Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

GAC

pentru calafat - dts, situatia va ramane asa intrucat sunt alte proiecte mai importante de finantat. nu putem sa bagam sute de milioane ca soferii de TIR sa faca cu 20 min mai putin pe DTS-calafat. ar fi respectivii soferi mai castigati daca am intra in schengen terestru si daca am avea Lugoj-DTS la nivel de DEx.

Ionut

Harta de la CM PT.
Am început reuniunea.

Harta proiecte rutiere CM PT Timișoara 20-21 mai 2024.


mircea

Conform hărții, Tg Mureș n-are bypass road... Iar A13 merge la Bacău, nu Răcăciuni

Ionut

În 30 de minute sunt (iar) pe B1 TV la emisiunea lui Ștefan Etveș. Nu știu exact despre ce proiecte vorbim dar sigur despre unele autostrăzi.

Subiecte (aproape) inevitabile A7 și A1 Margina-Holdea. Sper și ceva feroviar. Și din ce mă întreba Ștefan, despre ce am făcut la CM PT.

PS. În urma obiecțiilor primite :) am să mă străduiesc să fiu (mult mai) calm. :)


Ionut

Feedback? Am reușit să nu mă enervez. :lol: Era cât pe ce chiar la final cu producția de MR din România dar am reușit la mustață. :lol:

Tedi

#9951
mult mai bine. foarte greu de urmarit discutiile de la TV cu cate 5 , 6 oameni care incep toti sa vorbeasca in acelasi timp. un moderator si 2, 3 invitati mi se pare suficient pentru o discutie la obiect.

ovicor

Si eu am reusit sa nu ma enervez, am renuntat sa privesc! E pacat ca lipseste consistenta discutiilor, ca nu ai parteneri de dialog pe masura, documentati si de buna credinta!

daniel_avram

@Ionut In perioade de incertitudine se dezvolta mult sentimentul nationalist, deci vei intalni tot mai des atitudinea asta nationalista combinata cu mult populism. Pe de alta parte nu e chiar ok sa nu mai producem nimic in tara. Punctual in cazul MR e inadmisibil sa produci material rulant iar companiile de stat sa faca tot posibilul sa elimine producatorii locali. E clar ca acolo cineva a facut lobby sa luam rame eletrice si nu loco+vagoane. E o discutie lunga si suntem offtopic oricum.

FakeML

Pe mine ma lua capul cand tot il auzeam pe Daniel Matasaru ca la orice se discuta, el venea si zicea ba de Iasi, ba de Autostrada A8, ba de Autostrada A7.
Nu-mi venea sa cred cand Ionut zicea ca A1 Sibiu-Pitesti este cea mai importanta. Si Matasaru, o tinea : "Da, dar autostrada A8....."  :lol:  :lol:  :lol:

"Etves: Lumea sta blocata pe Valea Prahovei, cum este posibil sa nu se lucreze la centura Comarnic?"
"Matasaru: Pai si la Iasi aveam aceiasi problema"  :lol:

Bai nene, mai lasa-ne in pace cu Moldova ta.
Da stim ca e important si Moldova vrea Autostrazi dar mai treci peste, Va face A7.
O sa aveti, gata. Stiu ca si A8 este importanta. Stim toti. Dar totusi hai sa mai vorbim si despre altceva.

Brasov-ul care este un oras mare, dezvoltat, pe langa Brasov sunt o multime de multinationale.
Fabrica "Inna Schaeffler" care produce componente de masini pentru 90% din masinile comercializate din Romania si din Europa.
"Grupul auto suedez Autoliv" / "Continental" ... etc.
https://fwdbv.ro/top-20-branduri-din-industria-brasoveana/

Toate fabricile astea nu au nevoie de Autostrazi?
Nu stiu, inreb si eu pentru un prieten. Brasovul nu este important?

Atostrada Coamrnic - Brasov este autostrada "FOR FUN" :o ca, ai nostrii politicieni vad doar turistii de pe DN1.  :|




StefanCelMare

Nici Brașovul, nici Iașiul nu au pe moment proiecte aprobate de conectare la rețeaua de Autostrăzi.
Nici măcar acolo unde sunt Autostrăzi, de ex. la Cluj, Timișoara, acestea nu au continuare înspre orașele mari (altfel spus, pe zona cea mai aglomerată din periferia orașului, ai 1-2 benzi pe sens DN-uri vechi, cu intersecții multiple și trafic fragmentat).
Trăim în România, atât s-a putut!
Baftă să ieși din orașe!

mirceaeliade

Vad ca unii care apar la TV chiar s-au lipit de ideea ca CoBra e chiar optionala. Cum de s-au gasit bani pentru ocolitoarea Eforie, adevarata autostrada 4fun care nu are aglomeratie turistica decat 2 luni si nici trafic inter-city? Cum 'scuza' inlocuirea CoBra cu centuritza de la Comarnic, puteau probabil sa faca un DN prin camp pe langa Eforie in loc de o ocolitoare la pret de autostrada de munte.

ovicor

Da, n-as face o ierarhizare, dar, e evident, CoBra este foarte importanta! Cat despre pretul "ocolitoatei Eforiilor", eu cred ca ponderea mare e data de nodul Cumpana si podul peste canal. Plus, sa nu minimalizam, ea "ocoleste" si Agigea si Techirgiolul, plus pana la Olimp.

GIV

#9958
@FakeML
pai chiar barbier (fost director adjunct in cnair) a insistat cu faptul  ca nu a vazut multe tiruri pe valea prahovei si se intreba unde sunt zonele industriale care au nevoie de autostrada..

nitz

Incredibil. Asta in conditiile in care sunt cozi de tiruri pe serpentinele de la Cheia, pentru ca pe Valea Prahovei sunt interzise din cauza traficului mult prea mare de automobile. Nu pot sa cred ca nivelul asta atat de jos al discutiei vine de la cineva care lucreaza in sistem.