Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

E vreo trecere pentru animale mici (gen tuneluri de 1m inaltime cum sunt pe A0S) pe toata lungimea A0N2?  Dubios ca nici macar in zona padurii nu s-a facut nimic.  Poate se cere unul la inceputul nodului Pizza...

dr4qul4

ai trecere exact in zona padurii. Cel putin asa mi se pare mie, ca trecerea aia de pe strada Socului are 1m inaltime (stiu ca m-am intrebat de ce nu au facut-o macar de 2m ca sa treaca si masinile)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

nohablaespanol

^^^
Nodul cu DN2 nu necesita giratorii. Fiecare sens de mers are trompeta proprie. Singurul lui pacat e ca presupune viraje foarte din scurt pentru intrare pe / iesire de pe bretelele nodului la intersectiile cu DN2. Dar spatiu pentru ceva mai elegant nu prea exista.

La DN7 mi se pare intr-adevar subdimensionat nodul. Proiectam in tara asta noduri mult mai generoase cu DJ-uri obscure in camp.

La DN1A se aduna mult trafic atat ultralocal cat si de tranzit in acele giratorii. Dar printr-o dimensionare corecta a lor ar putea fi suficient de future-proof solutia. O rezolvare eleganta pentru a spori capacitatea ar fi (i) un pasaj 1x1 peste giratoriul de pe DN7 pe relatia A0<>Centura Buftea si (ii) o banda dedicata care nu intra in giratoriul de pe DN7, dinspre sud catre Centura Buftea. Wishful thinking, cel mai probabil...

Feri

Nu știu dacă s-a postat deja:
QuoteCNAIR a început pre-recepția lotului 2 al Autostrăzii București Sud, lot care va fi deschis peste aprox. 2 săptămâni între DN 6 și DN 5 (10 km.), dar nu poate garanta că va da în circulație și sectorul de 7 kilometri din primul lot, între Vidra și Popești-Leordeni (DN 4), a anunțat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu
Economedia

AdrianRO

Numai mie mi se pare ca e ceva in neregula cu marcajele pe A0N2? mai ales la intrarea DN1 - A0 de pe directia Ploiesti - Bucuresti. Sunt aproape sterse deja.

reed

 :lol: Erau sterse de la inaugurare chiar in fata demnitarilor.Dar na, noi API suntem rai ca aducem critici la adresa calitatii lucrarilor marelui constructor roman .

danpandrea

După comentariul lui @cutter, nu prea am cuvinte să definesc sentimentul că niște minute petrecute în Photoshop au dus la salvarea multor copaci din Pădurea Petrești. Cred că "bucurie imensă" este cea mai bună descriere. O alta ar putea fi că poate mi-am ratat cariera  :lol: Anyway...

Cu trimitere la un alt thread, dacă am reuși să inspirăm și niște turci în ceea ce privește un alt nod rutier complicat... :whistling:

danutzu_1069

@danpandrea, din pacate... la butoane nu mai sunt aceiasi oameni de atunci....
Iar turcii... nu cred ca citesc pe aici....  :)

Ionut

Citesc și turcii, citesc toți. Mulți citesc, puțini înțeleg. Și mai puțini fac. Plus că nu trebuie să facă turcii, ci CNAIR... dar na, greu cu butoanele.

Mascarpone

#8229
Legat de problemele de siguranta rutiera ridicate de @cutter, nu se poate implementa un wire rope safety barrier? Pare a fi solutia care ar ocupa cel mai putin spatiu posibil fara ingustarea benzilor, daca alternativele sunt new jersey sau parapetii metalici.


survola

Mai greu cu stâlpii pe mijlocul unui pod / pasaj/

pest1969

Cred ca si CNAIR, dar si turcii se roaga sa ploua sau sa ninga in decembrie astfel incat sa poata arata cu degetul inspre ceva.

archaeus

Quote from: horatiu.cosma on November 24, 2023, 06:42:55 PMToată lumea din MTI și CNAIR știe că nu se deschide anul ăsta A0 între DN5 și DN4. Singura lor preocupare e cum să îmbrace deznodământul, cine va fi vinovatul de serviciu. Și cred că e simplu de intuit din comunicarea publică: iarna din decembrie.

Stia @horatiu.cosma ce stia

Citez: "Între acest lot 2 și DN 4 mai sunt 7 kilometri, se lucrează intens, am fost pe șantier, dar volumul este destul de mare și depind foarte mult de vreme. Mai au de pus stratul de uzură, o parte consistentă"/ La intervenția moderatorului care i-a atras atenția că a fost o toamnă blândă fără precipitații, iar constructorul a depășit termenul din contract, Scrioșteanu a răspuns : ,,vreți să-i lăsăm să asfalteze pe ploaie sau ninsoare ?"

sursa:
https://economedia.ro/video-autostrada-bucuresti-sud-cnair-a-inceput-pre-receptia-lotului-2-bragadiru-jilava-de-la-33-de-kilometri-promisi-in-toamna-la-retorica-vreti-sa-i-lasam-sa-asfalteze-pe-ploaie-sau-ninsoare.html

GIV


GIV

Quote from: tom_sawyer on November 30, 2023, 12:04:33 AMFață de ce s-a spus pe pagina anterioară, trebuie adăugat și asta:

[CN1029671] Servicii de Supervizare Proiectare si Execuţie "Autostrada de Centură București km 0+000 – km 100+900" Sector Centură Nord km 0+000 – km 52+770 Lot 2: km 20+000 – km 39+000

Licitația este încă suspendată. Cu autostrada dată în circulație.
oare ce va mai face compania care va castiga licitatia, asta daca o sa mai ajunga la un final?
supervizarea e necesara si pentru justificarea banilor europeni sau sunt de ajuns facturile catre constructor?