Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

a.l.x

 2 repere după care m-am ghidat.
Powered by API/PUM imgur uploader

Pe planșă cu galben sunt tuneluri. Între DTS și Orșova este clar că va fi doar tunel+viaduct+tunel,cel mai lung cred că o să fie de 4,5km-5 km, nicidecum 9.

Dar problema mea sunt aberațiile de tuneluri prin Valea Cernei, unde se poate trece cu câteva tunele mici.

pasadia

Eu cred că în poza aia ce ai marcut cu "1" e Dunărea, imediat în spatele barajului de la Porțile de Fier I (pe care îl și vezi mai sus de mana persoanei din dreapta). In partea superioara a pozei e DTS. Ppzi vedea in poza că sunt reprezentate și punctele cardinale și eu marcat clar care e nordul geografic (spre stânga jos in imagine).

a.l.x

#1697
Da corect. Doamna arată pe planșă cu pixul Golful Bahna, unde am marcat cu 2 se varsă râul Cerna în Dunăre la Orșova , iar de-a lungul mâinii aceleiași doamne este Valea Cernei.

JohnDoe

#1698
Autocamionaele ce vin dinspre Calafat pe unde vor urca pe autostrada in drumul catre iEuropa de Vest?

Din poza lui oneLess #1679 https://i.imgur.com/ZC5qJS7.png nu vad o astfel de intrare pe A6.
Vin alegerile parlamentare, va dam scoli, va dam spitale.

shift2rail

^^ mon ami, fantezista imi pare propunerea de a impanzi Valea Cernei+defileul Dunarii cu viaducte. Nu stiu daca ma'ntelegi. Judecand dupa agresivitate, sunt convins ca nu.

a.l.x

QuoteVești bune pentru #infrastructura din #Oltenia!

Am avizat astăzi în CTE CNAIR Studiul de Fezabilitate necesar construcției drumului expres #Craiova - #TârguJiu!

Proiectul în lungime de peste 110 km a fost împărțit în două sectoare cu profile de drum de mare viteză:

-  autostradă #Craiova – #Filiași (km 0+000 – km 51+503) cu o  viteză de proiectare de 130 km/h.

-  drum expres #Filiași – $TârguJiu (km 51+503 – km 110+100) cu o viteză de proiectare de 120 km/h.


Decizia stabilirii fiecărui profil a fost luată în urma analizării valorilor de trafic pe fiecare sector de drum.

Drumul de mare viteză Craiova – Târgu Jiu va tranzita județului #Dolj pe o lungime de 47,3 km și judetul #Gorj pe o lungime de 62,7 km, iar pe traseu vor fi construite inclusiv:

-9 noduri rutiere la: #Ghercești (DEx Craiova – Pitești), #Mischii (DN65C), #CraiovaNord (DN65F), Beharca (DN6), #RăcariideSus (DN6), #Țânțăreni (DN66/DJ661), #Săulești (DJ661), #TârguCărbunești (DN67B), #TârguJiu (VO Târgu Jiu)
- 25 poduri
- 41 pasaje
- 13 viaducte
- 50 structuri casetate
- 1 ecoduct
- 3 Centre de Intreținere și Coordonare
- 12  parcări de scurtă durată
- 4  Spații de Servicii tip S1
- 2  Spații de Servicii tip S3

#CNAIR #investitii #ProgramulTransport #dezvoltare #CristianPistol
Cristian Pistol-FB

gruia88

Doamne daca s-ar da macar drumul in licitare la primul lot / troson care dubleaza centura si se desprinde din T1 .... centura Craiovei de nord e supra aglomerata ... doar saptamana asta au fost 2 accidente mortale.

Plus ca trebuie pentru ca daca T1 o sa se descarce tot in centura cum e acum o sa fie mare aglomeratie acolo.

Asa lumea se urca pe centura la Isalnita dupa aceea se urca pe nodul Craiova Nord si de acolo talpa la Constanta :) .

satanistu

#1702
F trist ca nu au pus un nod dupa Filiasi dar pe drumul spre DTS pe E70. Trebuie acum sa asteptam continuarea de la Filiasi la DTS, pana atunci trebuie sa coboram inainte de Filiasi sau dupa la Tantareni si sa ne intoarcem la intersectia E70/E79.

Feri

^ Animația cu nodul Mischii din postarea FB:
(Mulțumim The Romanian)

gruia88

^^ Din ce mi-am dat seama o sa cam faca stanga aproape de nodul de la Tantareni ca ei zic ca A o sa fie 51,5 si in Dolj 47,3 deci restul de 4 km urca cam pana la nodul de la tantareni si acolo se face tranzitia .

Este ciudat cu lipsa nodului dar eu cred ca ei pe asta s-au axat si anume ca lumea sa coboare la Tantareni gen daca are treaba in Filiasi .

Sau mai este varianta ca sa mai bage niste bani intr-un studiu si nod pe drumul european ulterior cum au facut pe Dx12 la Colonesti.

a.l.x

#1705
Au pus pe CESTRIN niște variante de traseu bune de aruncat la gunoi. Dacă setați harta de fundal terrain sau imagini satelitare vedeți că au trasat doar prin munți. Cine știe, poate au primit cerință de la CNAIR să facă SF pentru metrou,nu pentru autostradă.

Și se pare că în ambele variante Lugoj-Filiași se oprește într-un nod , nu va fi continuitate între Craiova și Lugoj.

EugenRo


Revin cu o schita cu variante pentru segmentul A6 Toplet-Drobeta:
- am identificat posibile 2 tuneluri (max 1,500m), cateva viaducte peste cateva vai
- odata ajuns in zona inalta (400-600m) totul este podis, deci fara diferente de alt. majore, daca se urmeaza linia cumpenelor de apa
- destul de la sud de zona pestera Topolnita, deci teoretic n-ar afecta rezervatia, dar e posibil sa traverseze alte zone protejate
- nodul Toplet cu 2 intrari/ iesiri, multe zone nelocuite/ pustii, drumuri judetene/ comunale asfaltate pe care se poate ajunge in santier in zona inalta
- daca va fi conceputa ca o autostrada montana cu restrictii la viteza si panta mai inclinata, pare parfum fata de A3 Comarnic-Brasov  O:-)

mariusbalasa

Sa inteleg ca pe harta CESTRIN au aparut ceva trasee A6 ,,aruncate pentru a incalzi spiritele''.
Deci, alegeri s-au nu ... O:-) s-au hotarat in sfarsit ...

La prima vedere:

FILIASI la DTSeverin =  observatii pertinente dpmdv:
... pe harta avem 3 ,,carioci'':

- varianta 1 couloarea galbena cu o ,,cocoasa style centura'' de Nord la STREHAIA cu un nod in DN67A legatura cu Motru. :o
PS: legatura cu Motru o inteleg, dar cu un drum de legatura de max 5 km ar face economie de 5 km de autostrada... printre altele.

- varianta 2 coularea albastra... varianta scoasa de la naftalina din SF din 2013 cred...
PS: daca legatura la FILIASI ramane cea din SF deja aprobat ... varianta albastra este scoasa din joc... :lol:
PS: doar ca, ... proiectantul ,,nu vrea sa munceasca'' pentru zona cu diferenta de nivel de la BALOTA asa ca este mai castigat el daca ne pricopseste pe noi cu ,, o mega cocoasa'' la Sud de DTSeverin.

- varianta 3 ( care nu apare in legenda) couloarea gris... dar care pare deja mai scurta si mai interesanta...
PS: stie cineva de ce nu apare in legenda ?
PS: pentru zona cu diferenta de nivel de la BALOTA proiectanti trebuie trimisi din nou la facultate s-au inlocuiti cu altii... sper din tot sufletul ca baietii si fetele din CNAIR sa nu i-si mai asume aberatii de ,,autostrazi cocosate''.


a.l.x

^^
Pe unde ai trasat tu sunt diferențe de nivel  de aproape 500m și treci prin 2 parcuri naturale(Platoul Mehedinți și Porțile de Fier). Singura soluție de la Orșova până la DTS e să treci prin tuneluri,dar problema este ce au desenat de la Orșova spre Domașnea. Chiar sunt curios cum pot motiva traseele astea.

gruia88

^^ Eu am crezut tot timpul ca o sa aleaga varianta albastra cu ceva drum de legatura la Filiasi , dar se pare ca DeX Craiova - Tg Jiu a schimbat planurile si cred ca o sa dubleze DN6 Pe partea de Nord cum e Varianta Galbena dar trebuie sa fixeze neaparat cocoasa aia de la Balota ...