Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Stalpul ala de curent de la final, banuiesc ca e pe lotul Aktorilor...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

danutzu_1069


dr4qul4

la 10:21 in ultima filmare. Unde avem doar terasament
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Thermostat

^^^^^
Superb. Ia uitați ce trasee A0N+A0S visează viamichelin.com :lol:

Driving on the parkway and parking on the driveway.

mike_us

Construim România are un videoclip cu UMB muncind si in zi de sărbătoare pe 1 Decembrie, poate se postează si aici. Asta imediat după inaugurarea parțiala. Asta e imaginea mea despre profesionalism si cum aș vrea să evolueze România.

TibiV

Autostrada de Centură București A0 Nord Lot 2 - UMB lucrează și de 1 Decembrie

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Filmarea a "prins" ceva ce era evident ca se va intampla apropo de benzinaria OMV....
Se iese pe la ... intrare....
Se taie doua benzi.... ca sa se mearga spre Otopeni /Bucuresti...
Nici macar nu a intrat pe pretea spre A0....poate i-asi fi gasit scuza...
Probabil nu e primul si nici ultimul....

Probabil prebuie suplimentate indicatoarele la intrare si iesire din benzinarie.... Acu nimeni nu stie unde duce drumul ala ocolitor.... Nu cred ca spune ca va ajunge inapoi iin DN1....

Ok, asteptam cu interes primul accident grav ca sa realizam ca trebuie masuri corective...

nohablaespanol

Mai ingrijorator e ceea ce se intampla intre 10:40 si 10:55. Impact frontal evitat la mustata. Habar n-am ce voia sa faca omul dar cu siguranta nu este ultimul care va actiona astfel acolo.

Inacceptabil ca inca se proiecteaza noduri intre A si alte drumuri de mare viteza (DN1 in zona consider ca se incadreaza in definitie) fara separare de sens fizica in cadrul nodului. Sau mai bine zis ca se proiecteaza orice nod fara o astfel de separare. Acolo ar trebui urgent marcata linie dubla continua si pusi separatori de sens macar cu scop vizual (spre exemplu solutia de pe banda pentru autobuze de pe Blvd. Beijing din Bucuresti, care mi se pare decenta pentru cazul de fata).

Asta ar ajuta si la evitarea pericolului acolo unde cred ca e cel mai mare risc de intrare pe contrasens, risc care se va materializa mai ales cand se deschide continuarea A0 catre Pitesti. Portiunea unde se formeaza cele trei benzi de selectare a directiei pe A0 e precedata de o zona fara parapet (11:10 in filmare). Acolo vad un risc ca unii soferi neatenti sau neobisnuiti cu locul, care au destinatia Pitesti, sa vada indicatiile de "stanga" pe Waze (neluand in seama distanta afisata pana la manevra efectiva) si sa patrunda prin stanga parapetului, pe contrasens, deja de acolo.

Trebuie urgent luate masuri acolo.

Tavi

@nohablaespanol: Ala cu mașina neagră era fumat rău....

Dragoș295

Am mers azi pe A0, ma așteptam la o calitate mai buna a asfaltului, este destul de valurit.Asfaltul pus de Aktor pe A10 este net superior!

danpandrea

Am dat o tură pe A0. Drumul e ok, însă am simțit denivelări în special pe rampele podului peste DJ200B.

Dincolo de asta, mă bucur că A0NL2 este gata cu o versiune a nodului A0-DN1 care nu ciuntește inutil Pădurea Petrești.

misiekwas

#8201
M-am dus dus-întors în weekendul aia pe A0N2. Drumul e in general OK, dar:
1. Semnalistica la noduri lasă puțin de dorit, pe DN1 nu am fost pana destul de puțin înainte dacă chiar pe acolo este acces (ar trebui marcate mai bine direcții închise). Nu-i ft grav, dar s-a putut rezolva mai bine.
2. Nodul cu DN1 are nevoie urgent de separatoare de sens, altfel vor fi accidente acolo destul de urate.
Not great, not terrible, cu excepție de nodul cu DN1.

danutzu_1069

Da, faza aia mi-a scapat...
Si clar trebuie ceva separatoare, ca altfel o sa iasa urat la un moment dat...

Uite o ocazie ca API sa ... zica ceva... @Ionut ...
Asta e mai important decat sa-i "tragi de urechi" ca incurca darea in trafic cu inaugurarea sau cu finalizarea contractului mai repede...

cutter

#8203
Am dat și eu azi o tură pe A0N2:

1) Într-adevăr calitatea asfaltului e slabă, cred că cea mai slabă de la un lot proaspăt inaugurat de care îmi aduc aminte. (Spre comparație, pe Lugoj-Deva lot 4 e foarte bun spre excelent chiar la ani de zile după inaugurare).

2) În sfârșit, un lot de autostradă la care se aplică noul standard cu parapetul de pe mediană retras cu extra 25cm. Se simte mai spațioasă banda 2.

3) Îți vine să te zgârii pe ochi când ajungi la A3 și știi că mai sunt 9km în față de autostradă terminată care nu pot fi folosiți. Cu un minim de păsare s-ar fi putut face o descărcare temporară...

4) Îmi pare bine că UMB a proiectat versiunea nodului care nu distruge toată Pădurea Petrești, așa cum le-am cerut la semnarea contractului (de altfel, schița am luat-o de aici de pe forum de la un coleg). Noi n-am mai apucat să vedem ce au proiectat (că ni s-a terminat mandatul), dar problemele de siguranță pe rutieră pe bretelele cu sens dublu sunt evidente din filmul de mai sus. Nu cred că drona a prins situația de 1 la un milion ci din păcate pe cea de 1 la 100 sau 1000. Trebuie urgent marcaj continuu dublu și ceva sisteme iertătoare care să delimiteze sensurile.

LATER EDIT: și musai repetate săgețile de direcție pe întreagă lungime a bretelei cu circulație în ambele sensuri (schițat așa rapid, naiv)





RazesIesean

#8204
O sa fie accidente urate fiindca nu exista separare de sens intre cele 2 directii pe breteaua de legatura DN1 > A0.
In video-ul celor de la ASCORO la minutul 10.48 era sa fie un accident frontal.

LE: Nu se poate trasa dubla continua in acea zona, cum sunt pe multe DN-uri si cu marcaj rezonator inclus?
In acest fel s-ar reusi o mai buna delimitare a sensurilor.

~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~