Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

ion59

Pentru Aktor, 4 ani de acum incolo este un termen rezonabil! Doar daca nu se intampla vreo minune!

carutasul

Până la urmă sunt doar câțiva km în câmp. Se pot face în câteva luni. Ce mi se pare mai suspect e că abia acum au început foraje la CF  și încă nu la drumul de Țegheș. Am văzut că podețele cam sunt făcute, mai sunt niște poteci între tarlale cu care nu știu ce vor face, dacă necesită și alea podețe, traversări sau nu... Deci dacă ar avea betoanele turnate anul ăsta, nici măcar grinzile, doar pilonii, șansele ar fi mari pentru la anul. Până la urmă problema cred că se va rezuma tot la bani, din păcate vremurile pe care le trăim sunt destul de dubioase, nu știu cum o să se vândă fierul când la Azovstal se produc doar morți și răniți... vor fi necesare compensări masive la prețuri probabil... Dacă ar fi avut betoanele de anul trecut, ce bine ar fi fost... :)  Cu balastul probabil vor rezolva cumva, mai ales după ce își fac turcii plinul ... Așa, pe teren, acum pare că se mișcă, dacă au scăpat de Euroconstruct au scăpat de o problemă.

alecu26

Ieșiri suplimentare se pot face destul de ușor funcție de nevoi.
Nu sunt de acord ca nu facem ieșiri ca se blochează autostrada. Pai dacă ai asa mult trafic înseamnă că ai nevoie și cerere pt acea ieșire.
Ce nu am înțeles niciodată la noi e de ce în proiectele de autostrada nu se includ un pic mai mult refaceri și intervenții pe drumurile din zona nodului. Prin același proiect și finanțare sau prin programe și proiecte diferite.
Hai sa nu mai gândim la ales centurile în mod comunist....numai pentru trafic greu. Ele sunt și pentru naveta locala. (Atunci când le faci ca la.Arad și Sibiu și nu le faci ca la.Focsani).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

Astă-seară la DN6 aveau turnare, se lucrează la ultimele două pile ( se turna ceva fundație) de la pasaj. Probabil în două-trei  săptămâni gata și cu asta, pot ridica grinzile ( nu știu dacă nu cumva deviază și circulația, ca la DN5)

Fred

Quote from: alecu26 on June 04, 2022, 08:22:30 PMNu sunt de acord ca nu facem ieșiri ca se blochează autostrada. Pai dacă ai asa mult trafic înseamnă că ai nevoie și cerere pt acea ieșire.
[...]
Hai sa nu mai gândim la ales centurile în mod comunist....numai pentru trafic greu. Ele sunt și pentru naveta locala.
Deci esti de acord sa blochezi o autostrada intreaga pentru ca nu ai capacitate de descarcare in Chiajna, dar ai nod. Autostrada aia leaga Constanta de Rotterdam, nu Ferentari de Pantelimon.

A0 nu e autostrada de centura a Bucurestiului, aia e DNCB. A0 e legatura rapida intre A1 si A2, intre A3 si DN5.

PS. Traficul greu si naveta locala nu sunt antonime. Poate trafic de tranzit si naveta locala. A0 se poate folosi la naveta locala daca distanta parcursa si viteza medie sunt adecvate si DNCB nu e o optiune mai buna, caz in care DNCB e un esec.

carutasul

Da, bine, pentru A0 există centura ca alternativă, nu mai zic că de la Bragadiru la Măgurele sunt vreo 4-5 km și mai e și DJ401A pe care se merge acum, probabil nici dacă ai face nod la Măgurele nu ar merita să urci la DN6 și să cobori la Măgurele din cauza lungimii bretelelor, dar cred că problema se mai pune și altfel: acolo nici nu ai pentru ce să cobori, nu e decât Măgurele, nu e un drum național care să mai meargă și în alte părți, o intersecție cât de cât importantă...

dr4qul4

eu nu am nimic impotriva nodurilor, dar trebuie sa avem grija in ce le descarcam. Din partea mea, poate sa-si faca si Berceni-ul nod, dar sa faca bine sa faca bretele/drum de legatura/pasaje pe drumuri existente, astfel incat sa avem minim 1km, pe 2 benzi, pana la prima intersectie la nivel.

Doar ca ei ar vrea sa traga niste bretele la misto, si la 2-300 m de autostrada dai deja intr-o trecere de pietoni.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Deci nu avem capacitate de preluare la Chiajna si ii punem sa se plimbe. Superb. Si clar sa stea blocati prin trafic...ca nu pot ajunge acasă.
Deci pt aia din Chiajna autostrada e cam degeaba....și pe lângă ca ii punem sa ocolească vor sta la fel de mult în trafic.   
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

pentru aia din Chiajna solutia este Prelungirea Splai-A1.Sunt comune extrem de bogate (si ei si Dragomiresti). Dar ei nu au facut absolut nimic pentru acest proiect. Prefera sa stea cu mana intinsa la centru pentru ca ei isi cheltuie banii pe ..fotbal
NU e chiar atat de greu sa-si faca macar un nod cu DJ601A. Dar in acelasi timp sa largeasca si la 2 benzi pe sens acel DJ si sa-i faca si un pasaj peste DNCB.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Fred

#4764

Da. Nu construieste nimeni o autostrada pentru Chiajna, ci pentru o tara sau un continent (rute de trafic transeuropene). Nu are nimeni nimic cu cei din Chiajna, dar autostrazile alea sunt pentru beneficiul a zeci de milioane de oameni care le tranziteaza, nu pentru fiecare om care ar putea avea nevoie sa mearga pana in fata casei lui pe autostrada. Exista notiunea de binele individual si binele societatii, e un asemenea caz. Exproprierile (cu demolari) sunt un alt exemplu, parca zicea cineva de 300 de exproprieri doar in UAT Clinceni - nu sunt facute pentru cei din Clinceni, ci pentru zecile de milioane de oameni care o sa circule pe A0 sau ale caror produse din magazin vor tranzita pe A0.

naivu

Chiajna are ieșire la DNCB, care DNCB va fi sensibil mai liber daca se face A0, si care e destinat pt deplasari zilnice; cand este de facut o deplasare mai lunga (si mai rara) se poate merge pe DNCB pana la primul nod spre A0 si nu vad nici o problema in asta!

mirceaeliade

@Fred E o tampenie sa zici ca NU vrei autostrada pentru trafic local.  Daca e nevoie, se pot construi benzi in plus, se pot lati coridoarele de iesire, se pot face multe altele decat "nu facem nimic pt ca riscam sa ne dezvoltam prea mult"

@carutasul La Magurele nu e decat "un oras".  Pai daca un oras nu are dreptul la iesire la autostrada care trece prin teritoriul lui, dapai ce mai vrem noi sa ne dezvoltam?

Plus ca Romania sta exact in coada clasamentului UE la cercetare, si Magurele are cam singurul centru de cercetare de la noi din tzara de care au auzit oamenii (si din Romania si din strainatate):

https://en.wikipedia.org/wiki/Extreme_Light_Infrastructure#ELI_NP

Acolo a fost un accelerator de particole pe care l-am inchis.  Daca sa zicem vin potentiali colaboratori, cercetatori din alte state, tu zici sa ii bagam de la aeroport pe DNCB ca sa le aratam minunatiile de cercetare din Romania?

 :headbash:

carutasul

când am zis "un oraș" ma gândeam la traficul corespunzător, nicidecum nu vreau să diminuez importanța orașului. Adică ai descărcare la DN6 pentru că e DN6, nu pentru că e Bragadiru, ai descărcare la DN5 pentru că e folosită de tot traficul către Bulgaria șamd... Chiar dacă ar fi CERN în loc de Măgurele, tot nu ar veni 10 000 de cercetători pe zi, ei umblă puțin și stau mult în laborator :)  Traficul orașului nu justifică o descărcare separată, câtă vreme cea de la Bragadiru e la vreo 5-6 km de centrul orașului, iar în cealaltă zonă e centura ( eu vin de multe ori acasă în zilele aglomerate prin Măgurele tocmai pentru că la Bragadiru e aglomerat, deci chiar și acum traficul e "aproape" lejer)...În fine, discuția asta cred că a mai fost, se pare că sunt curente de gândire diferite, oricum descărcarea s-ar putea face la nevoie la Dumitrana, tot nu ar fi chiar în Măgurele, ar economisi 2-3 Km...niște bretele, un giratoriu și basta...

carutasul

dacă ar fi să fac ceva pentru Măgurele, aș denivela intersecția de la Cora din București mai degrabă, descărcarea de pe A0 cred că rezolvă o problemă care nu prea există... Eu după ce trec de rondul ăla merg aproape normal chiar și vineri seara...

Fred

Quote from: mirceaeliade on June 05, 2022, 11:53:14 AM@Fred E o tampenie sa zici ca NU vrei autostrada pentru trafic local.  Daca e nevoie, se pot construi benzi in plus, se pot lati coridoarele de iesire, se pot face multe altele decat "nu facem nimic pt ca riscam sa ne dezvoltam prea mult"
Explica, te rog. Vrei si autostrada din Ferentari in Pantelimon? Vrei TGV care opreste din halta in halta? De ce nu si avioane de linie care sa aterizeze in fiecare orasel cu aeroport de pe parcurs, ca e fix acelasi lucru. Inteleg ca ma faci tampit, dar ar fi util sa explici, poate ma destept un pic.