Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

Alin92

Am fost si eu pe acolo si am dat cateva ture dus-intors si am de facut niste observatii! Rosturile de dilatatie sunt cam prost facute, se simt prea tare cand treci peste ele! Pe sensul de mers Slatina-Bals exact cand cobori de pe dealul de la padurea Sarului la primul rost de dilatatie e destul de naspa, pe langa faptul ca se simte rostul e si putin lasat asflatul si se zgaltaie putin masina! Ar mai fi in dreptul podetelor si podurilor, se simte putin ca o trambulina... Dar ma gandesc ca daca fundatia si asfaltul sunt de calitate nu se vor accentua! In rest e foarte bine!  :)

survola

Dacă se face DX, de ce nu s-a făcut A.
Dacă se face A cu 2 benzi pe sens, mai bine s-ar fi făcut cu 3.
Suntem un Popor perfecționist.

pierreprowo

Quote from: Ionut on April 22, 2022, 02:23:14 PM@archaeus

1. Drumul mi se pare foarte aglomerat. Adică trafic mult imediat după deschidere.

Nu e doar o părere, e realitatea. Drumul e aglomerat așa de vreo 10 ani. Dar nefiind pe direcția București-Ardeal sau București-Moldova, nu știu mulți acest lucru. În esență, leagă 3 orașe mari (Pitești, Slatina, Craiova) la care se adaugă 2 mici (Piatra Olt, Balș). Populația celor 5 orașe e comparabilă cu a orașelor Sebeș, Turda și Cluj, unde există autostradă, nu drum expres. 
Din acest motiv trebuia autostradă. Din acest motiv e absurd că s-a construit pe baza unui studiu de fezabilitate din 2007.

KnX

Un articol din Gazeta de Sud, cu ocazia inaugurării Lotului I din Tronsonul 2 al DEx12 Craiova - Pitești.

https://www.gds.ro/Local/Olt/2022-04-21/gata-cu-aglomeratia-din-bals-s-a-deschis-circulatia-pe-primul-tronson-finalizat-al-drumului-expres-craiova-pitesti/

Și mie mi s-au părut un pic ciudate zonele cu ,,petice" pe uzură la acest lot. Ceva a dat cu virgulă.
Poate ne-ar face lumină colegii din partea locului sau cei care merg acolo pentru filmări sau fotoreportaje și ar cere lămuriri de la oamenii UMB-ului.
În rest, totul pare să arate bine, deși cenușiul panourilor fonoabsorbante nu arată prea grozav.
Salutăm ideea cu retragerea mai spre interior a parapetului din spațiul median!
Sperăm că va fi pusă în operă la Tr. 3 și 4.

Andrei I

O parere doar. E posibil ca unul dintre motive (DX in loc de A) sa fi fost si faptul ca dupa Craiova nu mai e nimic si nici nu va fi in viitorul mediu. Unde sa te duci? End of the road. Nu vine mare lucru de dincolo de Craiova. Cu Serbia si cu Bulgaria nu suntem legati si nici nu are nimeni nici un interes sa schimbe starea de fapt.Cu orasele din Transilvania e alta poveste, toate au perspetiva spre lumea libera :)

Sorinus

Eu zic ca e arhi-suficient DX-ul, am fost lunea trecuta de la Buc la Severin, si dopuri erau doar in orase, in rest s-a mers fluent. Deci intr-o zi normala (nu ajunul Pastelui cand toti umbla), nu va fi deloc aglomerat. Putin off-topic, ar merge centuri la Filiasi si Strehaia, si se asigura o conexiune decenta cu Serbia pe ruta asta. Practic DX va duce maxim 75% din cat ducea DN65.
Iarna, si A2 putea fi DX.

ionescu63

Se merge fluent pe DN65 si fără ambuteiaje. La fel ca pe DN2  >:(
Contează si cu ce "pierderi"

daniel321

#6562

Sa fim seriosi Filiasi are 2 benzi pe sens, banda 1 este tot timul cu masini oprite pe motiv ca nu au locuri de parcre ba mai au si idicator cu oprirea interzisa in Craiova ridica masin din centru intr-o veselie

dr4qul4

Cum naiba este Craiova o fundatura ?  Nu e decat pe drumul spre Belgrad si Italia.
Chiar si acum 2 zile, intre Bucuresti si Timisoara, pe Craiova ai fi facut doar cu cel mult o ora in plus fata de Valea Oltului!
Cand DX12 va fi gata complet, cele 2 trasee vor fi comparabile.
Chiar si cu PiSi5 si 4 gata nu cred ca va exista o diferenta intre cele 2 variante.
Va fi difici de ales intre un traseu pe A1, cu aglomeratie constanta pe DN7 si DX12, cu accidente urate care blocheaza complet DN6 (un DN6 care permite viteze mari dar plin de tiruri care o calca).

PS. Germania nu are nici o limita de viteza si voi va lamentati de 10-20 km/h.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ionescu63

Mai adaugă si drumul Vidin -Sofia. Si coridorul IV sudic spre Timișoara - Arad.
Dar nu trebuie sa te superi pe cei care au trecut cu greu clasa la geografie.

Eu merg frecvent spre Timișoara si Caransebeș. Chiar daca ai doar o ora in minus mai adaugă si relaxarea de a merge mulți kilometri pe autostrada.
Ca porțiuni "oribile" ai cate una pe fiecare varianta Dealul Negru pe A1, respectiv DTS-Caransebeș. Din punctul meu de vedere sunt cele mai urate din tara. La concurenta lejera cu DN2. Pe care îl parcurg deasemnenea foarte des. Deci știu bine ce zic.       

crystale

Cine vrea reducerea limitelor de viteză este invitat să meargă pe banda 1 cât de încet dorește. Dar nu mai încet decât limita minimă admisă.

daniel321

Deschidere DEx12 Craiova Pitesti Tr2 Lot1 Bals Piatra Olt 21042022


daniel321

Deschidere DEx12 Craiova Pitesti Tr2 Lot1 Centura Bals Piatra Olt 21042022


pasa_andrei

#6568
Cred ca este prima deschidere care nu s-a inaugurat cu mare fast aici pe forum. :(( . Doar Daniel saracu publica de 2 zile constant filmari de la sol, din aer, de sub sol :lol: .Multumim pentru toate filmarile.  :jumpy:

Nu a mai fost nimeni sa filmeze de la bord?

Sa nu va faceti sperate ca o sa vina cineva sa mute parapetele spre interior in viitorul aproapiat.

Si eu am observat foarte multe portiuni scurte refacute la stratul de uzura. Ciudat.

LE: M-am uitat la filmarea lui Daniel, parca banda 1 este mai lata ca banda 2, evident este din cauza parapetului pe care l au limit de B2 efectiv.

LE2: Waze ruteaza deja pe drumul nou, Google Maps momentan nu.

Andrei I

dr4qul4 si ionescu63, domnilor, asta e un forum respectabil. Ce e cu limbajul asta? Craiova nu e o fundatura, e ultimul oras semnificativ pentru multe sute de kilometri., care sute de kilometri duc la orase ...nesemnificative, incusiv Belgradul. Cine se duce la Belgrad, ce schimburi exista intre Romania si Serbia? Schi la Kopaonik? :))) Ce gasiti in Bulgaria dupa podul de la Calafat, ce e Vidinul? Nimic, zero, rien. Craiova e un oras ok, dar e finalul, dupa Craiova nu mai e nimic de perspectiva in viitorul apropiat, astfel incat sa aduca valuri de trafic. Eu as fi zis A, nu DX. Ganditi-va cat s-a chinuit Romania sa blocheze Podul de la Calafat. Credeti ca s-a schimbat ceva? Consultati manualele de greografie,poate va lamuriti :). Bulgaria e goala, Serbia e total neinteresanta si in alt tablou geopolitic. Ionut ar trebui sa va restrictioneze putin.