News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 20 Guests are viewing this topic.

ionescu63

Ca roman sa spui ca Bulgaria e goala .. nu prea e ok. In primul rând e o tara UE apropiata ca nivel de trai de Romania si apoi e pe coridoarele cu Grecia si Turcia. Iar in domeniul rutier, raportat la suprafață, eu zic ca sta mai bine ca noi
Daca mergi pe traseul DTS - Caransebeș ai sa vezi un trafic cu destul potențial. Nu degeaba există coridorul european IV - ramura sudica.
Într-adevăr de la Vidin la Sofia nu exist o legătura decenta. Încă
Poți intra pe forumul bulgar sau pe alte surse sa vezi planurile lor
Ne-am opus acelui pod pentru ca noi aveam alte interese. Un pod mai aproape de București.
Numai ca ei au făcut acel pod. Noi nu am făcut nimic

dr4qul4

#6571
Nu doar ca Bulgaria e goala, dar mai are putin si spune ca Belgradul e un satuc.
Si daca el nu a mers pe DN6, inseamna ca nu se merita pe acolo.
Am fost de mai multe ori pe Craiova-DTS (si mai departe spre Belgrad, Herculane sau Timisoara) decat am fost la Sibiu (si mai departe).

Flash-News.. Coridorul principal de transport european, nu e nici pe Cluj nici pe la Sibiu. Este pe la DTS. Unde avem si rutier si feroviar si naval si deloc intamplator si pe la Vidin..
Pe prima pagina a site-ului oficial al UE pt transport avem harta asta:
.

Eu unul abia astept drumuri rapide si spre Tg Jiu de unde pot ajunge imediat la Straja si spre DTS pentru a mai echilibra balanta concediilor din Grecia cu cele din Croatia.
Si cred ca si Dacia/Ford privesc cu interes spre fabricile de baterii (planificate) langa zacamintele de litiu din Serbia.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

DanielG

Sal
De mult nu am vrut sa mai postez
Saptamana trecuta am plecat de la bacau
Piatra neamt, bicaz, a3, Tg mures, a10 (turda-sebes) , a1, timisoara budapesta slovenia italia (milano) mont blank franta londra
Nu stiu cum sa spun
Dar este acest sentiment al romanului atotstiutor, dar in stare de nimic.
In romania, nu m-am simtit prea bine conducand pe autostrada, chiar la 130/ 140 km/ora
In ungaria, toate bune, in slovenia, claustrofob (poate iar benzi inguste) italia, deja dimineata, trafic de idioti bara la bara (tipic/ i-i cunosc din '98)
(Bmw x5 2020, 40 mii km la bord / masina mea din romania)
In romania, numai pe a1-ul vechi, dupa sibiu, consider ca esti in siguranta la 130 + la ora
In rest, cum e aici cazul, daca cineva e intreg la cap, si are familie acasa, ... mergeti fratilor cu 110 (maxim). Daca este cazul sa fiti responsabili si vreti sa ajungeti acasa si la familii.
Am colindat europa in lung si-n lat. Mai mult de 150 n-am avut in bord.
Pt ca vreau sa traiesc.
De doua ori, prin germania, cand i-mi aduceam g -ul spre bacau, (G63) i-am dat cativa km 190/230 la ora. Dar numai pt ca erau niste nemti cu audi tunate care se agitau, si era o joaca, a3 liber, fara restrictii... etc
In rest,
Daca vrem sa fim calculati si ...
Hai sa mergem cu 110/130.
Consum optim
Siguranta
Si ajungem acasa
Pe acest dx (DEx) chiar si 110 e prea mult. Daca stam sa ne gandim la vw passat si skoda si audi (de maxim cateva sute sau 1 mie de £)
Haideti sa nu mai aberam cu limita maxima.
100 120 130 150
Ca suntem satuli de idioti care fac 5/8/10 crime cu o masina de cateva sute
Sincer, pe anumite autostrazi din romania,....
Chiar viteza de 100 km/ora nu e sigura la ce masini si sinucigasi sunt pe strazi!!!!

Andrei I

ionescu63, nu am avut in intentie o polemica pe subiectul asta. Aici e vorba de altele si am ajuns prea departe. O singura mentiune mai am. Nu un pod aproape de Bucuresti, ci nici un pod. Traficul trebuia sa ramana in Romania, pana la Constanta. Bulgarii s-au dat de ceasul mortii cu podul ala pe care...chiar, circula cineva? (nu am informatii), pentru a deveni relevanti spre Marea Neagra, pentru a scoate o pare din trafic din Romania.

Fulgerica

Mi se pare mie sau cand se va termina acest DX, traficul de pe DX la intrarea in Craiova se va descarca intr-un drum (vai de steaua lui) de 1 banda pe sens intr-o curba (dotat direct cu un service auto :) )
Se va demola ceva? se va largi?

oneLess

Nu ți se pare. E deja lărgit ce ai văzut tu. Atât s-a putut !

ionescu63

Continuarea firească va fi A/DX Craiova -Filiași si apoi 2 ramificații spre DTS și spre Tg.Jiu

ionescu63

Quote from: Andrei I on April 23, 2022, 12:24:12 AMNu un pod aproape de Bucuresti, ci nici un pod. Traficul trebuia sa ramana in Romania, pana la Constanta. Bulgarii s-au dat de ceasul mortii cu podul ala pe care...chiar, circula cineva? (nu am informatii), pentru a deveni relevanti spre Marea Neagra, pentru a scoate o pare din trafic din Romania.
Adică sa ii izolam pe bulgari ca sa oprim traficul la noi in tara :lol:  :lol:  :lol:
Evident ca este o aberație. Politica europeana de transport o reprezintă coridoarele care leagă tarile intre ele. Romania a negociat ani de zile poziția podului cu Bulgaria: ei au vrut la Vidin ca sa fie pe direcția Sofia iar noi mai aproape de Bucureștii. Pana când Bulgaria a zis ca îl face pe cheltuiala ei, numai sa fie la Vidin
A doua aberație este cu Craiova o fundătura. Dimpotrivă va fi nod rutier important cu următoarele direcții: București (A6), Pitești, Târgu Jiu, DTS si Calafat(Vidin)

oneLess

#6578
Nu e o aberație chestiunea cu podul. Calculul care l-am auzit atunci era că se vor alimenta mai puțin cu un plin de motorină câteva mii de TIR-uri bulgărești și turcești pe zi în România. Accizele, TVA-ul să plece la statul bulgar ? Bulgarii de ce crezi că au ținut morțiș să facă podul acolo ? Lor le convenea mai mult, era mai scurt un traseu pe la sârbi spre occident, dar la sârbi Ăl de sus cu mila, nu se va ști ce va fi niciodată dinainte. Poate cineva are o estimare cam câte TIR-uri turcești și bulgărești trec acum pe la Calafat ? Oricum ar trece mai multe dacă ar exista A6, același este motivul pentru care nu există încă A6 și vor mai trage de A6 în jos, noroc cu UE. Poate fi adevărat sau poate nu. Oricum nu putem spune că politicienii noștii nu sunt patrioți. Acum 15 ani erau foarte multe benzinării private în România care nu făceau parte din  lanțurile mari. Sigur parte dintre ele și cu acționariat legiutor!

Ionut

Haideți să revenim la Craiova-Pitești dacă se poate.

daniel321

Intrare DEx12 Craiova Pitesti Tr2 Lot1 Piatra Olt 21042022


daniel321


Craiova-Bucuresti a scazut cu aprox o jumatate de ora





Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

#6582
cand termina si TS L1, DX12 se va descarca in 3 directii: direct in Centura Nord, spre Craiova pe strada aia ingusta si spre DN65 si centura sud (prin nodul Bals Vest pana la extensia sudica a A spre Filiasi, )
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

oneLess

Pe gândirea asta poți să adaugi și o descărcare la Șopârlița că de aia au trecut-o pe panoul indicator! Plus parcarea de la Saru când or deschide-o! Acolo va fi dublă descărcare.

dr4qul4

daca ai descarcat A3 inainte de Turda (pt Cluj) si in DNCB (pt B), zic ca poti descarca si DX12 in centura Craiovei + inca 2 optiuni (care la A3 nici macar nu existau).
Dupa ce e gata A de Filiasi, vor exista solutii decente.

In ceea ce priveste o legatura directa spre centrul Craiovei, acolo este strict problema locala, pe care o puteti discuta pe topicul dedicat.
Doar nu vreti sa vina CNAIR sa demoleze si sa exproprieze in oras ca sa faca un bulevard nou spre Bariera Valcii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024