Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 13 Guests are viewing this topic.

cris_ct

#8205
^^ +1 Bine ați revenit 🙂 Dacă vă amintiți numele colegului care a propus configurația nodului vă rugăm să îl menționați aici, să îi acordăm și dumnealui un + !
A fost și @Ionut la Europa FM. Foarte bine că se face auzită și "vocea" forumului.

survola

Exact pe porțiunea unde este desenată săgeata de direcție în sens contrar era să provoace accidentul.

TVlad

Quote from: cris_ct on December 04, 2023, 09:37:51 AMDacă vă amintiți numele colegului care a propus configurația nodului vă rugăm să îl menționați aici, să îi acordăm și dumnealui un + !


Nu cumva era danpandrea cu configuratia nodului? Eu parca asa imi amintesc; trebuie sa caut in urma sa spun cu certitudine. Oricum, am fost si sint extraordinar de multumit ca a fost evitat prapadul din padurea Petresti. Nu ma asteptam sa fie (aparent) atit de simplu sa fie corectata o aberatie. Multumesc inca o data celor implicati!

pelan87

Intr-adevar, cred ca @danpandrea a fost cel care a desenat solutia care a salvat Padurea Petresti, postarea respectiva este aici.

Andrei I

Salut! In sensul A3 DN1, pentru a intra pe DN1 directia Bucuresti, unul dintre indicatoare te trimite direct intr-un parapet care blocheaza breteaua. Am mers noaptea, iluminatul in acea zona nu functiona si norocul a fost ca am incetinit destul de mult. Sa fi avut x-ul peste textul care indica directiile si nu l-am vazut eu? Pana atunci vazusem toate x-urile. Chiar si asa, presupunand ca nu am vazut bine, tot nu e in regula. Daca functiona iluminatul as fi vazut mai din timp parapetul. Ce parere aveti?

misiekwas

Am remarcat și eu. Din câte țin minte, este pus X, dar calitatea lui este una de banda adeziva de la Kaufland. Si pe DN1 sunt puse aiurea încât aveam dubii serioase dacă chiar este deschisa autostrada.

TibiV

#8211
@pelan87 ,
ai o memorie fenomenala! Multumesc!

Quote from: danpandrea on June 16, 2020, 01:59:08 PMZic că aveau loc de o trompetă dublă. Așa evitau și decimarea Pădurii Petrești. Un giratoriu pe DN1, deasupra A0, poate deveni problematic, având în vedere volumul de trafic. Înțeleg de ce au venit cu propunerea pe care o vedem pe harta API - e nevoie de benzi de accelerare și decelerare. Dar puteau s-o facă mult, mult mai bine.



Si cu atat mai mult trebuie sa ii multumim lui @danpandrea pentru solutia propusa de el....
Solutie care este cea pe care o vedem azi "in teren"!

PS
Pentru cei "mai tineri": cautati in urma, sa vedeti ce mizerie de nod era desenat in SF....
@danpandrea :cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Daniel G

 Ca sa ii scutesc pe altii de cautare, mizeria se poate vedea aici:

Quote from: Ionut on June 16, 2020, 07:17:00 AMAla nu este DN1, este DN1A. >:(
Nu inteleg cum te-ai uitat tu pe harta.

Nodul A0-DN1 arată asa:



StefanCelMare

#8213
Am citit și eu cu întârziere ce a scris Ionuț despre deschiderea UMB.
E așa foame de infrastructură în România, încât românii ar accepta orice abatere legală doar să se facă autostrăzi.
Lipsă AC? Un fleac.
Nu e expropriat terenul? Ești anti-român dacă nu-i lași să facă ce vor în curtea ta.
Nu e mutată linia de gaz? Cui îi pasă, dă-i să sune!
De la de-astea ni se trage mult din felul în care arată România.
Și când lucrăm, nu o facem corect.
Ce să mai zic despre studiile de mediu, deși sunt destul de importante și alea.
Exemplu, chiar pădurea Petrești de mai jos.
Deși nu distrusă, tăiată o bucată din ea, fără pasaj pentru animale.
Cui îi pasă?
Păi, șoferilor cărora le vor sări căprioarele gardul de protecție de exemplu.
Dar, dă-i să meargă.
Țara lui noi muncim, nu gândim.
Despre laudele la adresa UMB, probabil vin și pe un fond pe care știu și ei că nu vor livra la timp anii care vin, așa că acum cât pot să se laude, se laudă.
E deranjant că o fac prin vocea oficialităților, dar ca să zic așa, Ionuț, și momentul e de vină. Avem naționalismul în creștere politic. Și la polonezi partidele de dreapta vechi s-au dus mai spre dreapta ca urmare a apariției naționaliștilor. Nu înseamnă că e mai corect cu ceva ce s-a petrecut, dar contextul în care avem nevoie de lămâie să ne taie greața e mult mai larg, ăsta e doar un episod.
Criteriul la laude este de-al cui ești, nu ce faci concret.
Imparțialitate? Basme. Tribalism, asta e direcția nouă.

danvoicu

Ma mir enorm ca au adoptat solutia eleganta a colegului de forum. La cat sunt de incuiati, de rigizi si de orgoliosi. Desi nu merita, chiar le multumesc. Si bineinteles initiatorului originalului.

Ionut

Nu te mira că nu erau ăștia la butoane... ci @horatiu.cosma și @cutter... de-aia s-a adoptat...

survola

Intrebarea mea este cum de s-a aprobat același stil de nod și la A0-DN5?
Și A0-DN6?

TibiV

Quote from: Ionut on December 04, 2023, 01:28:50 PMNu te mira că nu erau ăștia la butoane... ci @horatiu.cosma și @cutter... de-aia s-a adoptat...

Da, dar "pustimea" de pe forum nu prea stie despre ce este vorba...

Exact din acest motiv trebuie sa le multumim lui @pelan87 (memorie de elefant!....) si lui @danpandrea (care este mult peste toata lista de "proiectanti" platiti cu bani grei de statul roman...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

De la @adix aka Alberto Costea: [3 DEC 2023] Nod rutier A0-A2. Alsim Alarko

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Poate vor modifica si nodurile cu DN2, DN1A si chiar DN7, ca parca 2 giratorii in 100m, nu dau bine pe un drum 2+2. Cel mai bune exemplu este la Gulia, unde au blocat o banda inainte de giratoriu (din cauza accidentelor) si acum apar mereu ambuteiaje.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024