Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Fred

Probabil au vrut sa il coreleze cu situatia. Se stia de cand a fost construita bucata aia ca va continua si spre nord si spre sud si ca vor trebui sa demoleze o bucata, ca si la Soimus. Puteau sa faca direct nodurile, cum se fac prin alte tari.

TibiV

Corect...

Am ajuns sa imi placa mai multe capetele gen Sanovita...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NoWords

Ca la noi, la nimenea.. :lol:

Am vazut ca in unele zone se lasa niste cioturi, aici nu inteleg de ce nu s-au lasat.

horatiu.cosma

Când au proiectat centura Bacău cei din MTI/CNAIR probabil nu s-au gândit că se mai continuă A7. Le-am stricat noi planurile  :D .

TibiV

:rofl:

Clar, voi ati fost "dusmanul"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

sillentium

la Bacau au vrut ceva rapid, ceva ieftin ca era presiunea mare cu #sîeu

mirceaeliade

#9246
Sincer cand s-a licitat centura Baca sunt aproape sigur ca nimeni din CNAIR nu se gandea ca se gasesc bani pt A7. Din pacate nu sunt sigur ca au invatat de atunci cum sa caute si sa gaseasca bani, pt ca de la cadoul PNRR dat de Drula incoace, nu stiu daca s-au marit sumele atrase de la UE (Grinda doar zice ca se cheltuiesc banii programati, dar nu mi-e clar ca se cauta sa se mareasca meniul).  Au facut cum au facut  legatura A3 cu Tg Mures unde fondurile PNRR "vor strica" din nou planurile vechi, sau la Centura Rasnov, unde poate Grinda va face licitatie sa o lege de DN1.

dumbravaandrei

Meniul ala pe termen mediu si lung arata destul de simplu: 30-35% fonduri UE, restul fonduri guvernamentale.
Pe de alta parte, apropiindu-ne de 2000km A+DX la sfarsit de decada, cu siguranta va exista presiunea sociala pentru infrastructura. Ca or sa vada oamenii diferentele in viata de zi cu zi, nu numai la tv. Si de aici cam ramane sa ne tragem sperantele finantarii.

Bachus01

Bani se gasesc . Numai sa fie voință. Eventual si ceva presiuni de la parteneri  având în vedere contextul regional.

Am un feeling ca pe sfarsit de 2024 (alegeri parlamentare si la președinție)  va exista presiune politică pentru deschiderea  câtorva tronsoane din A7 . Sa nu uitam cum a fost inaugurată pe repede înainte centura Bacău,  si cine a participat la inaugurare.

Eu văd in felul urmator: Pl-Bz 1 un hei-rup ca pe A10 , Pl-Bz 2 deschis + mai mult ca sigur va exista presiune si pe Umb pentru macar 2 tronsoane.

Nici nu stiu daca sunt motive de bucurie sau nu , mai ales dupa bătaia de joc de pe A10.

ALEXCFR

Când am fost ultima data acasă la Râmnicu Sărat, se lucra la autostrada A7 la ieșire din Râmnicu Sărat pe DJ 202 care deja au nivelat pământul.

pelan87

#9250
Postez o filmare de duminica trecuta, de pe lotul 2 Buzau - Focsani, zona Boboc (nu am reusit sa procesez filmarea mai repede). Fiind duminica, UMB nu lucra, dar progresul se vede in imagini (acest progres a fost facut in 5 saptamani, din care una de pauza).

La supratraversarea DJ 220 lucreaza o foreza de la Agisfor. Mi-a mai atras atentia faptul ca UMB foloseste pe post de groapa de imprumut zona din stanga autostrazii, unde va fi perdeaua forestiera.

Autostrada A7, Buzău - Focșani, Lot 2 (UMB), stadiul lucrărilor la 12.03.2023, zona Boboc


Horațiu 87

Vestitorii primaverii.  :D  Primele lucrari marca UMB la viitorul nod Bacau Nord  :p










Stef

#9252
Se pare că nici Coni IBB nu stă chiar degeaba. Camioanele "românești". Găsiți mai multe pe pagina lor de facebook.


sarbu

Din ce stiu ibb lucreaza pe lotu lu pizzaroti, nu la coni.

Sorinus

Daca nu-i gata la termen lotul 1 (si posibil sa nu fie), ar fi util sa dea drumul la sensul spre Moldova, au nevoie doar de o bretea din A3, fara pasaje. Asta daca lotul 2 e gata inainte, si sa nu fie chiar muzeu.