Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

gabim

Ca de obicei, la inceputul anului politicienii avanseaza tot soiul de cifre fanteziste ca sa dea bine pe sticla, probabil in cei 680 km e inclus si tot A11 (sau DX11, cum vreti sa-i spuneti) si probabil si ceva bucati din A8, ambele cu sanse practic nule. A se ignora prognozele astea de inceput de an, eventual poate iesi API cu o pozitie cat este fezabil de semnat pe anul asta, similar cu pozitia cat ne asteptam sa se finalizeze anul asta.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

Ionut

@oneLess
Tirrena nu a contestat rezilierile, din ce informații avem. Deci nu mai există acel contract. Nu mai are ce să caute în tabel. Nu pot trece în tabelul 2 pentru că acolo sunt doar licitațiile lansate, active. Relansarea licitației pe DEx12 T1 o să fie în 3-4 luni în cel mai bun caz.

@shift2rail
Habar n-am de unde și-a scos scrioșteanu cifrele și nici nu mă interesează.

StefanCelMare

Ce înseamnă PiSi2...
Mapa Cengiz cu un singur proiect, se bat la poziția de al treilea constructor din România.
În rest, WeBuild pe doi, cu un stil de implementare conflictual adesea (în limita contractelor, dar adesea asta se traduce în unele întârzieri...).
Sper sincer ca Strabag să prindă ceva mai serios curând (A3 în BH, poate centura Cluj, bucăți din A13), sunt un constructor dovedit ca fiind OK în România, ar fi bine pentru noi să fie în top 3.

Ionut

Cu UMB full și cu WeBuild (aproape) full (ei au o groază și pe CF), teoretic se deschide larg ușa pentru Strabag și (sper) Porr pe Boița-Făgăraș și pe A3 și A8. Toate în Transilvania, deci în fieful Strabag/Geiger.

Dacă sunt deștepți, Strabag/Geiger pot lua caimacul pe A3+A8.

shift2rail

#8779
Quote from: gabim on January 13, 2023, 11:28:05 AMCa de obicei, la inceputul anului politicienii avanseaza tot soiul de cifre fanteziste ca sa dea bine pe sticla, probabil in cei 680 km e inclus si tot A11 (sau DX11, cum vreti sa-i spuneti) si probabil si ceva bucati din A8, ambele cu sanse practic nule.

Dx11 si A/Dx Buc-Alex (aprox. 200 km impreuna) par mai realiste la licitat+semnat decat A8...vom vedea ce are CNAIR in tolba/pipeline.

horatiu.cosma

DX11 abia ce a început procedura de mediu care va dura minim 6 luni, iar pe Buc-Alex nu au început nici măcar studiile geo pentru studiul de fezabilitate. Nu există niciun alt proiect care să fie contractat pentru execuție în mod realist anul acesta, în afară de cele deja licitate și eventual Oar-Satu Mare în extremis.

gabim

@Ionut: nu uita A11 unde tot Strabag/Geiger par favoriti. In schimb pe A8, cel putin partea din Moldova, nu vad pe nimeni sa-i bata pe UMB, care in aprox 2-3 ani vor fi din nou in cautare de proiecte.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

ovicor

Sper ca Poor+Dimex si Strabag+Geiger sa-si imparta A13 si A3+A8 in Ardeal. UMB va avea si A7Nord siA8 Moldova. Turcii pot lua A3BH si A6. Pe ceilalti ar fi de dorit sa nu-i mai vedem!

mirceaeliade

@horatiu.cosma deci crezi cam zero barat sanse pentru licitare ceva pe Pascani-Suceava, M.Nirajului-Leghin, Fagaras-Brasov, A9 sau eventual Craiova-Tg.Jiu anul asta?

horatiu.cosma

Nu am vorbit despre șansele de licitare, ci despre șansele de contractare.

calino

Eu mi-as dori sa vad pe Strabag pe lotul cu tunelul pe sub Meses. Nu vad nici un imbold real pentru CNAIR sa deblocheze restul lucrarilor intre Poarta Salajului si Oradea daca lotul asta scump si complex nu are un constructor cat de cat serios.

oneLess

Păi și de unde ar putea să știe CNAIR că nu o să câștige pița, actor sau rițani de eker ? Și dacă câștigă unul din ăștia să înghețe problema 50 de ani până mor și urmașii harnicilor ?

oneLess

Harta CESTRIN a fost editată ieri dar eu nu am văzut modificări de procente!

Skynick

Oricum, daca aproximam putin, avem aproape 1000 de km in trafic si posibil la finalul anului, alti aproape 900 km contractati. E de departe, cea mai buna situatie cu infrastuctura noastra, de la daci.

Deci teoretic, in cinci ani, se dubleaza numarul de km de autostrada si putem in sfarsit sa ne apucam de caile ferate  :p

StefanCelMare

Bună gluma asta cu 5 ani.
Să nu fie cincinal ca la Ceaușescu, doar pe hârtie.
Lăsând gluma la o parte, și 8-10 ani dacă sunt, ar însemna o medie de 100-120 km pe an, peste ce a fost până acum.