Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

a.l.x

ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE DRUM DE MARE VITEZA CARANSEBES - LUGOJ
SEAP - CN1064833

Valoarea totală estimată:
Intervalul intre : 18.565.536,58  si 21.934.110,50  Moneda: RON

Durata contractului:
Durata in luni: 21


Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare:
Data și ora locală:19.03.2024 15:00

oneLess

Valoarea estimată a rămas ?

mdragos

Asa imi vine sa il injur pe Grindeanu si ideile lui de cacat. Cu optimizari care au generat minim 3 ani intarzieri. Asa un om incompetent.... Si toata lumea il va tine minte ca ala care a "facut ceva" . 🤣

GIV

daca pentru loturile alea se lansau licitatii de proiectare si executie peste 4 ani ce mai promiteau?

alexandru_m

Pentru loturile alea se finalizase licitatie de proiectare si el a anulat-o ca sa o ia de la capat, pe bucati, mintind ca accelereaza. A accelerat fix pe maica-sa.

a.l.x

#1670
Ideea în sine mie mi se pare corectă , având în vedere că licitația mare Craiova-Lugoj nu avea și proiectarea tehnică inclusă cum se spune,dar oricum,a avut grijă Grindeanu să dea de pământ cu licitațiile astea.

,,Durata de prestare a contractului este de 43 luni de la data de incepere a contractului, fiind executată astfel: 43 luni
Studiu de Fezabilitate    36 luni
Asistenta Tehnica acordata Beneficiarului pentru sustinerea aplicatiei de finantare si Asistenta Tehnica acordata Beneficiarului pentru procedura de atribuire a Proiectarii si Executiei Lucrarilor    6 luni
Raport financiar final        1 luna " -Caiet de sarcini

a.l.x

Quote🚧 DRUMUL EXPRES FILIAȘI - LUGOJ, PAȘI SPRE CONCRETIZARE

Zilele acestea, în Mehedinți, autoritățile locale sunt consultate în ceea ce privește traseul pe care ar urma să îl străbată Drumul Expres Filiași - Lugoj, unul dintre cele mai importante proiecte publice de infrastructură rutieră ale Partidului Social Democrat și al ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu pentru sud-vestul țării.

La o astfel de dezbaterea am participat astăzi, împreună cu primarul municipiului Drobeta Turnu Severin, Marius Screciu, reprezentanții CNAIR și proiectanții tronsonului Drobeta - Turnu Severin - Domașnea.

În urma discuțiilor purtate, s-a convenit ca Drumul Expres să ocolească municipiul Drobeta - Turnu Severin prin partea de nord și să traverseze localitățile Izvoru Bârzii, Breznița Ocol, Ilovița, zona de nord a municipiului Orșova și apoi Mehadia și Domașnea.

Între variantele de proiectare este  inclusă cea care presupune constituirea unui tunel cu o lungime de 9 kilometri.
...
Aladin Georgescu -FB

a.l.x

#1672

oneLess

Ușurare ! Bine că s-a stabilit să-l facă prin nord. Deși prin sud scăpam de tunelul ăla de 9+ Km dar ne alegeam cu 2 poduri noi peste Dunăre și un mini Schengen cu sârbii! Mai greu cu exproprierile la sârbi! Frumos Kladovo!

satanistu

Tunel de 9 km in Romania? e ca si cum ai zice ca s au decis sa nu mai faca deloc drumul 😂😂

a.l.x

Varianta roșie mi se pare cea mai ok dintre toate. Dar eu vreau să aflu geniul care a desenat varianta roz, motivul pentru care te-ai băga prin munți la est de Topleț mă depășește, când poți să faci ceva simplu.



Powered by API/PUM imgur uploader

gruia88

^^^ Cum venea pe varianta de Sud? Eu imi imaginam ca o faceau paralele cu Linia de cale ferata si venea un viaduct de cativa zeci de km :) , ceea ce nu cred ca iesea ce trebuie .

Mai ales ca tin minte pe acea zona din clisura Dunarii de cand eram copil si calatoream pe acolo tot stabilizau la versanti.

dumbravaandrei

Pe unde sa mai bagi 26m de structura pe langa calea ferata?

miahi

Intre DTS si Valea Cernei sunt vreo 2 arii protejate / parcuri nationale, cred ca fara ceva tuneluri destul de lungi nu prea se va putea.

oneLess

#1679
Dacă cumva ajută la dezbateri, pe harta CESTRIN a apărut o variantă de traseu!



Carioca lor este pentru cele 3 din 4 tronsoane cu contract semnat (SF) Filiași-Lugoj. Nu rețin dacă au și PT!