Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

pest1969

As zice ca A7 va avea un impact economic mai mare pentru Moldova decat A8.
A7 alaturi de podul de la Braila reduce costurile in relatia cu Portul Constanta.
Iar A7 complet asigura acces rapid la cea mai mare piata de consum din RO - zona Bucuresti-Ilfov.

shift2rail

^si totusi, moldovenii isi doresc conexiunea cu Occidentul, nu cu Valahia/Bucurestii. Oare de ce?

Stef

A7 va avea impact economic major pentru București în primul rând, nu invers.
De fapt, fără A8, pentru Iași e crunt, schimbând polul pentru județe precum SV sau BC către B din sfera de influență a Iașului.

pest1969

E mirajul ca singura optiune care merita e legatura cu Occidentul. E clar ca ajuta si conteaza, dar as zice sa nu neglijam legaturile interregionale. Mare parte din PIB e generata de ce facem aici. Daca un producator din Suceava ajunge mai repede la Bucuresti si poate vinde mai profitabil, asta nu inseamna ca Bucurestiul e marele beneficiar.
Cat despre Iasi, cu sau fara A8 terminat in viitorul previzibil, ramane Iasi, oras in plina dezvoltare care nu poate decat sa creasca si mai rapid daca are acces mai bun la o legatura rapida cu restul judetelor din Moldova si cu sudul prin intermediul A7 si a podului de la Braila..

Vlad94

Am calculat care este lungă bucată continuă de autostradă din România ca și număr de kilometri. A reieșit Boița-Holdea (226km), dar și Holdea-Nădășelu e aproape (222km), după aceea A2+A4 nord (216km).

danutzu_1069

Uneori sensul de deplasare face diferența la nr de km.. Pentru ca... bretele...

pasadia

^ Facusera altii calculul deja de cand s-a deschis PiSi1. Si oricum Gmaps nu iti da dreptate
- pe primul loc este Holdea- Nadaselu
- locul doi Boita - Nadaselu
- locul 3 DNCB - Ovidiu

Boita - Holdea e scurt prin comparatie.

dr4qul4

momentan sunt doar cioturi ce se pot parcurge in aprox 2 ore.
In 2 ani nu vor mai exista dubii: Cea mai lunga portiune va fi Ovidiu-Bals. 430-440 de km de drum rapid.
Daca vreti doar A, atunci va fi Ovidiu - Curtea de Arges, spre 400 km.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

archaeus

Iti dai seama cand vom avea Bals - Pascani :)

dr4qul4

Cu ocol prin A0S. Ca pe Nord nu va fi gata :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Earthchild

Quote from: shift2rail on January 05, 2023, 12:04:59 PM^si totusi, moldovenii isi doresc conexiunea cu Occidentul, nu cu Valahia/Bucurestii. Oare de ce?
Nu știu de ce, s-a ținut un referendum de care eu nu am aflat?
Consider finalizarea A7 aproape la fel de importantă ca unirea de la 1859, atât pentru Moldova cât și pentru "Valahia"; cum a fost și calea ferată acum 100 de ani. Consider că "Bucureștii", Iașii, Suceava, Bacăul, Focșanii, Buzăul, Ploeștii vor câștiga mult mai mult decât vor pierde. Ce Dumnezeu, este artera de est a României, ar putea avea decența să o recunoască și co-forumiștii cei mai defetiști.

ovicor

Evident, in orice tara, arterele ar trebui sa fie raze pornite din capitala Si inel de centura la capitala si la marile orase. Dar si legaturile est-vest sunt foarte importante, mai ales ca Romania are capitala situata extrem de excentric.

BIGRED1984

Arterele trebuie sa fie facute in ordinea importantei stabilite.
Nu cred ca Bucurestiul e mai excentric asezat decat Viena, Berlin, Copenhaga chiar si Sofia, nu vad de ce ar avea vreo importanta asta.

oneway

Vad ca s-a implementat versiunea noua a hartii API. Merge foarte bine. Felicitari ! :D
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

mirceaeliade

#8759
Daca santierele intra in repaus, sa nu uitam ca in birourile CNAIR si MT totusi se poate lucra pana vin ghioceii. Lista proiectelor care depind strict de birocratii statului care nu sunt judecatori:
-semnat 2 loturi necontestate pe A7
-dat OIL pe astea 2 plus inca 2 loturi pe A7 si inca 3 loturi care necesita OIL plus AC
-dea AC pt nodul DEx12/A1
-semnat pe A0N3 cu chinezii si dat drumul la PT
-???redesemneze pe A0N1 si pe 4 loturi A7 ramase unde contestatiile au fost admise in instanta???
-sa dea drumul la 2 licitatii DEx pe iesirea A3 de la Tureni si vama de la Oar
-rezolve situatia contractelor cureliciteze loturile Tirrena
-sa rezolve clarificarile pt 2 licitatii pe A8 si 3 pe T1,T2,T3 pe A13
-sa aleaga castigatorul pe T4 A13 la Fagaras
-sa pregateasca clarificarile anticipate pe A8 la S1 si S3
-sa faca ceva cu licitatiile A3 Chiribis-Biharia si tunelul Mesessa relanseze loturile de la Meses
-?sa dea intr-adevar OIL pe PiSi3?
-sa dea drumul la licitatia A8 pt podul Ungheni
-sa semneze cu castigatorii necontestati de pe BaiaMare-Bistrita si Filiasi-DTS
Cred ca mi-au scapat cateva mai mici, dar toate punctele de mai sus ar trebui sa depinda strict de pixurile unor oameni platiti din taxele publice si unde nu pot fi invinuiti "antreprenori rau-voitori".