai 2024, între stațiile Roșiori Nord și Măldăeni, constructorul a deschis șantierul pentru lucrări pe firul I, de la km 101+330 până la 106+000, unde se vor înlocui toate componentele suprastructurii căii cu materiale noi – șină, traverse și material mărunt de cale – și se vor executa lucrări de profilat și buraj mecanizat.

Lucrările sunt executate de asocierea SC Rotary Construcții Mentenanță (lider asociere) – Proiect Consult – Euro Construct Trading 98 SRL."











Powered by API/PUM imgur uploader

https://clubferoviar.ro/lucrari-la-linia-ferata-rosiori-nord-maldaeni/